Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MILLOIN RASKAAKSI? Help!

Vierailija
08.10.2010 |

Onko kenelläkään samaa juttu kuin minulla..

Söin pillereitä 4 vuotta putkeen ja ny puolivuotta sitten lopetin lääkärin määräyksestä koska olin niin kauan syönyt pillereitä niin olisi kuulemma hyvä pitää ainakin 2 vuoden tauko pillereistä eli pitäisi käyttää kondomia ehkäisynä. Eli olen nyt puoli vuotta mieheni kanssa ollut minkään laista ehkäisyä käyttämättä ja olemme yrittäneet lasta mutta ei vaan näy eikä kuulu mitään. Onko kenelläkään samanlaista tapausta? haaveilemme tosi paljon lapsesta mutta taitaa minussa olla se vika kun en raskaaksi tule. Miehessäni ei ole mitään vikaa mutta mikä tässä vaan on kun en tule raskaaksi? luulisi nyt että kun on ollut jo puolivuotta käyttämättä yhtään mitään ehkäisyä niin luulis jo tärppäävän.. Kohtalotovereita? HH

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritimme esikoista 7kk. Joillakin saattaa mennä vuosi ellei enemmänkin.

Vierailija
2/3 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse söin e-pillereitä 5 vuotta. heti kun lopetin tulin raskaaksi ensimmäisestä kierrosta. ei kerinnyt tulemaan edes luomumenkkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan normaalia on, ettet ole puolessa vuodessa tullut raskaaksi. Itse tulin

-ensimmäisellä kerralla raskaaksi toisesta kierrosta (pillerien jälkeen)

-toisella kerralla ensimmäisestä kierrosta (kondomiehkäisyn jälkeen)

-kolmannella n. 5-6 kierrosta (kierukan poiston jälkeen)

-neljännellä kerralla puolen vuoden yrityksen jälkeen (ei ehkäisyä edellisen raskauden jälkeen)

Mistä muuten tiedät, ettei miehessäsi ole "vikaa"? Onko miehesi siittiöt tutkittu, vai onko hänellä kenties lapsia aiemmasta suhteesta?