Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tää olla umppari?

Vierailija
07.10.2010 |

Kävin pojan kanssa aamulla terkkarissa mahakivun takia, pika-crp oli normaali. Vatsakipu jatkuu, maha on painettaessa arka, kuumetta ei ole, päänsärkyä kylläkin ja lapsi lepäilee, kävellessä mahaan koskee enemmän ja kun olen testannut hyppimistä, vatsaan sattuu kovemmin.

pitäisikö umpisuolen tulehduksessa olla kuumetta, ripulia tai oksentelua? Onko teidän lapsilla ollut, kertokaa kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisuolentulehduksessa tyypillisesti peräsuoli- ja kainalolämpötilan ero on selvästi suurempi kuin normaalit puoli astetta.

Vierailija
2/7 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuumetta, ei oksentelua eikä ripulia.

Sattui vaan niin sikana vatsaan, että tiesin, että ei ole mitään vatsatautia. Ei ollut mitään toispuoleisuutta kivussa tms.

Päivystyksessä olettivat minun olevan vaan krapulainen, kunnes crp tulos tuli. Sitten kipaistiinkin saman tien leikkaussaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vaikea sanoa näin netin kautta. Jos kipu vaan voimistuu niin menisin kyllä päivystykseen. Mitäs ne siellä terkkarissa sitten epäilivät?

Älä nyt ainakaan anna pojallesi syötävää ennen kuin tuo homma selviää/kipu laukeaa, jos on umppari kyseessä.

Vierailija
4/7 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein tiiä, kun ei tuo lapsi nyt NIIN sairaalta näytä. Pelaa tietsaakin. Kipu ei oikeestaan voimistu mutta tuntuu koko ajan, pojan mukaan. en mä tiedä.

Vierailija
5/7 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpilisäkkeen tulehdus on yleensä kyllä aika kivulias, mutta eihän sitä voi mennä vannomaan että kaikilla on näin. Lisäksi tuo CRP ei ole välttämättä ehtinyt vielä reagoida, jos kipu on alkanut vastikään.

Vierailija
6/7 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että ei ripulia/oksentelua, mutta onko ummetusta tai virtsaamisongelmia?

Onko syöny jotain epätavallista?

Vierailija
7/7 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kakkaaminen varmaan sattuu kun on maha kipeä. Ei ole syönyt epätavallisesti. Ruoka on tänänkin maistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän