Ostaako joku Aku Ankka -lehtiä kirpparilla
Siivoilen justo pojan huonetta. On yksittäisi eri vuosilta ja varmaan 3 vuoden kaikki lehdet. Siis kerran luettuja....
Kommentit (8)
jos kuvittelet saavasi niistä euron kappale en usko että myynti käy.
Kaikista tärkein on, että kerrot suunnitelmistasi pojalle etukäteen etkä myy hänen tavaroitaan salaa.
Jos joku maksaa niistä 10 senttiäkin, niin hyvä. Taskukirjojakin on kauheasti. 2 e vois olla ok hinta hyväkuntoisista,joit tuskin on edes luettu? Sitten olis paljon helpolla englannilla olevia ohuita tietokirjoja, olisko niistä 1 e ok?
Jos joku maksaa niistä 10 senttiäkin, niin hyvä. Taskukirjojakin on kauheasti. 2 e vois olla ok hinta hyväkuntoisista,joit tuskin on edes luettu? Sitten olis paljon helpolla englannilla olevia ohuita tietokirjoja, olisko niistä 1 e ok?
Näistä easy read- kirjoista tai vastaavista saat kyllä helposti enemmän kuin euron kappale. Mä kokeilisin ihan 5 euroa, turha laittaa alle kolmea euroa kumminkaan.
Mä oon joskus lomalla Lontoosta ostanut niitä easy-read kirjoja lapsille ja maksanut noin 6 puntaa. Akateemisessa hinnat pyörivät 15 euron paikkeilla. Mutta emme välttämättä puhu samoista kirjoista.
Ne on kyllä hyviä kirjoja tukemaan koulun englannin opiskelua.
4&6
itse laitoin vain 0,20 euroa kappale,n iin meni kuin kuumille kiville
pyöri laatikoissa, ja kasoja myös eikä kukaan ostanut. Itse olen ostanut tyyliin vuosikerta 1-3e. Kun edellisen vuoden vuosikertakirjat saa kuitenkin aika halvalla Anttilasta (vitosen kappale) niin ei kannata ostaa yksittäisiä lehtiä.
En tiedä mitä kirjoja sulla on, Oxford Reading Tree tms -kirjoista maksaisin ihan max 2e (uudenveroisia), me löydettiin kirpputorilta joku viikko sitten enkuksi lastenkirjoja, maksoin 0,20-1e, niitä oli kamalasti tallella vaikka kirppis oli jo sulkemassa, eli kohderyhmä lienee aika pieni.
jos hinta on sopiva. Lapset tahtoo koko ajan lisää Akuja. Taskukirjoista pyydetään tosi paljon kirpparilla, viimeksikin pyydettiin 3e kpl ja kaupan hinta oli 4,50e.