Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein pesette rintaliivipykkiä ja kauanko siihen menee aikaa?

Vierailija
06.10.2010 |

Tuntuu että minulla ei ole ikinä aikaa siihen...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulis ikinä pestyä käsin

Vierailija
2/12 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneellinen lähdössä pyörimään. Käsin en jaksa pestä, enkä mielestäni saa rintsikoita niin edes tarpeeksi puhtaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan ne pesupussissa ihan muun pyykin mukana ja hyvin on homma pelittänyt jo parikymmentä vuotta niin.

Vierailija
4/12 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes ole mitään pitsivirityksiä

Vierailija
5/12 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalilla 40 asteen ohjelmalla tai sitten hellävaraisemmin 30 asteen pikaohjelmalla. Sen verran menee aikaa, mitä rintsikoiden pesupussiin laittaminen ja koneeseen nakkaaminen vie. Ja täytyyhän ne sitten ripustaa kuivumaankin. Olisiko 2 minuuttia per kerta? :)

Käsin en kyllä ikinä pese...

Vierailija
6/12 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki liivit varmaan kestäisivät kauemmin, jos niitä jaksaisi pestä käsin, mutta eivätpä tunnu muutkaan moista tekevän, joten ostan hyvällä omalla tunnolla uudet vähän useammin.

Vierailija
7/12 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en käytä edes pesupussia... Pitäis kyllä ostaa. Sitten harmittaa, kun kone on rikki, että ois tosiaan pitänyt... :o

Vierailija
8/12 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneeseen sopivan värisen pyykin sekaan. Paremmat pitsiset ja kaarituelliset pesen käsin suihkussa/saunassa käydessäni. Teinillekin olen opettanut, että pesee pitsiliivinsä käsin, joten nykyään meillä roikkuu kylppärissä kaksia aikas eri kokoisia pitsiliivejä saunan jälkeen! :)

Vierailija
9/12 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, jos on ihan pakko, saatan pestä yhdet käsin. Muuten aina pesukoneessa, pesupussissa hienopyykkiohjelmalla. Imetysliivit tosin välillä 60 asteissa siliävät tai jopa puuvillaohjelmalla, kun eivät muuten puhdistu.

Vierailija
10/12 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosiolla pesukoneen käyttäjäksi. Luulin että ihmiset oikeasti pesevät liivinsä käsin. Av on olemassa juuri tällaisia valaistumiskokemuksia varten!

ap

Vierailija
11/12 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen käsin noin kerran viikossa. Omistan monet samanlaiset liivit eri väreissä. Ne tosiaan pysyy hyvinä kun käsin pesee.

Vierailija
12/12 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ikuisesti kestä, mutta useita vuosia kuitenkin.

Mä pesen käsin noin kerran viikossa. Omistan monet samanlaiset liivit eri väreissä. Ne tosiaan pysyy hyvinä kun käsin pesee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän