Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen oikeassa! Pienillä naisilla on tiukka alapää vaikka

Vierailija
04.10.2010 |

olisivat synnyttäneet.Mulla just näin.Jos nainen on isokoinen niin yksikin synnytys muuttaa vaginan suureksi.Luin just gynen jutun hesarista d2!!!

Itseensä tosi tyytyväinen pieni nainen, la petit femme.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 174cm ja minulla on komeampi mies kuin yhdelläkään 155cm naisella, vaikka olenkin synnyttänyt.

Vierailija
22/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat synnyttäneet.Mulla just näin.Jos nainen on isokoinen niin yksikin synnytys muuttaa vaginan suureksi.Luin just gynen jutun hesarista d2!!!

Itseensä tosi tyytyväinen pieni nainen, la petit femme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sanottu että isolla naisella on automaattisesti löysä, urpo. Vaan että vaginan koko menee naisen koon mukaan suhteessa, kai se tarkoittaa että jos on tosi pitkä ja roteva, niin on isompi vaginakin.

Ei kai läski vaikuta vaginan kokoon mitenkään?

Luulen ihan tosissani että tuokin menee samalla tavalla kuin miesten penisten koko. Muun ruumiin pituus ei vaikuta käytännössä mitenkään, vaan niitäkin eri kokoisia ja näköisiä, samalla tavalla kuin naisilla on sitten löysiä, syviä, tiukkoja ja ei-niin syviä.

Vierailija
24/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummassakaan raskaudessa.

Tai lähetettiin niin, että ultrattiin, kummin päin se lapsi siellä on rv 36, kun terkka epäili perätilaa.

Sen verran kuitenkin totean, että toisessa raskaudessa lääkäri kertoi,että pienet ja siroluiset (aasialaiset) naiset ovat parhaita synnyttäjiä, koska sirot ja pienet luut, siirtyvät helposti ja antavat tilaa lantioon. vaikeimmat synnytykset ovat isokokoisilla - siis isoluisilla naisilla - vaikka olisivatkin kuinka hoikkia tahansa, kun ei ne luut pysty siirtymään. Tämä kai on ihan maalaisjärjelläkin tajuttavissa.

Vierailija
25/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisen pieni koko ei automaatisesti tarkoita tiukkaa pillua! Niitä väljiä vehkeitä on naisen koosta tai äitiydestä riippumatta

Vierailija
26/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155cm/45kg ja synnyttänyt seitsemän lasta, joista suurikokoisin 4,4kg ja mies jaksaa ihmetellä, kun olen vieläkin tosi tiukka!!

Vierailija
27/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulemma huomattavasti väljempi alapäästään.

Vierailija
28/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nainen muuten on hyvökroppainen ja lihaksikas myös alapää on- Jos nainen on löysä muilta lihaksiltaan niin on myös alapäästään. Emätinlihaksen voi jumpata just niin kireäksi kun haluaa ja urheilulliset naiset on tiukimpia toisin kuin plösöt kanssasisarensa.

Vierailija
29/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se miten paljon treenaa ja harjoittaa lihaksia. Synnyttämätön ja pienikokoinen voi olla löysä jos ei harjoita lihaksistoa. Treeni on ihmisen lihaskunnon tärkein ylläpitäjä. Seksi on hyvää treeniä joten tiukin lienee niillä joilla aktiivinen seksielämä.

Vierailija
30/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kans juttu, että ihmeteltiin miksi naiset haluavat näyttää pojilta. Kaipa heillekin löytyy ottajia.

Vierailija
31/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nainen muuten on hyvökroppainen ja lihaksikas myös alapää on- Jos nainen on löysä muilta lihaksiltaan niin on myös alapäästään. Emätinlihaksen voi jumpata just niin kireäksi kun haluaa ja urheilulliset naiset on tiukimpia toisin kuin plösöt kanssasisarensa.

Lantionpohjalihaksia on helppo jumpata vaikka sängyssä maaten ja samalla kun harrastaa seksiä, mutta lenkille tai jumppaan vaikeampaa lähteä.

Vierailija
32/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjalihaksia on helppo jumpata vaikka sängyssä maaten ja samalla kun harrastaa seksiä, mutta lenkille tai jumppaan vaikeampaa lähteä.

Niin on apuvälineitä joilla jumppa kuitenkin hoituu!

Vierailija
33/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki minuakin harmittaisi jos joutuisin fyysisten rajoitteitteni takia vastaaman kieltävästi miesten nyrkkinaintipyyntöihin, mutta raja se on katkeruudellakin.

Vierailija
34/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tiukkaa saa oikeasta paikasta. Mitään kuulia tai keiloja en ole koskaan käyttänyt, ehkä geenistön myötä olen perinyt napakat kudokset.

Vierailija
35/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta urheilullisuus ei tietenkään sekään takaa tiukkoja lantionpohjanlihaksia. Kyse on ihan eri asiasta. Jotkut treenaa maratonille mutta eivät muista tai viitsi treenata noita lp-lihaksia lihaksia. Ei urheilullisuus ja lp-lihakset korreloi millään tavalla.

Vierailija
36/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi ja tiukempi kuin muilla. Isolla voi olla löysä tai tiukka.

T: mies

Vierailija
37/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kehittää juuri oikeita lihaksia.

Vierailija
38/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yksinomaan vain lantionpohjan lihasten, vaan koko lantionseudun ja kaikkien vatsalihasten kunnolla on tässä asiassa merkitystä.

Koko alakroppa timmiksi ja lisäksi lantionpohjajumppa, niin johan on piukee, oli naisen koko sitten mikä tahansa.

Vierailija
39/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta, minä teen sen.

petit femme.

=petite femme

Vierailija
40/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta, minä teen sen.

petit femme.

=petite femme

t: varmaan sit toooosi löysä toosa... (140kg)