Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykopaattitesti, kuinka moni vastasi oikein?

Vierailija
07.10.2010 |

http://mummila.net/marginaali/2004/04/21/fwd-psykologinen-testi/

Minä en hoksannut vastausta, mutta 18-vuotias tyttäreni vastasi ensimmäisellä yrittämällä oikein, eikä miettinyt asiaa kuin muutaman sekunnin. :D

Pelottavaa? :DD

Mites teillä? Kuinka moni (rehellisesti) arvasi vastauksen?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut osaa asettua psykopaatin asemaan ja miettiä mitä se tekis ja jotkut ei.

Ei vaan, toihan on ihan selkeä yhteenlaskutehtävä. Tapaukseessa oli niin vähän vinkkejä että niistä voi päätellä odotetun vastauksen.

Tiedetään

1. tyttö tapasi pojan hautajaisissa

2. Tyttö haluaa tavata pojan uudelleen.

3. Tyttö ei tiedä pojan yhteystietoja, joten mitä tyttö voi tehdä? Hänen täytyy miettiä missä voi tavata pojan uudelleen.

1+2+3 = 6 eli uudet hautajaiset.

Voisihan tytöllä olla vaikka mitä muita motiiveja tappaa siskonsa mutta kun se on esitetty tuossa muodossa niin voi olettaa että sen miehen tapaamisella on osuutta asiaan.

Vierailija
2/76 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa lukee, että kyseessä on psykopaattitesti, niin luultavasti aika moni pohtii testiä tehdessään, miten psykopaatti ajattelee - on siis häikäilemätön, tunteeton, empatiakyvytön, ei kiinny ihmisiin kunnolla. (Eli testiä tehdessään yrittää asettua toisen ihmisen "mielen" sisään - kai sekin jonkinlaista äly-empatiaa on.)

Ratkaisin testin oikein, tosin ekana mietin myös sitä, että poika oli siskon poikaystävä. Motiivina olisi ollut silloin mustasukkaisuus, joka on kai ihan yleinen piirre useissa ihmisissä (jotkut jopa murhaavat sen tähden, useimmat onneksi eivät), ei varsinainen psykopaatin ominaispiirre.

Minusta testi ei mittaa psykopaattisuutta, vaan sitä, kuinka monesta teoreettisesta näkökulmasta pystyy ratkaisua ajattelemaan ja valitsemaan sitten niistä aiheeseen sopivimman.

Tai sitten testin tarina havainnollistaa, miten p-paatti käyttäytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. (vatsaus oli väärä)

Vierailija
4/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siksi että tuot esti on tehty minulle josskus vuonna nakki, silloin en tiennyt :)

Vierailija
5/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mietin tuota oikeasti todella kauan.

Eihän tuota voi ihan tosissaan ottaa, mutta eikös jossain ollut, että jos joku saa vastauksen oikein huomattavan nopeasti, niin silloin pitäisi hälytyskellot soida..

Tosiaankaan ihminen normaalilla psyykkeellä varustettuna ei ajattele noin.

Vierailija
6/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisi ajatella että ehkä jo hyvin älykäskin ihminen keksisi vastauksen, ihan vaan loogisen päättelykyvyn ansiosta, vaikkei olisikaan psykopaatti?

Vierailija
7/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietyl tapaa looginen vastaus

Vierailija
8/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista. Itseasiassa ei olis tullut tuo juttu mieleenkään, vaikka oisin kuinka miettinyt.

Vierailija
9/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://mummila.net/marginaali/2004/04/21/fwd-psykologinen-testi/" alt="http://mummila.net/marginaali/2004/04/21/fwd-psykologinen-testi/">http://mummila.net/marginaali/2004/04/21/fwd-psykologinen-testi/</a&gt; Minä en hoksannut vastausta, mutta 18-vuotias tyttäreni vastasi ensimmäisellä yrittämällä oikein, eikä miettinyt asiaa kuin muutaman sekunnin. :D Pelottavaa? :DD Mites teillä? Kuinka moni (rehellisesti) arvasi vastauksen?

Mielestäni vastaus oli täysin itsestäänselvä tällaisen testin ollessa kyseessä.

Ehkä olen sitten psykopaatti? En pidä ihmisistä, useimmat ovat mielestäni täysin turhia olentoja.

Omat läheiset merkitsevät, muut eivät.

Vierailija
10/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin meni onneksi. :D

Vierailija
11/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa sun puolesta.. Onko hänellä muuten ollut psykopaattisia piirteitä?

Itse en olisi IKINÄ tullut ajatelleeksikaan tuollaista vastausta

Vierailija
12/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan looginen vastaus.

Mitä tämä sitten kertoo minusta? En tiedä.

Mieheni ei tajunnut vastausta, mitä ihmettelin hirveästi, sillä hän on yleensä parempi päättelemään. Tosin hän väittää, ettei kukaan ajattele niin kierosti kuin minä. Tiedä sitten.

Vierailija
13/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi on niin looginen juttu.. olen ongelman ratkaisussa hyvä, joten ei tuottanut vaikeuksia. Tuottaako jollekin toiselle vaikeuksia,joka on hyvä ongelmanratkaisuissa? Enkä pidä itseäni psykopaattina.

Vierailija
14/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa sun puolesta.. Onko hänellä muuten ollut psykopaattisia piirteitä?

Itse en olisi IKINÄ tullut ajatelleeksikaan tuollaista vastausta

Vierailija
15/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on kyseessä todella tyhmä psykopaatti, jos lähtee laskemaan ihan vaan sen varaan, että joku tuntematon tulisi toisiinkin hautajaisiin, kun tuli niihin ensimmäisiinkin? Mitä jos se ei tuleekaan; tappaako hän kaikki hautajaisissa olleet?

Pyskopaatti ei ole sama asia kuin Tyhmä. Häiriityneitä he kyllä ovat, mutta älykkyys heillä jakautuu väestössä ihan tasaisesti.

Vierailija
16/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi on niin looginen juttu.. olen ongelman ratkaisussa hyvä, joten ei tuottanut vaikeuksia. Tuottaako jollekin toiselle vaikeuksia,joka on hyvä ongelmanratkaisuissa? Enkä pidä itseäni psykopaattina.

Itse olen lahjakas matemaattisesti ja ongelmanratkaisut ovat olleet aina lapsenleikkiä. Tätä en kylläkään tajunnut

Vierailija
17/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yllätä että väärin meni =D

Vierailija
18/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on kyseessä todella tyhmä psykopaatti, jos lähtee laskemaan ihan vaan sen varaan, että joku tuntematon tulisi toisiinkin hautajaisiin, kun tuli niihin ensimmäisiinkin? Mitä jos se ei tuleekaan; tappaako hän kaikki hautajaisissa olleet?

Pyskopaatti ei ole sama asia kuin Tyhmä. Häiriityneitä he kyllä ovat, mutta älykkyys heillä jakautuu väestössä ihan tasaisesti.

Jos kyseessä on perheystävä, niin on melko varmaa, että hän ilmestyy hautajaisiin uudestaakin.

Ja äidin ystävänä hän tietty muistaisi ystävänsä tyttären kuolemaa ja ilmestyisi paikalle.

Tässä tilanteessa tällä ihmisellä on luultavasti päällä vielä suru perheen äidin kuolemasta, joten hän saattaa tuntea velvollisuudekseen osallistua tämän äidin tyttären hautajaisiin.

Tällä asialla ei ole mitään tekemistä muiden hautajaisvieraiden kanssa, vain sillä on mitään väliä, mikä miehen suhde kuolleeseen äitiin oli.

Eihän ne muut vieraat merkkaa mitään, vai mitä oikein ajoit takaa?

Ja vaikka mies ei olisi edes ollut kovinkaan läheinen kuolleen äidin kanssa, hän luultavasti saapuisi myös toisiin hautajaisiin.

Vierailija
19/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on perheystävä, niin on melko varmaa, että hän ilmestyy hautajaisiin uudestaakin.

Ja äidin ystävänä hän tietty muistaisi ystävänsä tyttären kuolemaa ja ilmestyisi paikalle.

Tässä tilanteessa tällä ihmisellä on luultavasti päällä vielä suru perheen äidin kuolemasta, joten hän saattaa tuntea velvollisuudekseen osallistua tämän äidin tyttären hautajaisiin.

Tällä asialla ei ole mitään tekemistä muiden hautajaisvieraiden kanssa, vain sillä on mitään väliä, mikä miehen suhde kuolleeseen äitiin oli.

Eihän ne muut vieraat merkkaa mitään, vai mitä oikein ajoit takaa?

Ja vaikka mies ei olisi edes ollut kovinkaan läheinen kuolleen äidin kanssa, hän luultavasti saapuisi myös toisiin hautajaisiin.

Tämän vastaajan psyykkeessä on jo jotain todellla pahasti vialla.

Ei kukaan tervejärkinen kelaa tuollaisia! :o

Vierailija
20/76 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkaan että ap:n tytön kanss sama juttu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan