Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lukkisketju TAAS poistettu?! MIKSI?

Vierailija
07.10.2010 |

Ymmärrän että se ketju poistettiin, missä oli lukkiksen/trinsessan oikee nimi, mut tossa toisessa (PITKÄSSÄ) ei ollut nimeä eikä mitään tunnistettavaa, eikä herjoja. MIKSI häntä suojellaan ja paapotaan?

Kommentit (515)

Vierailija
461/515 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos joku jolla on tunnukset huutonettiin voisi ystävällisesti pistää viestiä helmix2 nimimerkille, joka siis on alkuperäinen velourpuvun omistaja, niin hän voisi ainakin kysellä rahojaan tuosta puvusta kun on näköjään kuitenkin perille löytänyt tuo setti. Ehkä ylläpitokin voisi olla kiinnostunut tällaisesta "ei tullut perille, en maksa, mutta myyn kuitenkin eteenpäin" huijauksesta.

Vierailija
462/515 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kenelläkään voi olla pokkaa huijata ensin itselleen ilmaiset lastenvaatteet ja sitten laittaa ne kuitenkin myyntiin vaatepakettiinsa. Ai niin, paitsi kyseessähän on tietenkin vain toinen samanlainen setti, kun niitä samanlaisia lastenvaatteita samassa koossa on prinsessalla/ mooniksella tunnetusti kaapit pullollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/515 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos joku jolla on tunnukset huutonettiin voisi ystävällisesti pistää viestiä helmix2 nimimerkille, joka siis on alkuperäinen velourpuvun omistaja, niin hän voisi ainakin kysellä rahojaan tuosta puvusta kun on näköjään kuitenkin perille löytänyt tuo setti. Ehkä ylläpitokin voisi olla kiinnostunut tällaisesta "ei tullut perille, en maksa, mutta myyn kuitenkin eteenpäin" huijauksesta.

Eikö tota akkaa saada kuriin??? Lumi hiutale näkyy olevan uusin korottelija.

Vierailija
465/515 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nyörein, karkkipalloin, suosituksin jne.

-kines

-safku

?

Vierailija
466/515 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen minulla on sellainen tunne, että mama-69 on liian lähellä sava-69:ä. Mama se nyt korottelee tuota lähes-melkein-itsetehtyä pakettia.

Vierailija
467/515 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan yksinäni riemuinnut kun PYYNNÖSTÄ taas paketteja myynnissä.

Niin ja se on erityisen ihanaa et kaappien perältä löytyy tytöille jo pieneksi jääneitä vaatteita=maaliskuussa huutonetistä ostettuja vaatteita.Miten hölmönä toi Moonis ihmisiä pitää,kaikkihan näkee hänen ostohistorian. =D

Vierailija
468/515 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketissa on taasen hauskoja" vähän pidettyjä" vaatteita.Haalarinkin just osti huutonetistä ja siellähän se on paketissa niinkuin kaikki muukin h.netistä huudettu.Mietityttää mitä ne tytöt sit pitää päällänsä kun äitee huutaa jatkuvasti väärän kokoisia vaatteita ja pistää käyttöönottopesun jälkeen myyntiin.

Vierailija
469/515 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan yksinäni riemuinnut kun PYYNNÖSTÄ taas paketteja myynnissä.

Niin ja se on erityisen ihanaa et kaappien perältä löytyy tytöille jo pieneksi jääneitä vaatteita=maaliskuussa huutonetistä ostettuja vaatteita.Miten hölmönä toi Moonis ihmisiä pitää,kaikkihan näkee hänen ostohistorian. =D

On tainnut kauppa käydä huonosti yksittäiskohteissa, kun on paketit taas "pyynnöstä" huudettavana.

Vierailija
470/515 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moonis osti Ticketin haalarin osta heti -hinnalla kuudella kympillä. Nyt sama myynnissä, lähtöhinta on 72,50 ja osta heti 100 :) Eli kauppa se on, mikä kannattaa!

Toki tällä uudella, lähes uniikilla hinnalla saa myös Bamse-lippiksen.

Vierailija
471/515 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo pidempään kyseistä tätiä seuraillut ts. lähinnä huutiksessa katsonut mitä ihanuuksia somistein ja koristein on myynnissä ja kuinka monetta kertaa..

Mietiskelin tässä että KUKAAN ei voi OIKEESTI olla noin tyhmä. Että ostaa sitä kallista mainostilaa samoille rytkyille kuukaudesta toiseen. Tolla tyylillä tekee taatusti persnettoo.

Joskus joku arveli että joku rahanpesujuttu on kyseessä ja olen tullut samaan tulokseen...

Vierailija
472/515 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moonis osti Ticketin haalarin osta heti -hinnalla kuudella kympillä. Nyt sama myynnissä, lähtöhinta on 72,50 ja osta heti 100 :) Eli kauppa se on, mikä kannattaa!

Toki tällä uudella, lähes uniikilla hinnalla saa myös Bamse-lippiksen.

Moonis on itse maksanut haalarista 68.50, ja nyt myy sitä 72.50 + 2.50 korotuksin + 7 euron postimaksulla.Eli jos on vain yksi huutaja, niin yhteishinnaksi muodostuu 82 euroa ja siitä voittoa vain 13.50 euroa.Voitosta pitää vielä vähentää kalliit ikkunamaksut, joten ei paljon mooniksen kaupat kannata!

Vierailija
473/515 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe. Taas on etusivulla ylimpänä suloista pörröistä ja vaaleanpunaista, taitaa paketissa olla peräti kolme vaatetta ja kahdet (uudet?) kengät, paketilla hintaa reippaasti yli 40 e eikä hv vielä ole ylittynyt. Taitaa olla jossain 75 eurossa, tosin en ymmärtänyt että mitä tulee ja mitä ei tule pakettiin kun hv on ylittynyt.

Vierailija
474/515 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, nuo linkit on jo menneet huutises vanhoiksi enkä päässyt näkeen kuvaa ponipontsosta. Ei kukaan ois ottanut kuvaa talteen, tahtoo nähdä sen kuuluisan vaatteen!!!

Vierailija
475/515 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä Huuto.merkin katsastamaan itse.

Vierailija
476/515 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku ostanut Moonlighilta mitään? Minä puolisen vuotta sitten ostin, vaikka oon näihin ketjuihin täällä törmännyt. Kauppa meni tosi nappiin. Huutamani lastentarvike (ei vaate) oli sellainen kuin kohteessa luvattiinkin eli toimiva ja eheä.

Lisäksi voitin yhden lastenvaatehuudon. Tästä myyjä SOITTI minulle henkilökohtaisesti ja kertoi, että vasta nyt huomasi siinä pikkuvian jonka on korjannut mutta joka näkyy edelleen. Joten hän lupasi lähettää vaatteen aivan ilmaiseksi sen lastentarvikkeen mukana ja samoilla postikuluilla.

Kuinka moni muu myyjä tekee näin? Itselläni jäi tämän perusteella positiivinen kuva myyjästä.

Ja kun puhuin puhelimessä hänen kanssaan, niin murre oli kyllä ihan selkeää Länsi-Suomen murretta , että ei takuulla ole mikään venakko.

Niin, ja en ole Mooniksen tuotteiden vakihuutaja / korottelija, tämä on ollut ainoa kauppakokemus hänen kanssaan. Toki olen muihin kohteisiin törmännyt, kun paljon Huuto.netistä ostan ja myyn tyttöjen vaatteita. Olen tietoinen, että joku korottaa joskus vaatteita ilman ostoaikeita, mutta kyllä tätä tekevät monet muutkin myyjät. Jos syynäisitte monien muiden nimimerkkien toimintaa yhtä tarkasti, niin sama juttu on monella muulla.

Itselläni joistain muista myyjistä paljon huonompia kokemuksia. Esim. "uutena" ostamani Ver de Terren takki oli käytetty. Myyjä oli jopa taiteillut laput tuotteeseen takaisin. Käytön jälkeä oli hupussa ja takin helmoissa, ja vaate haisi pesuaineelta.

Toinen myyjä taas kauppasi "uudenveroista" paitaa kuvalla, joka oli otettu joskus kauan aikaa sitten paidan myynnistä. Kyseessä oli Kenzon paita, jossa oli painoprintti. Kuvassa se näytti ok:lta, mutta kun paita saapui kotiin, printti oli aivan rikki ja repeillyt. Myyjän kanssa yritin asiaa sähköpostitse sopia, mutta sopua ei syntynyt.

Olisi kiva kuulla, kenellä on aidosti huonoja kokemuksia Moonlightista, täällä kuulee vain spekulaatiota ja arvailuja.

Vierailija
477/515 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovinkaan hyvin jos väität että on vain spekulaatioita ja arvailuja. Moonis on USEIN tehnyt niin, että on ostanut käytetyn vaatteen huutonetistä ja sitten laittanut sen itse myyntiin ja vaate onkin yhtäkkiä uusi. Hän on myynyt myös feikkitavaraa aitona useamman kerran (esim. surullisen kuuluisa "UNQ" hattu ym). Kiva että sinun kauppasi hänen kanssaan onnistuivat, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että tämä myyjä on todella usein rikknout huutiksen sääntöjä ja tästähän kertoo jo se, että ylläpito on ainakin yhden hänen tunnuksensa poistanut..

Vierailija
478/515 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tämä mooniksen teksti oikein tarkoittaa?

Lisätty: 05.04.2011 16:02:00

-ostaja piti jo tähän oleman,vaan peruuntui,en ois vielä laittanu,vaan pyynnöstä toteutin,toivottavasti menee kaupaksi osta heti hintaan,niin hyvät extrat tulee päälle.

Vierailija
479/515 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.huuto.net/kohteet/-lassie-kayttamaton-suprafill-toppahaalari…

kyseinen nikki on muistini mukaan myynyt täsmälleen samanlaisen puvun jo Savalle ja Nallepuhille, nyt onkin hyvä saada taas yksi onnellinen omistaja tälle erinomaiselle puvulle. Voisiko sen ostaa tällä kertaa vaikka mama???

Vierailija
480/515 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen et ootteko ilmoittaneet huuto.netin ylläpidolle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan