G: Kenen julkkiksen näit viimeksi ja mitä hän teki?
Mulla kävi Janne Hurme asiakkaana (kaupassa, osti lelun) pienen poikansa kanssa, ja onpa se totta tosiaan muuttunut uransa alkuajoista!
Kommentit (57)
mutta tv:stä tuttu kuitenkin. Kävin Dance-tuomarin tanssitunnilla (käynyt jo vuosia).
Tehkääpä päiväretki Helsingin keskustaan ja samalla pieni kävelyretki vaikkapa Ullanlinnassa tavallisena torstaipäivänä. Näette, että nämä käsittämätöntä voimaa hehkuvat julkkikset, joita niin palvotte, ovat aivan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä. Suurin osa näyttää jopa aivan nobodeilta ilman meikkiä ja stailaajien vaatteita.
Asun Ullanlinnassa ja tällä viikolla (huom. nyt on tiistai) olen nähnyt varmasti toistakymmentä megajulkkista ja tusinan verran turhia puolijulkkiksia. BB-ihmisiä en onnekseni edes tunnista, en näöltä tai nimeltä. Huh.
Ai niin. Hankkikaa elämä. Oma.
kerroinkin jo täällä
Haki tytärtään tanssikoulusta mustissa crocseissaan
samalla pieni kävelyretki vaikkapa Ullanlinnassa tavallisena torstaipäivänä. Näette, että nämä käsittämätöntä voimaa hehkuvat julkkikset, joita niin palvotte, ovat aivan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä. Suurin osa näyttää jopa aivan nobodeilta ilman meikkiä ja stailaajien vaatteita.
Asun Ullanlinnassa ja tällä viikolla (huom. nyt on tiistai) olen nähnyt varmasti toistakymmentä megajulkkista ja tusinan verran turhia puolijulkkiksia. BB-ihmisiä en onnekseni edes tunnista, en näöltä tai nimeltä. Huh.
Siis ihan Ullanlinnassa asut - WAU!
ap
Tuossa se julkkis seisoo vieressä ja nauraa hekottaa tälle ketjulle.
Olivat kahvilla. Tästä tosin kuukausia, koska oon nyt hoitovapaalla tyystin lähiöitynyt.
Esimerkiksi alansa huiput ovat myös maailmalla megajulkkiksia, tai poliitikot.
Megajulkkiksia ei ole oikeastaan olemassa. On yleinen länsimainen harha luulla, että esim. kaikki amerikkalaiset julkkikset ovat koko maailman tiedossa. Amerikkalaiset julkkikset tunnetaan englantia puhuvissa maissa, Euroopassa ja that's it.
Aasiassa on megajulkkiksia, jotka melkein puolet koko maailmasta tuntee. Me ei, koska me ollaan sitä länsimaista toista puolta.
Janne Hurmehan oli siis Turussa. Ootko yhtään kattellu idolias nykykuvissa? ap
Siis piti vastata tähän ketjuun, mutta en nyt voikaan! Olen maailman suurin Janne Hurme-fani, ollut 6-vuotiaasta asti! Sillä miehellä on Ääni, johon ei voi KETÄÄN MUUTA edes verrata! Siis niin PARAS! Mahtava! Mutta siis piti ihan oikeasti myös vastata... Eli siis noin kahden aikaan tänään töistä lähtiessä tämä viimeksi näkemäni julkkis sanoi minulle moikka, nähdään huomenna. Ja lähti koiransa kanssa kävelemään kotiinsa. Mutta olen nyt niin tylsä etten kehtaa sanoa kuka... Mutta se Janne Hurme, missä oikein näit sen ap????
Mutta en fanitakaan tämän miehen ulkonäköä, vaikka onhan tuo Kirje-levyn kannessa ihan hyvännäköinen.
Pidän monista laulajista ja monella on hyvä ääni mutta ikinä en ole kellään kuullut sellaista ääntä mikä Janne Hurmella on!
Enkä ollenkaan liioitellut sitä että olen ollut Janne-fani 6-vuotiaasta asti, olin 6v silloin kun Kirje ilmestyi, ja äitini osti sen levyn itselleen, ja minähän sitä sitten 3v pikkusiskoni kanssa kuuntelin oikein kunnolla.
Osaan ulkoa kaikki Jannen laulut mitkä tiedän, mutta harmikseni minulta puuttuu muutama levy tuosta välistä. Niitä ei löydy mistään... Matka Jatkuu minulta löytyy ja olipa ihana kuulla että vaikka se mies ei enää ihan samalta näytäkään niin se taivaallinen ääni on yhä tallella!
t. Se Maailman Suurin Janne Hurme-fani :D
Itse asiassa mä kyllä ihan pidin sen ulkonäöstä, työkaverit säikkyivät :)
ap
Se Maailman Suurin Janne Hurme-fani :D
käski sanoa, että vonkaa seksiä :D
T: toinen julkkiksen vaimo
ravintolassa Hakaniemessä Anja Snellman ja Satu Silvo (eri seurueissa siis).
Itse asiassa mä kyllä ihan pidin sen ulkonäöstä, työkaverit säikkyivät :) ap
Se Maailman Suurin Janne Hurme-fani :D
olen kuitenkin aika nuori ja minuun vetoaa ulkoisesti enemmän tosiaan tuo Kirjeen kansi.
Mutta sillähän ei ole lauluja kuunnellessa mitään väliä! Matka Jatkuu-albumin Raskas Taakka Kantaa esimerkiksi on AIVAN IHANA! Niinkun kaikki muutkin... Enkä ole 15 vuodessa kyllästynyt edes siihen ekan levyn lauluihin!
t.Janne Hurme-fani
vilkaisemassa peiliin, niin siinäpä se : ) Muuten näen julkkiksia päivittäin työssäni, moni on hyvä ja läheinen ystäväni.
Ja silti mun elämä on todella tavista, kuten suurimmalla osalla isommista julkkiksistakin. Eri asia, jos on oikeasti rikkaita, mutta suomessa voi kyllä olla ihan kohtalaisen iso julkkis ilman että se juurikaan näkyy tilipussissa.
Näette, että nämä käsittämätöntä voimaa hehkuvat julkkikset, joita niin palvotte, ovat aivan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä.
Voi sua ullanlinnalaista... ;-) Kuka tässä on mistään palvomisesta puhunut?
Minustakin tällaiset ketjut on hauskoja lukea, vaikka tapaan työni puolesta eri sortin julkkiksia jatkuvasti. Ei kai tässä nyt siitä ollut kyse, että joku aikuinen ei tietäisi julkkisten olevan aivan tavallisia ihmisiä?
viis vuotta (muutin tosi kaukaa) ja Helsingin keskustassa on tullu näiden vuosien varrella käytyy kymmeniä kertoja. Ja tiiättekö mitä, en oo nähny yhtään julkkista keskustassa!! Viimesin julkkis jonka näin oli Lenni-Kalle Taipale vantaalaisessa marketissa hedelmiä valkkaamassa tyttärensä kanssa.
samalla pieni kävelyretki vaikkapa Ullanlinnassa tavallisena torstaipäivänä. Näette, että nämä käsittämätöntä voimaa hehkuvat julkkikset, joita niin palvotte, ovat aivan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä. Suurin osa näyttää jopa aivan nobodeilta ilman meikkiä ja stailaajien vaatteita.