Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltaa. Olen 40-vuotias, eikä ylläni ole koskaan ollut mitään goretexiä. Still alive.

Vierailija
17.09.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minullakaan ole ollut goretexiä, vahingossa saattaisin rei`ttää sellaisen lasten hiihtokilpailuissa :(

Vierailija
2/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteussuojista irtoaa kaikenlaisia mukavia hormonihäiritsijäkemikaaleja. Kannnattaa siis käyttää varsinkin poikalapsilla, niin tasottuu itsestään tää maapallon ylikansoitusongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteussuojista irtoaa kaikenlaisia mukavia hormonihäiritsijäkemikaaleja. Kannnattaa siis käyttää varsinkin poikalapsilla, niin tasottuu itsestään tää maapallon ylikansoitusongelma.

Vierailija
4/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka oletkin käyttänyt goretexiä - tai jotain muuta kosteussuojattua - ihan vahingossa?

Minä olen 43-vuotias ja minulla on ollut useakin goretex jutukka. Goretex-kenkiäkin. Ja "joka sään" kenkiä, joissa samoin tuollainen kosteuskalvo.

Vierailija
5/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka oletkin käyttänyt goretexiä - tai jotain muuta kosteussuojattua - ihan vahingossa? Minä olen 43-vuotias ja minulla on ollut useakin goretex jutukka. Goretex-kenkiäkin. Ja "joka sään" kenkiä, joissa samoin tuollainen kosteuskalvo.

ei meikäläisen pudjetilla ostella mitään kosteussuojakalvokenkiä... naurattaa ajatuskin

ap

Vierailija
6/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ostankin kenkäni ja vaatteetkin alennusmyynneistä 40-70 prosentin alennuksella. Esim. mun joka sään kenkäni oli 40 % alennuksella. Goretex talvihousut 70% :), tosin väri on hassu, mutta sillä ei ole väliä.

Jos vähän viitsii kaupoissa kierrellä alejen aikaan, saa ihan kelpo tavaraa ns. halpahallihinnalla. Vaikka kuinka olisi budjetilla.

t. 6

Vierailija
7/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojan kosteussuojattu takki oli 39 euroa. Ei ole teipatut saumat, mutta muuten on ihan ok vedenpitävä - ei siis mitään kunnon goretex-tasoa, mutta täysin asiansa ajava. Ja sillä kosteussuojakalvolla :).

Vierailija
8/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojan kosteussuojattu takki oli 39 euroa. Ei ole teipatut saumat, mutta muuten on ihan ok vedenpitävä - ei siis mitään kunnon goretex-tasoa, mutta täysin asiansa ajava. Ja sillä kosteussuojakalvolla :).

Vierailija
9/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kait kirpparillekin asti päätyy noita kosteussuojattuja vaatteita? Ovat kuitenkin tätä nykyä liki joka toisella lapsella päällä.

Vierailija
10/10 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kait kirpparillekin asti päätyy noita kosteussuojattuja vaatteita? Ovat kuitenkin tätä nykyä liki joka toisella lapsella päällä.

ei niitä enää kirppiksillä voi myydä. Lattiräteiksi joutavat.