Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikit perhepäivähoidossa

Vierailija
28.09.2010 |

Itseäni kiinnostaa kovin miten te muut suhtaudutte että lapsenne hoitajalla on lemmikkejä ?

Meidän hoitopaikassa on koira ja kissa enkä katso että niistä haittaa olisi. Onko muiden lasten hoitopaikoissa lemmikeitä ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä haittaa siitä kellekään olisi? Kissa-allergiset sijoitetaan tietenkin muualle hoitoon.

Vierailija
2/9 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut muuten olisi hienoa itse olisin tyytyväinen että lapseni pääsisi tekemisiin eläinten kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen oli infektioastman diagnoosilla ja ruoka-aineallerginen. Nuoremmalla ei mitään "päällä", mutta luulen että alttius on hänelläkin, koska lasten isä on erittäin allerginen, siitepölyt ja eläimet. Kissa yksi pahimmista.

Eipä voisi laittaa lasta, kun tulee kuitenkin kissankarvaa vaatteissa. Yksi kerta ei haittaa, eikä viikonloppukaan, mutta jokapäiväisena kyllä.

Vierailija
4/9 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmani on jo lähes oireeton ja lapsenakin todettiin allergia ainoastaan kissalle.

Varmaan olisi lapselle ihana, jos hoitopaikassa olisi lemmikki, mutta mä en voisi sietää sitä vaatteisiin tarttuvaa hajua. En tiedä mikä minulla on, mutta jos kerrostalomme hississä on tuotu koira alas ja mä menen seuraavaksi sinne hissiin, niin oksettaa ja inhottaa ihan suunnattomasti se lemu.

Mä pidän enemmän ulkoeläimistä, joita haaveilen saavani sitten kun asumme omakotitalossa isolla tontilla. Mm. kanoja, kani tms. tulee varmasti hankittua.

Vierailija
5/9 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asiasta oikein ihastunut, mutta oma vikani, kun en tajunnut laittaa päivähoitohakemukseen mitään rajausta lemmikkien suhteen. Minä kun luulin lapsen saavan paikan päiväkodista, jolloin lemmikkiongelmaa ei olisi ollut.

Vierailija
6/9 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihon hilse. Monelle allergikolle ei esim. tule lainkaan oireita pitkäkarvaisista kissoista, koska niiden hilse ei pöllyä samalla tavalla kuin lyhytkarvaisilla kissoilla.

esikoinen oli infektioastman diagnoosilla ja ruoka-aineallerginen. Nuoremmalla ei mitään "päällä", mutta luulen että alttius on hänelläkin, koska lasten isä on erittäin allerginen, siitepölyt ja eläimet. Kissa yksi pahimmista. Eipä voisi laittaa lasta, kun tulee kuitenkin kissankarvaa vaatteissa. Yksi kerta ei haittaa, eikä viikonloppukaan, mutta jokapäiväisena kyllä.

Vierailija
7/9 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kanalat sun muut. Koiran ei tarvi periaatteessa haista, jos sitä pestään tarpeeksi usein. En tarkoita mitään fifejä joita puunaillaan koko ajan. Oman koiran pesen silloin tällöin, kun se haisee liikaa "koiralle". Toki se, että missä se raja menee, vaihtelee varmasti ihmisestä riippuen. Minäkään en pidä vahvasti lemuavista koirista, ne ällöttää minuakin.

Vierailija
8/9 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten lemmikit on ok.

Vierailija
9/9 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asiasta oikein ihastunut, mutta oma vikani, kun en tajunnut laittaa päivähoitohakemukseen mitään rajausta lemmikkien suhteen. Minä kun luulin lapsen saavan paikan päiväkodista, jolloin lemmikkiongelmaa ei olisi ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi