Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä eroon rakkauden tunteista? :(

Vierailija
21.09.2010 |

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 8 vuotta, ja meillä on kolme pientä lasta. Hän oli minulle Se Oikea (niin ainakin luulin), elämäni mies ja suuri rakkauteni.

Olin onneni kukkoloilla, kun menimme naimisiin, saimme lapset ja ostimme ihanan talon. Sitten miehelle iski joku ikäkriisi/masennus/työuupumus tai joku. Hän jätti minut huolehtimaan yksin perheestä, joi, pelasi ja meni vieraisiin.

Nyt olemme hakeneet avioeroa ja mies on muuttanut pois. Tiedän, että hän kohteli minua huonosti ja olisin ansainnut parempaa. Kuitenkin, aina kun nään hänet, niin polveni notkahtelevat ja haluaisin vaan syöksyä hänen kaulaansa ja pysyä siinä ikuisesti... :( Miten pääsen eroon tunteistani?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syödä masennuslääkkeitä, pian huomaat,ettei sinulla eole tunteita lainkaan. Ne vie tehokkaasti kaikki tunteet.

Ei vainen, älä missään tapauksessa tee noin. Kyllä ne tunteet ajan myötä laimenee, ja elämä helpottuu. Kamalampaa on jos turtuttaa kaikki tunteet lääkkeillä.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
2/2 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ajattelen, että kun nyt käyn vaan nämä tunteet läpi, pääsen nopeammin asioiden yli...? En tiedä onko tuossa mitään järkeä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla