Olen oikeassa! Pienillä naisilla on tiukka alapää vaikka
olisivat synnyttäneet.Mulla just näin.Jos nainen on isokoinen niin yksikin synnytys muuttaa vaginan suureksi.Luin just gynen jutun hesarista d2!!!
Itseensä tosi tyytyväinen pieni nainen, la petit femme.
Kommentit (59)
naisilla toki voi olla pidempi vagina muttei tietenkään tiukempi tai löysempi, se johtuu ihan yksilöstä. Kyllähän järkikin sanoo että tiukkuuteen ei voi vaikuttaa pituus vaan ihan muut asiat.
olen pitkä ja iso, yli 180 cm mutta tiukka tavara luonnostaan ja monen synnytyksen jälkeen. Esim. yhtä sormea pystyn puristamaan tiukastikin, pystyttekö te?
olen pitkä ja iso, yli 180 cm mutta tiukka tavara luonnostaan ja monen synnytyksen jälkeen. Esim. yhtä sormea pystyn puristamaan tiukastikin, pystyttekö te?
Siihen kuulemma pystyy vaan aasialaiset.
Siihen kuulemma pystyy vaan aasialaiset.
Ja opin myös tuon emättimen "lypsämistekniikan" jota en aiemmin osannut yhtään. T: 174cm/67kg
3 lapsen jälkeen edelleen mulla tekee tiukkaa saada tampooni paikalleen ja pois. Oikein sattuu kun yritän sitä kiskoa uloa mistä lie johtuu. olen 160cm ja hyvin siroluinen...
Mitäs sit jos pienellä naisella on valmiiks löysä vagina kuten mulla vaikka vielä en ookkaa synnyttäny? pieneneekö sitten kun synnytän?
Ei siinä sanottu että isolla naisella on automaattisesti löysä, urpo. Vaan että vaginan koko menee naisen koon mukaan suhteessa, kai se tarkoittaa että jos on tosi pitkä ja roteva, niin on isompi vaginakin.
Ei kai läski vaikuta vaginan kokoon mitenkään?
naisilla on tiukka, se läski puristaa pillun pieneksi. Mene ja tiedä sitten. Minä uskon ja luulen, että naisen pillun kokoon ei vaikuta elopaino, pituus tms. Yksilöllinen omainaisuus kuten miehenkin munan koko.
Minä olen lyhyt ja lihavahko
mutta tiukka.
Jos ajattelee, että ihmisen sormet ja kaikki mahdollinen ovat jossain määrin suhteessa kokoon, tuo ap:n juttu on ihan mahdollinen. Harvemmin lihavuus kuitenkaan lyhyellä naisella tarkoittaa, että sormet ja varpaat kasvavat, tai luut.
Koska lyhyellä miehelläkin voi olla iso mela, kun taas pitkällä ja isokokoisella miehellä voi olla pieni muna. Sama naisella.
mitä lyhyempi nainen, sitä vaikeampi synnytys, pitkillä helpompi, se ei kuitenkaan liity vaginan kokoon. Vaan siihen että pitkäkehoisilla synnytys sujuu paremmin, kuulemma.
mitä lyhyempi nainen, sitä vaikeampi synnytys, pitkillä helpompi, se ei kuitenkaan liity vaginan kokoon. Vaan siihen että pitkäkehoisilla synnytys sujuu paremmin, kuulemma.
Olin opiskelijana synnärillä ja kaikki "vanhat" kätilöt sanoivat noin, kokemuksen mukaan kuulemma pitkillä naisilla on helpompi synnytys, mitä lyhyillä naisilla(esim. joku 156 cm)
157 on pituutta ja helppo synnytys, ilman kivunlievityksiä, muutaman tunnin ehdin sairaalassa olla ennen lapsen syntymistä.
kesti 35 minuuttia ja olen noin 150cm pitkä. Jos olisin ollut 175cm pitkä, olisi synnytykseni kesto ollut.....2minuuttia???
kaikki hänen kollegansa kauhistelivat, ettei hänen synnytyksensä osu vain itselle. Täti siis itse kätilö. En tiedä, onko kyseessä vanha uskomus vai onko sille tietopohjaa, että pitkillä naisilla on helpompi synnytys.
Ps. Tätini synnytys meni oikein hyvin aikoinaan(siitä siis jo aikaa tovi)
Ei täällä kieliä osata. Täällä osataan vain keskustella pillun kireydestä.