Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neulemekko ja sukkahousut. Mahdoton yhtälökö?

Vierailija
05.10.2010 |

Tekisi mieli ostaa tuleviin juhliin ohut neulemekko, mutta mulla on ikäviäö kokemuksia siitä, että se tarttuu klävellessä kiinni sukkahousuihin ja hilautuu makkaralle reisiin. Miten on? Onko kellään ratkaisua tähän?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ratkaisu tähän. Niin vanhanaikaiselta kun se kuulostaakin =)

Vierailija
2/11 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii seuraava niksi:, Hiero käsiisi kosteusvoidetta. Kun voide on levittynyt (eli ei ole enää kokkareina käsissäsi) hiero käsilläsi jalat sukkahousujen päältä. Ja siinä se, sähköisyys on poissa!

Huom. ei siis ole tarkoitus rasvata sukkahousuja, mutta ne rasvatut kädet jotenkin vaan poistaa sen sähköisyyden. Niksi kuultu joskus kokeneelta vaatekauppiaalta. Toimii:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushame on ratkaisu tähän. Niin vanhanaikaiselta kun se kuulostaakin =)

että jotkut pitää alushametta vanhanaikaisena. Mä olen käyttänyt alushameita ihan parikymppisestä alkaen, koska pidin paljon hameita. Ja en ole tosiaankaan mikään konservatiivinen pukeutuja, kaikkea muuta! Mulla on pari silkkistä alushametta, eri pituuksia. Haluaisin myös villaisen alushameen. Nykyään tosin pidän hameita vähemmän, joten nuo ovat lähinnä juhlakäytössä.

Vierailija
4/11 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä keleiilä jos mekko luonnonkuitua ja laadukaat sukkikset. Jos mekko tekokuitua ja kitkapintaiset sukkahousut, niin sähköistyy heti.

Siihen ei alusmekkokaan auta

Vierailija
5/11 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole valmiina alushametta niin sitten erillinen.

Vierailija
6/11 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tekokuitua? Mitä tarkoitat kitkapintaisilla sukkahousuilla? eli siis millaiset pitäisi sukkahousut olla?

Vierailija
7/11 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexillä ainakin kattava valikoima.

Muutoin kyllä nousee mekko makkaralle.

Vierailija
8/11 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole valmiina alushametta niin sitten erillinen.

Niin että ihan turha yrittää snobbailla =)

Vierailija
9/11 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tekokuitua? Mitä tarkoitat kitkapintaisilla sukkahousuilla? eli siis millaiset pitäisi sukkahousut olla?

Karheapintaiset, siis ei liukkaat. Ja on puppua että kalliissa neulemokoissa olisi aina alushame. Jos mekko on 80% polyjotain, ja 10% nylonia ja 10% elastaania, niin sähköistyy varmasti. Jos elastisia aineita vain 2-5% ja loppu villaa tai silkkiä ja villaa ym. (nämä siis erimerkkejä), ja liukkaat paksummat sukkahousut ei ei mun kokemuksen mukaan sähköisty ellei ole kova pakkaskeli.

Vierailija
10/11 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaan, hassua että mulla on jokaisessa mekossa valmiina alushame

Olen kovasti kiinnostunut

Vierailija
11/11 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis karheapintaiset = kitkapintaiset