Auttakaa: minkä auton ostaisin?
Olen ihan onneton, mitä auto-tietämykseen tulee.
Tarvitsen kuitenkin nyt olosuhteiden pakosta menopelin.
Tässä toiveet:
-Kuluttaa mahdollisimman vähän polttoainetta.
-Laadukas ja ei paljoa tyyppivikoja.
-Tilava takakontti, minne mahtuu ostokset ja matkarattaat.
-Takapenkillä tilaa jopa 3 turvaistuimelle.
-Penkit muunneltavia ja tarvittaessa takapenkin ja takakontin saa yhdeksi tilaksi esim. isojen tavaroiden rahtausta varten.
Tässä nyt alustavat toiveet :)
Kiitos, jos jollakin olisi ideoita!
Kommentit (16)
Se on vaan niin näppärä, mulla jo kolmas menossa sitä sarjaa. Vanhan oon vaihtanut pois vain vanhuuden ja kilometrien takia, en vikojen.
En oo varma, vaihdanko merkkiä enää koskaan!
Me ostettiin sellainen ja sinne mahtuu kolme turvaistuinta takapenkille. Tavaratila on iso, sinne menee lastenvaunut ja matkatavaraa. Laadukas on. Polttoainetta taitaa mennä ihan normimäärä, ei erityisen vähän, olisiko muistaakseni 7-8 litraa maantieajossa ja 9-10 litraa kaupungissa. Takapenkit saa kaadettua isojen tavaroiden ronttaamista varten.
Polttoaineenkulutus on kyllä tosi pieni, oikein yllätyin kun vie niin vähän naftaa. Takapenkille mahtuu 3 turvaistuinta ja jalkatilaakin on ruhtinaallisesti. Takapenkin saa kaadettua. Korkeutta ei tavaratilassa ole niin paljon kuin oikeissa tila-autoissa, mutta meitä se ei ole haitannut.
paljon sul on laittaa rahaa autoon? Jos meinaat rahotuksella ostaa, osta joku japanilainen farkku josta pääsee helposti eroon. Mut mikäli sul on laittaa käteistä rahaa riittävästi, osta farkku e-mersu, tiisseli tietenkin. 200-220CDI vie neljästä viiteen litraan satasella, voi mennä jopa alle neljän.
Polttoaineenkulutus on kyllä tosi pieni, oikein yllätyin kun vie niin vähän naftaa. Takapenkille mahtuu 3 turvaistuinta ja jalkatilaakin on ruhtinaallisesti. Takapenkin saa kaadettua. Korkeutta ei tavaratilassa ole niin paljon kuin oikeissa tila-autoissa, mutta meitä se ei ole haitannut.
ihminen joka ajaa jollain audilla tai vastaavalla mersukopiolla. Yleensä kateus syynä moiseen kommenttiin. Kokeileppa ajaa joskus mersulla... Tuskinpa rahasi riittävät..
ettää kuinka paljon rahaa aiot käyttää autoon?
mutta pellit niissä on usein aika rapeat.Nim.kokemusta on.
vauhtiin vaikuta. Autot on tehty käyttöä varten, niiden pitää näyttää käytetyltä. Mulla on ollut 9 mersua ja kahdessa vai kolmessa on ollut ruostevaurioita lähes yhtä paljon kuin kilpailevissa merkeissä, tarkoitan nyt saksalaisia autoja.
Tilava ja taloudellinen. Takakonttiin mahtuu, vaikka mitä. Penkit, kun laittaa nurin niin sohvan kuljetus onnistuu:)
Mikä mahtaa olla budjettisi? Ja mikä on näkökulmasi kuluttaa vähän?
Kyseltiin, paljonko aiomme laittaa autoon. Käytettyä mietin ja max. 20 000 euroa.
Mitä mieltä olette muuten Renaultin Scenic-mallista?
Kiitos vinkeistä; googletan kunkin mainitsemanne auton erikseen!
Ap
mersukin on hyvä ja toyota.
T: autokorjaamo/varaosaliikkeen omistajan rouva =)
Volkswagen touran tai Passat. Mulla ollut kummatkin (nyt Passat) ja hyviä on ja suht.koht edullisia. Itse ottaisin nyt B-mersun. Tykkään enemmän ns. tila-automallisista.
Tilava ja taloudellinen. Takakonttiin mahtuu, vaikka mitä. Penkit, kun laittaa nurin niin sohvan kuljetus onnistuu:)
Mikä mahtaa olla budjettisi? Ja mikä on näkökulmasi kuluttaa vähän?
Tilava ja taloudellinen. Takakonttiin mahtuu, vaikka mitä. Penkit, kun laittaa nurin niin sohvan kuljetus onnistuu:) Mikä mahtaa olla budjettisi? Ja mikä on näkökulmasi kuluttaa vähän?
Omista kokeumuksista tässä. Perheessämme molemmilla ollut monen monta mersua. Toistaiseksi meillä ei ole ollut murhetta.
Ihanteellinen auto ajaa.
Jos hieman "iäkkääpää" kaipaat, olen juuri aikeissa myydä -03 Picasson. Halvalla saisit :)