Suostuisitko vaimoksi miehelle, jolla on psoriasis ja taliköhnä kivespussissa?
Ja siksi raapisi muniaan jatkuvasti ja niistä valuisi haisevaa limaa ilman aamuin illoin pesua. Mies pesisi kassinsa kuitenkin aamuin illoin palasaippualla ja rasvaisi ne kortisonivoiteella.
Kommentit (28)
häiritsisi, omalla isällänikin on se, mutta toi toinen....täytys kyllä miettiä ehkä pari kertaa asiaa =D
Ei juma, on jollain joutilasta aikaa...
En nyt näe suurta ongelmaa, jos kerran pesuilla pysyy kunnossa.
mahtava deitti-ilmoitus tuo aloitus, ihan sellaisenaan.:D Ainakin rehellinen! Mistä sitä tietää, vaikka löytäisi jonkun ihanan, taliköhnäisen naisihmisen kainaloonsa tuollainen rehti ja siisti suomalainen mies.:)
ei noista mitään haisevaa limaa pitäisi valua
80% sen ihosta on normaalioloissa "psoripanssarin" peitossa.
Miehelläni psoriasis ja myös peniksen alueella stressiaikoina jolloin raapimisen kiusaus on suuri.
Mutta ei se mikään syöpä ole, saatika hiv..
Mieheni on komea ja nuori, varakas ja erittäin hyvin toimeentuleva, mitä väliä jollain psorilla?!
Miehelläni psoriasis ja myös peniksen alueella stressiaikoina jolloin raapimisen kiusaus on suuri. Mutta ei se mikään syöpä ole, saatika hiv.. Mieheni on komea ja nuori, varakas ja erittäin hyvin toimeentuleva, mitä väliä jollain psorilla?!
Muna ruvilla! Hyi helvetti ja sä vielä puhut komeesta miehestä. Kyllä se on kokonaisuus joka ratkaisee. Ihan sama vaikka kuinka olis nuori ja varakas, mutta kyllä sen alapäänkin pitää kunnossa olla, ihan ilman mitään helvetin ihottumakökköjä.
Ei ainakaan mikään sukupuolitaudin runtelema penis!
Hyvä jos huomaa jos ei tarkemmin tiiraile.
Ja ON kyllä tosi komea!
12
Mutta, tota noin. Kyllä mä varmaan suostuisin, siis jos olisin rakstunut mieheen, niin en varmaan näkisi näitä tauteja esteenä naimisiinmenolle. (Pallien nuoleminen voisi kyllä jäädä vähän vähemmälle...)
Ja mitäs, jos vaikka olis nainut ihan siistipallisen miehen, mutta se sais jonkun "taliköhnän" (?????), niin tuskin mä siitä sen takia eroisinkaan.
Mä en voi uskoa, että mä aloin ihan tosissani mieetiä vastausta tähän aloitukseen :)
jos toi ois treffi-ilmossa niin jättäisin väliin. :D
mut jos tolle ukolle nyt tommonen vaiva tulis, niin eipä haittais.. kunhan hoitais sitä.
joskus se oireilee nivusissakin, mutta aika lievänä kuitenkin.
mentäis sitten etelään ottamaan kasseille aurinkoa =)
Miehelläni psoriasis ja myös peniksen alueella stressiaikoina jolloin raapimisen kiusaus on suuri. Mutta ei se mikään syöpä ole, saatika hiv.. Mieheni on komea ja nuori, varakas ja erittäin hyvin toimeentuleva, mitä väliä jollain psorilla?!
Muna ruvilla! Hyi helvetti ja sä vielä puhut komeesta miehestä. Kyllä se on kokonaisuus joka ratkaisee. Ihan sama vaikka kuinka olis nuori ja varakas, mutta kyllä sen alapäänkin pitää kunnossa olla, ihan ilman mitään helvetin ihottumakökköjä.
kuin koko mies pelkkää kökköä. Edelleen vaan kummittelee kauhukuvana se lapsen hakija, jolle koko palsta sai aiemmin päivällä nauraa. Siis jos mies on tuunatulla mitsulla ajava kaljupäinen partajermu, joka pitää leijonapaitaa ja vetää sätkää portinpielessä, niin ei kiinnosta kyllä edes ottaa selvää missä kunnossa alakerta on.
Mulla on psori, puhkesi 35-vuotiaana. Olen nainen, eli kivespusseissa tätä vitsausta ei ole, mutta vähän siellä täällä muualla kuitenkin. Kamalaa on ollut ja se nyt vielä puuttuisi että mies jättäisi siksi että olen sairastunut :(
Taliköhnä on parannettavissa, mutta en tiedä onko palasaippua siihen paras keino.
Miehen luonteesta riippuen suostuisin vaimoksi miehelle, vaikka hänellä olisikin jokin krooninen sairaus. Psoriasis, atooppinen ihottuma, allergiaa ja ruokarajotteita, diabetes, Crohnin tauti, mitä niitä nyt on. Pysyisin myös naimisissa mieheni kanssa (joka on tosi kiva) VAIKKA hänelle puhkeaisi joku tauti tai hän olisi vaikka osallistunut Bostonin maratonille ja menettänyt jalkansa.
Enhän mä sen taudin vaimo olisi, vaan sen miehen.
Minulla on atooppinen ihottuma, joka on ajoittain tosi pahana.Ei mies sitä kavahda. Psori ei olisi mikään este. Miehellä on diabetes ja muitakin sairauksia. En jättäisi, vaikka hänelle tulisi avanne ;)
En valinnut miestäni sen perusteella millaiset kivespussit hänellä on. Palasaippuaa en kyllä antaisi käyttää, koska se sottaa kylppärin. Ärsyttää hinkata sitä laatoista irti.
Tuo ei viela riittaisi. Miehessa pitaisi olla jotain muutakin.
*naurua*