Onko suolaiset nutriletit ihan järkkyjä? Voiko verrata
Kommentit (6)
Kasviskeitto ykkösenä ja sit kanakeitto. ne mulla menee ensin ja nuo iänikuiset suklaat on vieläkin syömättä?
Ethän muuten ole se, jonk kanssa mun piti aloitta maanantaina nutraamaan?
nimim. etelään lähdössä.
Ei verrattavissa. Kannattaa myös kokeilla mm modifastin ja allevon tuotteita. Niillä osa jopa paremman makuista. Modifasti kahvi ja suklaajuomat on taivaallisen hyviä.
ostin ison paketin, jossa oli pirtelöitä, patukoita ja lämpimiä aterioita.. Voin sanoa, että pasta-ateriat oli jotain ihan kammottavaa, syömättä jäivät.
Keitoista ei kokemusta.
Ylipäätään kaikki laihdutusruuat on hirveitä. Vilkaisepas tuotesisältöä.
Saat paljon paremmmin vitamiineja (joita elimistö voi hyödyntää), kun syöt ihan normaalia ruokaa, vaikka itsetehtyä kasvissosekeittoa ja pirtelöä hedelmistä, marjoista luonnonjugurtista jne. Tee iso kattila keittoa, niin on aina valmiina.
ja Allevot ja muutkin (siis keitot) alas, kunhan ovat kunnolla kuumia. Vastaavasti pirtelöihin pätee se, että nesteen on oltava kunnolla kylmää. Eivät ne herkullisia ole, mutta ok. Sen sijaan ne Nutrilettin 5 päivän aloituspakkauksessa olevat pasta-ateriat ovat kertakaikkiaan oksettavia! Mutta makuja on moneksi, minun mieheni mielestä ne ovat ihan hyviä!