Tapasin miehen joka elää vapaassa parisuhteessa!
Näin ainakin sanoo! Meillä on tosi kivaa yhdessä ja jos asia on kuten mies sanoo niin ei pitäisi olla ongelmaa.
Hänen vaimolleen en viitsisi soittaa kysyäkseni onko asia näin, koska mies sanoi etteivät kuitenkaan esittele seuralaisiaan toisilleen.
Kuinka helppoa onkin vedättää muita jos toi on huijaust.
Kaikki voisi sanoa että mulla on kumppanin siunaus tälle touhulle.
Kommentit (27)
Et sinä eikä kukaan muukaan ole vastuussa toisten parisuhteesta. Kyllä ihmiset ihan itse pettävät tai ovat pettämättä luvatta tai ilman. Ei pettämisestä ole vastuussa sinä, vaan mies.Minusta sinä juttelet miehen kanssa ja teidän tekemisenne on teidän asia. Se on sitten eri asia miten suhtaudut mieheen, jos hän ei puhu totta.
Siinä sovitaan kuinka pitkälle voi mennä ja se on kiinni osapuolista.
On liittoja, joissa ei saa pitää vastakkaisen sukupuolen edustajia ystävinä tai lähteä poikien kanssa viikonloppuristeilylle tai yökerhoon. Sellaisessa olin hetken nuorena.
Sitten on vapaita liittoja, joissa voi harrastaa satunnaista seksiä tai vaikka pitää rakastajaa. Kukin määrittelee sen itse.
Meillä saa tapailla jotain kunhan se ei tule meidän väliin ja jos tulee, sitten siitä neuvotellaan. Ei uhkailla tai kiristetä, vaan neuvotellaan. Jättää saa, jos haluaa. Mutta niin saa missä tahansa liitossa, ei sitä voi estää mikään.
t. se vapaassa liitossa
satunnainen seksi voi olla vaan kyseessä. Ap ei myöskään ole mikään pesänrikkoja, jos äijä valehtelee niin kyllä se rikkoo suhteensa ihan itse panemalla muita. Ap voi mun mielestä jatkaa tapailua kunhan muistaa että tyyppi voi valehdella, vaimolle en tosiaankaan soittaisi.
ei ole tavallista seurustella muiden kanssa.
Vapaa suhde antaa mielestäni luvan satunnaisiin seksihetkiin, ei suinkaan rinnakkaissuhteeseen.
Joka neljäs mies pettää joka tapauksessa, joten ihmettelen tätä kauhistelua mikä tällä palstalla esiintyy. Laskekaa itse joka neljäs tässäkin keskustelussa.
Tällä palstalla kirjoittavat naiset eivät todellakaan osaa edes kuvitella juuri sen oman miehensä pettävän. Vaikka tosiasia on, että monen mies pettää. Pudotus on korkealta ja kovaa jos/kun sellainen asia joskus on pakko kohdata.
Joka neljäs mies pettää joka tapauksessa, joten ihmettelen tätä kauhistelua mikä tällä palstalla esiintyy. Laskekaa itse joka neljäs tässäkin keskustelussa.
En ymmärrä vapaata parisuhdetta,jos ollaan yhdessä niin sitte olla uskollisia eikä mennä pettämään
ei ole tavallista seurustella muiden kanssa.
Vapaa suhde antaa mielestäni luvan satunnaisiin seksihetkiin, ei suinkaan rinnakkaissuhteeseen.