Antakaa säästövinkkejä yksin elävälle :)
Olen hiljattain eronnut ja muuttanut yksin asumaan. Rahaa tuntuu menevän tuhottomasti, eikä pienestä palkastani yksinkertaisesti riitä kaikkeen. En haluaisi eristäytyä ja istua kaikkia iltoja kotonakaan sinistä lenkkiä syöden, rahaa menee siis ihan kahvitteluun ja ulkona syömiseenkin.
Mutta missä asioissa ja miten voisin helposti säästää? Olen yrittänyt pakastaa kaikkea mahdollista, sillä ruokaa menee hirvittävät määrät roskiin, kun pakkaukset ovat niin isoja. Mitä muuta?
Kommentit (23)
Ja toinen hyvä sinkkuajan vinkki: pistä miehet tarjoamaan illallisia eli sovi paljon treffejä! Voit myös pyytää tarpeeksi mänteiltä ukoilta vippejä, itse "vippasin" eräältä äijältä 500e, hän oli ihastunut minuun ja antoi mielellään rahat.Kyllä on loistavia vinkkejä sulla!
tuosta kertyy, kun ei tartte ite maksaa ja tulee vielä ylimääräistäkin! t. se vinkin antanut
mutta muiden vedättäminen ei oikein kuulu tapoihini ja arvomaailmaani. Joten taidan pidättäytyä ihan tässä pakastamisessa ja nattitikun hankkimisessa :).
Taksia pitäisi kyllä välttää...
ap
noin eurolla rasia. Osta muuten kaikenlaisia ihania pakastevihanneksia pakastimeen! Ovat ravintoarvoltaan tutkitusti parasta, verrattuna jo 6-12 kuukautta varastossa maanneisiin kaaleihin, porkkanoihin jne.
Pakastevihanneksia, possunsuikaleita, soijakastiketta, mausteita, ehkä raastettua kaalia jne. Kutsu kaverit teille syömään, vuokratkaa elokuva ja halpaa viiniä.
Tölkkipapuja, tomaattimurskaa, tomaattipyrettä, tölkkihernekeittoa, mannasuurimoita, jauhoja, kaurahiutaleita, leseitä, maitojauhetta, tonnikalaa jne. kaappeihin!
Mainio tonnikalapasta syntyy tomaattiin säilöttyyn tonnikalaan: tonnikapurkki tai montako tarvitaan, ehkä vielä lisukkeeksi tomaattimurskaa ja ruokakermaa. Keitä pasta. Hyvää on!