Äidit! Älkää tulko Hulluille Päiville lastenrattailla tai -vaunuilla, kiitos.
On ihan tajuton ryysis ilmankin ja lapset läkähtyvät siellä.
Kommentit (41)
Vai jätnkö koiraparkkiin? Entä jos täytyy tulla pyörätuolilla saako tulla?
kaikenlaiset ihmiset siellä käyvät jopa ne joilla lapset mukana!
Älkää ottako niitä ukkojanne, vanhoja tai nuoria, sinne sekaan keskelle hyllyväliä pällistelemään vaan pistäkää ne vaikka kahvioon siksi aikaa, etteivät ole muiden tiellä töllistelemässä kun ne eivät osaa edes siirtyä pois pyytämättä.
Muistakaa myös ne juoruamiset jättää muualle älkääkä jääkö juorumaan tutun kanssa sinne keskelle käytävää tai hyllyjen väliin - ne tapaukset ärsyttää minua, ARGGGHHH!!!
Äiti saa rauhallista shoppailuaikaa, lapset saavat olla isin kanssa poissa ryysiksestä, kaikki voittavat.
kävin hullareilla vaan pikaisesti. Vauva oli rintarepussa, seuraavana vuonna pyysin lapselle hoitajaksi anopin siksi aikaa kun käväisin :)
Ihan omien hermojenkin takia en halunnut vaunuilla ryysikseen, Stockan hissit kun tietää :P Mun lapsi ei myöskään koskaan ole viihtynyt vaunuissa istumassa kaupoilla, joten en toista viitsinyt huudattaa, tylsäähän se on siellä istua kun äiti penkoo jotain vaatelaatikoita.
Mä muuten varustaudun korvatulpilla kun menen yksin hullareille :D
tarjouslaatikoiden ääreen. Eihän tule kysymykseen jättää lapsi vaunuissa kauemmaksi vaan kärryt työnnetään mukana jokaiseen lokoseen. Melko itsekästä sulkea tie muilta ostohaluisilta. Kantoliina olisi paljon kätevämpi.
kun ei noita mun lapsia saa enää rattaisiin.
Ja en kyllä käy niissä muutenkaan. Ihan hullua hommaa :D
Äiti saa rauhallista shoppailuaikaa, lapset saavat olla isin kanssa poissa ryysiksestä, kaikki voittavat.
kun isä on jo kotona.
Kohta joku yh taas älähtää, että entäs minä. No sitten kanttaa jättää menemättä.
Onko siellä oikeasti niin paljon halvempaa. Ei todellakaan.
Yleensä esim Benettonin paitoja mammat ostaa ihan hulluna.
Samaan hintaa saa monesta Benettonin liikkeestäkin.
eipä 2ole paikkaa minne laittaa kauppareissun ajaksi ja uusi imuri on saatava :) En ala sen hetken ajaksi palkkaamaan tuntematonta MLL:n hoitajaa.
Käyn aamulla hakemassa pari mieluista juttua ja poistun taistelutanteelta.
kuin tulenkin, siis Tapiolan Stokkalle. Kun on päättänyt saada jotain tiettyä, niin ruuhka on toissijainen juttu. Ja mulla on aikaa jonotella lapseni kanssa, otetaan eväitä mukaan!
On se kumma kun lapsiperheen pitää istua kotona, ettei vaan ärsytä bussissa eikä kaupoissa.
Ihan vaan huvikseni tulen ja otan tuplarattaat mukaan... tai ap voitko tulla siihen stokkan kellon alle ja vahit mun muksuja ni voin sitten käydä ihan rauhassa vaan lorvimassa.
vaunut siinä mihin haluan mennä, työnnän ne syrjään ja lisäksi ampuilen ne pyykkipojat ympäri kauppaa ja niistän nenän siihen sideharsorättiin.
mut mut ku, rattailla ryysimällä saa niin hyvin tilaa...
S. on vain rikkaille terveille ja normaaleille valkoihoisille
niin on myös varaa palkata lastenhoitaja.
Mulla ei kestä hermot hulluja päiviä ilman rattaitakaan. Maksan mieluusti jostain toppapuvusta muutaman kympin enemmän ettei tarvitse sinne mennä.
Autolla ajattelin tulla. Rattailla on kamalan hankalaa. Ensin pitää vääntäytyä jotenkin sinne rattaisiin (näiden kilojen kanssa ei meinaa enää mahtua) ja sitten tarvitsee joko sauvakävelysauvat tai melan tms. jolla voi liikuttaa rattaita eteenpäin. Mieskään ei aina ehdi lykkimään.
Autolla ajattelin tulla. Rattailla on kamalan hankalaa. Ensin pitää vääntäytyä jotenkin sinne rattaisiin (näiden kilojen kanssa ei meinaa enää mahtua) ja sitten tarvitsee joko sauvakävelysauvat tai melan tms. jolla voi liikuttaa rattaita eteenpäin. Mieskään ei aina ehdi lykkimään.
Yksin en pääse ja samanlainen oikeus se on äideilläkin siellä käydä.