PERHEVÄKIVALTA
Kertokaahan mulle miten perheväkivalta poistuu, jos lahjoittaa rahaa keräykseen. Esim. naisten puhelin, juu siellä voi väkivallan uhri keskustella, mutta miten se vaikuttaa siihen, ettei turpaan tule taas kotona. Ihan kaikki muukin väkivalta, millä niihin kerätyt rahat saadaan käytettyä niin, että väkivalta loppuu. Tuntuu ihan mahdottomalta yhtälöltä poistaa väkivalta tästä maasta rahalla.
Kommentit (13)
Turvakoteihin ja vastaaviin palveluihin. Heidän kuluihin jotka tekee esim vapaaehtoisena työtä
Jos naiset soittelee niille linjoille eikä nalkuta kotona, niin ei tule pataan?
Väkivalta lopettaa vittuilun. Ja nalkutuksen.
Onpas taas kovia äijjiä linjoilla. Netissä ollaan niin äijää.
Vierailija kirjoitti:
Turvakoteihin ja vastaaviin palveluihin. Heidän kuluihin jotka tekee esim vapaaehtoisena työtä
Teen itse vapaaehtoista työtä, mutta en saa niistä minkäänlaista korvausta, enkä ole edes pyytänyt, koska olen oikeasti ihan vapaaehtoinen. (Nuorten parissa)
ap
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas kovia äijjiä linjoilla. Netissä ollaan niin äijää.
Sanos muuta! Suomalaisen miehen huoli suomalaisen naisen turvallisuudesta ja oikeuksista alkaa tasan silloin, kun rikoksen tekijä on ulkomaalainen. Ja loppuu tasan siihen, kun tekijä onkin suomalainen mies. Sitten ulvotaan kuorossa, miten nainen valehtelee tai ansaitsi kohtalonsa. Tämä asenne näkyy monessa ketjussa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa joku saa niistä keskusteluista rohkeutta lähteä väkivaltaisesta suhteesta?
Hyvä tuo on, mutta enemmän kyllä auttaisi, jos tekijä joutuisi maksamaan uhrille kunnon vahingonkorvaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa joku saa niistä keskusteluista rohkeutta lähteä väkivaltaisesta suhteesta?
Hyvä tuo on, mutta enemmän kyllä auttaisi, jos tekijä joutuisi maksamaan uhrille kunnon vahingonkorvaukset.
Pitäis miettiä ihan konkreettisesti miten se raha auttaa nimenomaan perheväkivaltaan. (TV mainos, tuskin ilmainen). Lahjoitussummista ei varmaan jää paljon kohteeseen, mutta miten se pahoinpitely estetään rahalla? Toisaalta vapaaehtoistyöntekijät pitäisi tehdä oikeasti vapaaehtoisesti, eikä korvauksia vastaan. Silloin se on jo työtä, josta saa palkkaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta lopettaa vittuilun. Ja nalkutuksen.
Kyllä, minä potkin munille jokaista ukkoa joka erehtyy sanomaan poikkipuolisen sanan, viŧŧu oppivat olemaan kun tärskäytän ky*vän suoraan peräsuoleen.
Joo... Olen samaa mieltä - tätä ei ratkaista rahalla (eikä koululaitos tule paremmaksi sillä että pumpataan lisää rahaa ja sieltä tulee huonosti voivia nuoria miehiä).
Tämä on koko yhteiskunnan ongelma ja koko yhteiskunta tarttis muuttaa kertaheitolla toisenlaiseksi mikä ei ole mahdollista. Sairas yhteiskunta! Poiskuihtuva ja kuoleva kansa!
Perheet ihan sekasotkua ja miehen rooli siellä. Ensin kotona - äiti ja isä - ja sitten oma parisuhde. En jaksa kirjoittaa enempää kun olen kirjoittanut miehestä ja naisesta niin paljon viime päivinä. Tämä kaikki on niin niin pielessä että se johtaa sairaisiin ihmissuhteisiin. Ihmissuhdesairaat ihmiset sairaissa suhteissa ja siellä syntyy sitten tätä väkivaltaa.
Joo... Olen samaa mieltä - tätä ei ratkaista rahalla (eikä koululaitos tule paremmaksi sillä että pumpataan lisää rahaa ja sieltä tulee huonosti voivia nuoria miehiä).
Tämä on koko yhteiskunnan ongelma ja koko yhteiskunta tarttis muuttaa kertaheitolla toisenlaiseksi mikä ei ole mahdollista. Sairas yhteiskunta! Pois kuihtuva ja kuoleva kansa!
Perheet ihan sekasotkua ja miehen rooli siellä. Ensin kotona - äiti ja isä - ja sitten oma parisuhde. En jaksa kirjoittaa enempää kun olen kirjoittanut miehestä ja naisesta niin paljon viime päivinä. Tämä kaikki on niin niin pielessä että se johtaa sairaisiin ihmissuhteisiin. Ihmissuhdesairaat ihmiset sairaissa suhteissa ja siellä syntyy sitten tätä väkivaltaa.