Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on maanantaina synttärit ja meinasin laittaa kynttiläillallisen mulle ja miehelleni

Vierailija
09.10.2010 |

Naudan sisäfilepihvit nyt ainakin, kun ne on molempien ehdoton lemppari. Mitä niiden kanssa tekis? Yleensä oon paistellut kasviksia seuraksi ja tehnyt punaviinikastikkeen. Olisko mitään mielikuvituksellisempaa ehdotusta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä