Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lukkisketju TAAS poistettu?! MIKSI?

Vierailija
07.10.2010 |

Ymmärrän että se ketju poistettiin, missä oli lukkiksen/trinsessan oikee nimi, mut tossa toisessa (PITKÄSSÄ) ei ollut nimeä eikä mitään tunnistettavaa, eikä herjoja. MIKSI häntä suojellaan ja paapotaan?

Kommentit (515)

Vierailija
501/515 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä maksanut Huutikselle mistään ja silti kauppa on käynyt. Tuo on oikeasti niin järjenköyhyyttä osoittavaa tuo sen toiminta noine korostustuotteineen ja hinnannostatuksineen ettei voi oikeasti ihminen olla niin TYHMÄ!

Vierailija
502/515 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä paketti on AINA pakko lyhentää pkt!?

Ja noi sen LIMET vaatteet eivät ole limeä nähneetkään.

Lainaus kohteesta jossa mainitsee taas tuon HAMSTERIN!:)

"***paketissa n.26-osaa***,joista paljon on käynyt vain päällä hamsterivikani vuoksi,tässä loistokuntoinen pkt seuraavalle ja vielä edukkaastikin***"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/515 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä paketti on AINA pakko lyhentää pkt!? Ja noi sen LIMET vaatteet eivät ole limeä nähneetkään. Lainaus kohteesta jossa mainitsee taas tuon HAMSTERIN!:) "***paketissa n.26-osaa***,joista paljon on käynyt vain päällä hamsterivikani vuoksi,tässä loistokuntoinen pkt seuraavalle ja vielä edukkaastikin***"

Johan tuossa oli heti kirjoitettu että paketti...:)

Vierailija
504/515 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivuttaa sitä lyhennettä (pkt:ssa) niin oli pakko kirjoittaa koko sana :D

Pisti muuten silmään tuo "n.26-osaa". Hän varmaan kirjoittaa myös että "pikku prinsessani on 6-vuotta vanha".

Miksi ihmeessä paketti on AINA pakko lyhentää pkt!? Ja noi sen LIMET vaatteet eivät ole limeä nähneetkään. Lainaus kohteesta jossa mainitsee taas tuon HAMSTERIN!:) "***paketissa n.26-osaa***,joista paljon on käynyt vain päällä hamsterivikani vuoksi,tässä loistokuntoinen pkt seuraavalle ja vielä edukkaastikin***"

Johan tuossa oli heti kirjoitettu että paketti...:)

Vierailija
505/515 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL! *tipuin just tuolilta*

Vierailija
506/515 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä maksanut Huutikselle mistään ja silti kauppa on käynyt. Tuo on oikeasti niin järjenköyhyyttä osoittavaa tuo sen toiminta noine korostustuotteineen ja hinnannostatuksineen ettei voi oikeasti ihminen olla niin TYHMÄ!

Moonis itsekin päivitellyt kalliita lisäpalveluita.

Yhdestä vanhasta kohteesta löysin tämän lauseen:

Lisätty: 30.12.2010 18:19:26

***hurjat etusivunikkuna paikat ostettu jo liki 25€ edestä ja pkt on todella huutojen arvoinen ja paljon ylikin**

Vierailija
507/515 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mun työkavereina on virolaisia naisia jotka käyttää aika paljon samanlaista kielirakennetta kuin Moonis.Kyse ei olekaan siitä että tietääkö ne esim. sanan safku?Mulle tuli työpariksi Viron Elvasta nainen joka ei puhunut juuri ollenkaan suomea.Nyt puoli vuotta myöhemmin me puhutaan keskenämme juuri tollasta höpöä joka perustuu siihen et työkaverini on itse väännellyt sanoja,sekoittanut molempia kieliä yms.Ulkopuoliset ei varmasti tajua puoliakaan meidän jutuista mut me pystytään keskustelemaan suomi/viro höpöllä pitkäänkin.

Vierailija
508/515 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on taas jotain hämärää tekeillä, tuo pkt joka vissiin tänään sulkeutuu (gymboree, hello kitty, bamse next ym SÖPÖILY) niin siellä viimeisenä lisäyksenä että kohteen tän hetkinen voittohuutaja on perunut kaupat! Siis miten muka kun ei oo viel ees sulkeutunut

Olisiko huutaja kenties löytänyt tämän (tai jonkun muun) ketjun...=)

Vierailija
509/515 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ketjun ja päätin, etten huuda enää Moonlight2:lta mitään. Ikinä.

Vierailija
510/515 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitko siis voittohuutamassa pakettia? Kinnostaisi kuulla moonlightin reaktio ilmoitukseesi ettet pakeettia lunasta, olen kuullut että jotain ikävänpuoleista postia saattaa sadella... Oletko ennen huutanut moonlightilta mitään? Onko tuotteet olleet niin kuin on kuvannut?

Vierailija
511/515 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on poikien haalari! En pukisi tyttärelleni tuollaista, mutta pojalleni voisin hyvinkin...

Katsokaapa kohteen kysymys ja lukkiksen vastaus, pitäisköhän kysyä että miksiköhän mahtaa olla huutelu niin hiljaista :)

maksoin siitä joku 40e kun alesta ostin.. ihan hyvä on tosin näillä nollakeleillä ollut :)

Vierailija
512/515 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään jättisummia, mutta kuitenkin ihan tuntuvia.

Muuta selitystä en enää keksi. Tai sitten lukkiksen sivupersoonat tekee töitä sen tietämättä.

Vierailija
513/515 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naimisissa suomalaisen miehen kanssa mut kukaan ei halua uskoa.Sillon jotain tekeillä muutaman huutajan kanssa.Sivuhuomautuksena onko Bamse nykyään joku vaatemerkki??Ehkä mä oon vaan kateellinen,mä myyn lähtöhinta 0€ ilman hintavarausta lastenvaatteita jotka maksanut parhaimmillaan yli 100€ ja joka kerta olen myynyt vaikka voittohuuto ois 2€.Tää naikkinen "pyytää" 100€ kirpparikamasta jotka uutenakaan ei maksa montaa euroa/kymppiä.Se on nyt jo puol vuotta kierrättäny melkein samoi kamoi joten jos kyse ei ole rahanpesusta niin se on mielisairas.Mutta mikä niiden Riinulin,Nallepuhin,Savan jne.selitys tolle käytökselle on.

Vierailija
514/515 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo virolaisuus selittäisi sen sekavan kirjoitustaidon...

Mut joku sillä mättää, eihän noista voi jäädä voitolle, kun harvemmin taitaa mennä oikeasti kaupaksi ja noihin ilmoituksiin jo menee niin törkesti rahaa...

OIkeesti haluaisin tietää onko ne vaatteet niin hyväkuntoisia kuin väittää, jos joku täältä on ostanut jotain siltä joskus...

Vierailija
515/515 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin yp:lle viestiä tästä asiasta jo heti, kun kohde tuli myyntiin, eikä sieltä reagoitu asiaan mitenkään. Voin siis vetää johtopäätökset, että yp:n mielestä ostajia saa johtaa harhaan, ja pidettyä, pestyä ja kuivurissa kuivatettua saa myydä uutena. Voi hyvää päivää....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi