Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko vaimoksi miehelle, jolla on psoriasis ja taliköhnä kivespussissa?

Vierailija
06.10.2010 |

Ja siksi raapisi muniaan jatkuvasti ja niistä valuisi haisevaa limaa ilman aamuin illoin pesua. Mies pesisi kassinsa kuitenkin aamuin illoin palasaippualla ja rasvaisi ne kortisonivoiteella.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, toi vielä pahentaa tilannetta. Palasaippua+kortisoni heti pois!! Lactolinea ja jotain perusvoidetta tai Aloevera-geeliä tilalle.

[quote author="Vierailija" time="06.10.2010 klo 16:32"]

Mies pesisi kassinsa kuitenkin aamuin illoin palasaippualla ja rasvaisi ne kortisonivoiteella.

[/quote]

Vierailija
22/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oireita sekä kasvoissa, että muualla kehossa.
Lukuisista lääkärikäynneistä huolimatta ratkaisua ei ole löytynyt.
Osaisiko joku hieman neuvoa?
Linkistä voi lukea lisää.

http://keeponlearningmy.blogspot.fi/2013/04/ihonhoitoa.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämmöisen uudelleen esiin, kun sattumalta tuli vastaan. Täytyy sanoa että hävettää tämän aloittajan puolesta, ei ole paljoa luotu hänelle. Ihmetykseni on vielä suurempi, että tämä löytyi joltain vauva palstalta. Ymmärtäisin muualta, mutta se että tähän yritetään vastaa vielä jotenkin, niin huh huh. Totta että vastaan itsekkin, mutta en todellakaan miettisi vaihtoehtoja, sääliksi käy teitä tulevia äitejä ja isiä.

Vierailija
24/28 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hi(i)v(a)sieni loinen on sitten erilainen?

täältä palstalta et kyllä miesten luottamusta kerää; etkä perässä huutamallakaan.

Vierailija
25/28 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä jottei.

Vierailija
26/28 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske kassit mun naamalle niin nuolen.

M48

Vierailija
27/28 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi este hyvässä miehessä. 

Ja mulla itsellänikin on tali-ihottuma korvien takana. Lääkitys ei varmaankaan ole oikea, jos pitää aina rasvata. Mene ihotautilääkärille, minuakin hoidettiin ihan väärin tk:ssa. Noin kerran kahdessa viikossa pitää laittaa ylläpitovoidetta korvien taakse kutittamisen vuoksi nykyisin. Kortisonivoidetta en ole tarvinnut ekan kuurin jälkeen.

Vierailija
28/28 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa psoriasista sairastavan miehen kanssa 30 vuoden ajan. Koskaan ei rakastamani miehen sairaus ole elämäämme haitannut. Olemme yhdessä oppineet hoitamaan sitä. Nivuset ovat tyypillinen paikka psoriasikselle. Taipeet ja päänahka myös. Psoriasikseen on olemassa tehokkaita lääkkeitä. Sen hoito kannattaa jättää ihotautilääkärille. Nykyinen saippuapesu ja kortisoonivoide ei ole paras mahdollinen hoito. Saippua voi ärsyttää lisää. Proriasikseen on omat voiteet ja lääkkeet. Kannattaa varata aika ihotautilääkärille. Hyvää miestä ei todellakaan kannata psoriasiksen vuoksi jättää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan