Tapasin miehen joka elää vapaassa parisuhteessa!
Näin ainakin sanoo! Meillä on tosi kivaa yhdessä ja jos asia on kuten mies sanoo niin ei pitäisi olla ongelmaa.
Hänen vaimolleen en viitsisi soittaa kysyäkseni onko asia näin, koska mies sanoi etteivät kuitenkaan esittele seuralaisiaan toisilleen.
Kuinka helppoa onkin vedättää muita jos toi on huijaust.
Kaikki voisi sanoa että mulla on kumppanin siunaus tälle touhulle.
Kommentit (27)
omasta avioliitostaan, että on vapaa ja saavat tehdä mitä lystää ja toiselle ei tarvitse kertoa. Epäilin kyllä, että aviomiehensä saattaa olla eri mieltä. :D Vaikea se tosiaan on tietää jos ei molemmilta käy varmistamassa ja sekään ei välttämättä ole paras idea. :D
ja muutkin.
Mitä se sitten teille kuuluu? Olisiko parempi jos sanoo että on parisuhteessa, menee vaikka huonosti?
Tai valehtelee ja sanoo että on sinkku?
Meillä on vapaa parisuhde. Sehän vaan tarkottaa sitä että panen sun ukkoa jos se haluaa panna, mutta ei saa minua kokonaan koska palaan kotiin. Tämä nyt on minun tapa toteuttaa omaa seksielämää.
Kuuluuko teistä "ilmoitella" mitä jonkun kumppani tekee missäkin? Sehän on sen elämää. Hän sen päätöksen tekee missä alapäätään liottaa.
Minusta luottamus kuuluu parisuhteeseen, oma ukko kertoo jos se haluaa minun kanssa elää.
Se että on vapaasti, on nyt, huomenna sama pettämistä jos pistetään homma pakettiin.
Ap:ta viedään kuin laskiämpäriä. Aidosti vapaassa suhteessa hoidoista kerrotaan ja sehän on tietenkin eri asia kuin rinnakkaissuhteiden esittely toisilleen. Eli soita vaan sille vaimolle ja varmista asia.
Aivan sama mitä mies sanoo, sinun on tehtävä valintasi haluatko olla hänen kanssaan.
Kun kerran on vapaa suhde, niin tällöinhän voisi viitsiä.
haluaisin faktaa tosta vapaasta suhteesta : )
Mutta voihan sitä jotain tietysti päätellä itsekkin eli tapaileeko siunua iltaisin ja viikonloppuisin? Esittääkö olevansa töissä tai työmatkoilla vai voiko tapailla siis milloinvain?
Vastaako puhelimeen avoimesti? Perhe?
Jos se on mun mies, mä lähetän sen mukana vaikka lapun allekirjoituksineen, mutta en halua puhua kanssasi puhelimessa tai tavata. Meilikin kävisi tai FB viesti.
Yleensä ns.vapaa suhde tarkoittaa pariskunnille sitä et satunnaisesti harrastetaan merkityksetöntä seksiä jonkun toisen kanssa.Tämä mieskö haluaisi suhteen kanssasi.Eli olisitko rakastajatar vaimon luvalla vai ???Miksi ihmeessä??
Jos se on mun mies, mä lähetän sen mukana vaikka lapun allekirjoituksineen, mutta en halua puhua kanssasi puhelimessa tai tavata. Meilikin kävisi tai FB viesti.
mitä väliä millään nelonen? Eletään kaikki omaa elämäämme toisista irrallaan lallalaa, eihän siinä mitään pahaa tai epämiellyttävää voi sattua. Ei kuulu mikään kellekään.
miksi kukaan oikeasti ja aidosti haluaa olla vapaassa suhteessa. Jos oma seksielämä on tyydyttävää, niin ei siihen pitäisi enää muita tarvita. Intiimi läheisyys on ehkä niitä asioita, joita ei todellakaan kannata jakaa kenen tahansa kanssa. Kyse on puhtaasta itsesuojelusta. Koskaan et voi tietää mitä toinen osapuoli sinusta levittelee muille ihmisille. Kerrot olevasi vapaassa suhteessa, harrastatte seksiä ja yhtäkkiä kuulet juttuja, miten olit surkea sängyssä tai perseesi oli liian iso tai et ottanut suihin. Miksi kukaan haluaa ottaa moista riskiä. Jos on sivusuhde ja luottamus on jo rakennettu, niin senkin voisin ymmärtää. Mutta jos mennään vaan jonkun kivannäköisen kanssa petiin, kerrotaan nimi ja suhdetieto, niin aika uhkarohkeaa se on minusta ja itseäni ainakin hävettäisi moinen toiminta. En tosiaankaan halua, että joku vastaantuleva ukko tietää oman alapääni ulkoasun, ihan sama oli millainen tahansa. Hyi helvetti soikoon.
Kaikille se ei ole, eikä tarvitsekaa. Olen todella seksuaalinen olento ja rakennettu niin, että usean miehen seura kelpaa. Oma mies on tyytyväinen ja jakaa itseään muiden naisten kanssa.
Meillä on kuitenkin niin, että yleensä kutsumme niitä muita meille kylään, emme tee salasuhteina mitään, koska ulkomaailma ymmärtää meitä tällöin paremmin eikä tule tuollaisia ap:n kaltaisia kanoja joita vedetään narussa kuin pässiä.
En usko hetkeäkään että ap tapaamalla miehellä on vapaa suhde. Vapaassa suhteessa elävät eivät näe ongelmaksi tavata niitä toisia.
(kaveripariskunta, naimisissa nykyään ja pari lastakin)
niin eivät harrasta seksiä ihan kenen tahansa kanssa. Harrastavat seksiä muiden kanssa siis erikseen tai niin että ottavat kolmannen pyörän.
Tutustuvat jonkin verran paremmin ennen kuin päättävät että haluavatko ihmisen kanssa petiin vai ei. Kuulemma seksi kahdestaankin on ihan kivaa ja tyydyttävää. Jostain syystä jota en tiedä, haluavat vain jotain lisävirikettä.
Mies sanoi minulle kerran, että joskus ihmiset pettävät ja heillä sekin on mahdollista mutta epätodennäköisempää siinä tilanteessa kun haluaa kokeilla jotain muuta. Heillä pitää "tilittää" toiselle jonkin verran jos haluaa harrastaa seksiä jonkun muun kanssa, en tosin tiedä että kuinka paljon, en tullut kysyneeksi, mutta mitään suhdetta jonkun muun kanssa eivät virittele. Tämä pettämisjuttu ei siis kylläkään ole se syy miksi on avoin suhde eikä se ole vain sitä että vaimo haluaa pitää miehen itsellään ja sallii miehen vieraissa hyppäämiset.
Ja vaikka kuinka olisit jonkun kanssa yksiavioisessa suhteessa, niin mistä sitä tietää mitä se toinen puolisko kavereilleen seksielämästänne tai alapään ulkoasustasi kertoo.
haluaisin faktaa tosta vapaasta suhteesta : ) Mutta voihan sitä jotain tietysti päätellä itsekkin eli tapaileeko siunua iltaisin ja viikonloppuisin? Esittääkö olevansa töissä tai työmatkoilla vai voiko tapailla siis milloinvain? Vastaako puhelimeen avoimesti? Perhe?
Et välttämättä pysty mitään pesää rikkomaan, vaikka varatun kanssa sänkyyn menisitkin. Ja onko tarviskaan?
vaikka epäilet miestä valheesta...
Hieman ristiriitainen aloitus.
Jos se on oikeasti vapaa, niin mies varmaan antaa tarkistaa asian vaikka tekstiviestinä vaimoltaan (edellyttäen että voit olla varma oikeasta numerosta). Jos ei, mies valehtelee.
Meillä on vapaa suhde. Luotan mieheeni 85 % ja se riittää minulle. Joka neljäs mies pettää joka tapauksessa, joten ihmettelen tätä kauhistelua mikä tällä palstalla esiintyy. Laskekaa itse joka neljäs tässäkin keskustelussa. Meidän perheessä riittää ilmoitus. En ole millään tavalla mustasukkainen miehestäni, enkä pelkää laisinkaan mitä hän minun alapäästäni tai taidoistani kertoo. Hän on sivistynyt ja älykäs ihminen, johon luotan. Itsetuntoni on myös kohdallaan.
Me molemmat uskomme suhteen vapaaehtoisuuteen. Ketään ei voi omistaa tai sitoa. Olemme myös hyvin seksuaalisia ihmisiä. Olemme olleet nuorempana nudistileirillä, vaihtaneet pareja ja harrastaneet kolmen kimppaa.
Olisin huomattavasti surkeampi jos yrittäisin omistaa mieheni, hän olisi ainoani, hänen tehtävänä olisi miellyttää vain minua ja sitten hän menisi pettämään minua. Olemme hyvin onnellisia ja olemme olleet yhdessä 20 vuotta. Vain kerran olen luullut, että hän valitsee jonkun sivusuhteistaan, mutta hän valitsi minut. Jos hän joskus haluaisi erota ja ottaa uuden naisen, en voisi sitä estää, mutta sitä ei voi myöskään estää vaikka olisikin vaatinut yksinoikeutta mieheensä.
mutta en minä kestäisi sitä, että osan päivää hän ei olisi minun.
En kyllä viitsisi soittaa, ap. Mieti jos siellä on täysin tietämätön rouva, joka saa sun numeron tietoon ja rikot liiton ja se kostaa?!
Eikö riitä, että sait munaa varatulta mieheltä jos sitä halusit. Kai se nyt on aivan sama, valehteliko se sulle vai ei.
Juu, mää vaan soitin ja halusin tarkistaa, onko teillä vapaa suhde kun nussin miehesi kanssa eilen.
Vai onko taustalla halu päästä kilpailemaan ja toivoa, että mies olisi valehdellut ja saisit ilmoittaa vaimolle, että määpä voitin sut ja sain piliä sun mieheltä.
Miksi soittaisit vaimolle, ethän sinä hänen kanssaan nussinut.
Tottakai se viilaa sinua linssiin päästäkseen pukille.
Tuohan on pettäjien vakioveruke. Toinen on vaimon kylmyys. Hitaammat lankeavat aina näihin.