G: Kenen julkkiksen näit viimeksi ja mitä hän teki?
Mulla kävi Janne Hurme asiakkaana (kaupassa, osti lelun) pienen poikansa kanssa, ja onpa se totta tosiaan muuttunut uransa alkuajoista!
Kommentit (57)
ruokakaupassa miehensä kanssa ja hiukan kovemman sarjan julkkiksista näin Pariisissa Ivanka Trumpin Champs Elyseesillä.
Eli rankasti sanoen megajulkkiksia ovat ne, jotka tunnetaan hyvin "molemmin puolin rajaa", kuten esimerkiksi Hicham El Guerrouj, Salman Rushdie, Madonna ja prinssi Charles.
Koskas niitä on alkanut Ullanlinnaan tippumaan ja ketkä suomalaiset nyt siis oikein olivat niitä suomalaisia megajulkkiksia?
Esimerkiksi alansa huiput ovat myös maailmalla megajulkkiksia, tai poliitikot.
Megajulkkiksia ei ole oikeastaan olemassa. On yleinen länsimainen harha luulla, että esim. kaikki amerikkalaiset julkkikset ovat koko maailman tiedossa. Amerikkalaiset julkkikset tunnetaan englantia puhuvissa maissa, Euroopassa ja that's it.
Aasiassa on megajulkkiksia, jotka melkein puolet koko maailmasta tuntee. Me ei, koska me ollaan sitä länsimaista toista puolta.
Helena Petäistön Töölössä ja Eppu Salmisen junassa.
Oli Järvenpään Prismassa viime tai toissa viikolla. On kyllä aivan samannäköinen kuvissa kuin livenä. Oli puku päällä ja tais olla musta pitkä takkikin myös.
Frans oli mukana ja pojan lempiväri oli selvästi vaaleanpunainen. Vaaleanpunaiset sandaalit, vaaleanpunaiset lenkkarit, vaaleanpunaiset kurahousut.
Pari viikkoa sitten Ville Haapasalon Viikin Prismassa, kailotti kauheen kovaan ääneen, teki ostoksia ilmeisesti tyttärebsä kanssa.
Marita Taavitsaisen näin joitain päiviä sitten myös Viikin Prismassa.
Laura Malmivaaran näin sunnuntaina Itiksen K-kengässä. Osti lapselleen kenkiä.
oli eilen ihan työtehtävissä, radiokanavan haastattelussa Kampissa. Viime viikolla näin Jani Sievisen vaimoineen Subwaylla syömässä.
Kerran olen nähnyt megajulkkiksenkin (muuten kuin lavalla): Stingin Turussa - sillä oli samana iltana keikka Turkuhallissa.
Frans oli mukana ja pojan lempiväri oli selvästi vaaleanpunainen. Vaaleanpunaiset sandaalit, vaaleanpunaiset lenkkarit, vaaleanpunaiset kurahousut.
Olisko viimeisin ollut PMMP:n Paula.
kerroinkin jo täällä
Haki tytärtään tanssikoulusta mustissa crocseissaan
oikeesti jos Lauri Tähkä tulis mua kadulla vastaan, varmaan pyörtyisin.
En siis sellai fanita, eli jos vonkais, en lähtis messiin, mutta sellai että en kyllä sais sanaa sanotuksi suustani jos sanois hei.
Tykkään kypällä koko bändistä, Johannasta myös !
Roman Schanzin, Tapio Liinoojan , Juhani Suomen, Harri Syrjäsen, en nyt muista ketä muita, kaikki olivat töissä mainostamassa itseään.
Pannukakkutalon patiolla näyttelijä Martti Suosalon juomassa (ilmeisesti) kahvia. Se taitaa olla viimeisin julkkisbongaus, mäkin olen lähiöitynyt kotiäiti, eikä koti-leikkipuisto-lähikauppa -akselilla pilvin pimein julkkiksia pyöri.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2010 klo 23:27"]
kerroinkin jo täällä
Haki tytärtään tanssikoulusta mustissa crocseissaan
oikeesti jos Lauri Tähkä tulis mua kadulla vastaan, varmaan pyörtyisin.
En siis sellai fanita, eli jos vonkais, en lähtis messiin, mutta sellai että en kyllä sais sanaa sanotuksi suustani jos sanois hei.
Tykkään kypällä koko bändistä, Johannasta myös !
muutama vuosi sitten seisoin tähkän vieressä ja ihmettlin et mikä pulsu ostaa lenkkareita. mieheni sanoi myöhemmin et eksä tähkää tunnistanut ja sen rumpalin. joo nähtiin ne myöemmin vielä ja olihan se, kauhee sänki hämäsi yms. :D
itekki ihan fani
nämä julkkiksetkin ja julkkisten vaimot olisivat nimenneet omasta näkövinkkelistään sen "julkkiksimman" ennemmin kuin olisivat brassailleet nimettöminä omista puolisoistaan jne.
Kaipa esim. Tarja Halonenkin voisi olla julkkikselle/julkkiksen puolisolle "julkkis"?!
ap