Virtsatietulehdus, rakko ei tyhjene. Kysymys
Minulla oli juuri virtsatietulehdus johon sain 5 päivän antibiootin, omasta mielestä sen lievimmänversion.
Antibiootti loppui ja tänään heräsin siihen että rakko tuntui täydeltä ja vatsaan sattui, vessassa tuntui ettei rakko tyhjene. Ottaisitko uudestaan yhteyttä lääkäriin? Minulla on ollut paljon tulehduksia,mutta ei tällaista oiretta.
Kommentit (11)
Voihan sieltä kysyä. Onko ohjepaperissa mitään sanottu, lääkkeen seloste.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sieltä kysyä. Onko ohjepaperissa mitään sanottu, lääkkeen seloste.
Kysyin siis voiko tämä olla ainoa tulehduksen oire.
Kyllä, ota yhteyttä lääkäriin, ei ole vielä terve.
Jos rakko ei tyhjene ollenkaan, tai vain tippoja, niin heti päivystykseen, ihan heti.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakko ei tyhjene ollenkaan, tai vain tippoja, niin heti päivystykseen, ihan heti.
Kyllä sieltä virtsaa tulee, se on vaan se kipu ja tunne ettei rakko tyhjene.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon avusta! Otin heti yhteyttä digilääkäriin ja saan uuden kuurin <3
Soita numeroon 116 117. Sieltä voit saada joko tietoa, tai ohjeen mennä päivystykseen. Ilman muuta asia on kiireellinen. Ettei tule munuais vaurioita tai repeämiä ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallaistako on "maailman edistyksellisin" sairaanhoito? Keskustelupalstalla kysellaan ja annetaan diagnooseja ja neuvoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallaistako on "maailman edistyksellisin" sairaanhoito? Keskustelupalstalla kysellaan ja annetaan diagnooseja ja neuvoja?
Itse olisin saattanut vielä odotella asian kanssa, koska oire oli outo ja ainoa. Eikä lääkäriäkään viitsi heti ruuhkauttaa. Kyse on siis työterveydestä jossa voin asioida digilääkärillä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin saattanut vielä odotella asian kanssa, koska oire oli outo ja ainoa. Eikä lääkäriäkään viitsi heti ruuhkauttaa. Kyse on siis työterveydestä jossa voin asioida digilääkärillä.
ap
Hyvä kun otit yhteyttä lekuriin uudestaan. Mulle tuli munuaisaltaan? tulehdus, kun en hoksannut virtsistä, vaikka oon sen monesti nuorena sairastanut. Nytkin oli vain selkä kipeä, ja ihan hirvittävä väsymys, erilaiset oireet siis, kuin normaalisti. Päivystykseen kun menin, niin terkkari/ sairaanhoitaja oli hyvinkin ylimielinen oireitteni suhteen. Kun mittasi kuumeeni, 39,4, ja tulehdusarvot yli 200, niin jouduinkin samantien osastolle, jossa oli antibioottitipassa 5 pvää.
Toivottsvasti ap paranet pian 😊
Ikäs