Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidit! Älkää tulko Hulluille Päiville lastenrattailla tai -vaunuilla, kiitos.

Vierailija
04.10.2010 |

On ihan tajuton ryysis ilmankin ja lapset läkähtyvät siellä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITse aion käväistä Tapiolassa rattaiden kanssa pikaisesti. Siellä ei ole niin hirveä ryysis kuin Stadissa.

Vierailija
2/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahdollisuus laittaa lapset hoitoon aamupäivällä, että pääsevät kauppaan. Siellä on kuitenkin monet kalliit tuotteet niin halpoja, että kannattaa lähteä ostamaan. Luojan kiitos omani ovat jo niin isoja, että ovat jo koulussa. Eivät pääse mukaan, vaikka haluaisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä melkein 2v ja melkein 4v ja ainut mahdollisuus on tulla lasten kanssa. Pienempi on tietty rattaissa, eihän siitä muuten mitään tulisi, ja näin toimii hyvin.

Onhan siellä ryysistä ja paljon ihmisiä ja vaunuja/rattaita, mutta sellaisiahan ne isot alet ovat:) Aiotaan vielä tulla kahtena päivänä:) Sinun ehkä kannattaisi jäädä kotiin, jos rupeaa ryysis liikaa stressaamaan.

Vierailija
4/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta kyllä ne hullut päivät on ihan kaikille ihmisille tarkoitettu - myös meille lapsellisille. Rattaissa on vilkkaalle 1,5-vuotiaalleni se turvallisin paikka olla. Jos päästän hänet lattialle, niin hän jää jalkoihin tai livahtaa jonnekin ihmismuurin taakse alta aikayksikön. Sylissäkään en jaksa koko reissua kantaa, etenkään jos niitä ostoksiakin kertyy. Eikä tuota 1,5-vuotiasta voi oikein kotiikaan yksin jättää. Eli kyllä nyt saat kestää minua rattaineni siellä Hulluilla päivillä.

Tuosta toisesta asiasta olen kanssasi samaa mieltä: ei niitä lapsia tarvitse läkähdyttää sinne kauppaan - Hulluilla päivillä tai muulloinkaan. Itse aina mennessäni lähikauppaa suurempaan kauppaan, vien vaunut ensin hieman syrjemmäs ja riisun lapselta ulkovaatteet pois. Sitten voin rauhassa kierrellä ja lapsi ei kitise hiestä märkänä.

Vierailija
5/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kerrankin olen äityislomalla, niin pääsen sinne päivällä. Aion tulla vaunujen kanssa.

Vierailija
6/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille (3,5 v ja 7 kk), että pääsisi kauppaan ärsyttämättä ap:tä?

Vierailija
7/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tajuton ryysis ilmankin ja lapset läkähtyvät siellä.

Jää sinä kotiin?

Vierailija
8/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jää itse kotiin mikäli et kestä kanssaihmisiä. En käsitä miksi ollaan niin hemmetin itsekkäitä! Kieltäisitkö pääsyn myös pyörätuolia käyttäviltä??!

Vierailija
9/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa vaan minun puolestani, kyllä mukaan aina parit vaunut ja kersat mahtuu. Ihmisiä ja asiakkaita ne lapsetkin ovat!

Vierailija
10/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tottahan siellä mammat huutavine kakaroineen on tukkimassa kaikki paikat. Itse en mene ollenkaan, en kaipaa ryysistä enkä kiljuvia pentulaumoja halpojen ryysyjen perässä kuolaavine mammoineen.

Onneksi on varaa käyttää ko. kauppaa normaalihinnoillakin

Vierailija
11/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten löydän sinut, jotta voit kantaa 1.5-vuotiaan lapseni...? :D No eipä oikeesti, en aio mennä ryöstettäväksi stokkalle, parempaakin käýttöä rahoille!

Vierailija
12/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaa kutakin, sen vähän aikaa kun lapsiparat ovat pieniä, pitäisi heidän kanssaan nauttia kiireettömyydestä ja hikipäätuskasta. Varsinkin yhdistelmä "ootaäitivielävähänkatsoo"-äiti, sideharsopyykkipoikavirityksen takana kitapurje lepattaen parkuva imeväinen ja "mäenhaluuollajonossa"-kiukkupussiuhmis on niiin tavallinen ja niiiin tuskaa!!

Sama kun mutsit änkeävät ruuhkabusseihinkin. Nyt on ollut sekä aamu- että iltabusseihin sen verran paljon vankkureita, että on kiinnittänyt huomiota. Suomalaisten mammojen kunniaksi on kyllä sanottava, että harva heistä kehtaa nykäistä kärrynsä pokkana poikittain keskiovien eteen, kuten somppumammat tekevät.

Vierailija
13/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saako pyörätuolipotilaat tulla? Mikä on ihmisen minimi-ikä, voidakseen tulla, entä sukupuolijako, uskonto ja ihonväri. Jotta tiedän, etten väärään aikaan tule ärsyttämään sinne.

Käyttäydyitkö aina itse lapsena ollessasi kaupassa moitteettomasti? Entä nyt aikuisena, tämän ketjun aloittajana...?

Vierailija
14/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin nähnyt Hulluilla päivillä pyörätuoli-ihmisiä... rollaattoriväkeäkin on aika vähän...

Vierailija
15/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

S. on vain rikkaille terveille ja normaaleille valkoihoisille

Vierailija
16/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaa kutakin, sen vähän aikaa kun lapsiparat ovat pieniä, pitäisi heidän kanssaan nauttia kiireettömyydestä ja hikipäätuskasta. Varsinkin yhdistelmä "ootaäitivielävähänkatsoo"-äiti, sideharsopyykkipoikavirityksen takana kitapurje lepattaen parkuva imeväinen ja "mäenhaluuollajonossa"-kiukkupussiuhmis on niiin tavallinen ja niiiin tuskaa!!

Sama kun mutsit änkeävät ruuhkabusseihinkin. Nyt on ollut sekä aamu- että iltabusseihin sen verran paljon vankkureita, että on kiinnittänyt huomiota. Suomalaisten mammojen kunniaksi on kyllä sanottava, että harva heistä kehtaa nykäistä kärrynsä pokkana poikittain keskiovien eteen, kuten somppumammat tekevät.

Pienet lapset on ja toinen rattaissa, mutta lapset ovat viihtyneet ja kahvilla/mehullakin on piipahdettu:) Olen ennalta valinnut pari kohdetta,jotka olen saalistanut. Sitten mehulle ja ei mitään harhaostoksia. Kaikki mennyt kivasti, vaikka varmasti olenkin rattaineni ärsyttänyt muutamaa ap:n tapaista, jotka eivät millään haluaisi yhtään odottaa tai kiertää;)

Ja miksi ihmeessä pitäisi hikihatussa kenenkään olla? Tottakai takit, hatut ja hanskat riisutaan heti kun sisälle tullaan.

Vierailija
17/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytön heitto ap:ltä

Sinuna jättäisin välistä hullut päivät, jos noin ottaa jo etukäteen päähän. Ihan vapaaehtoinen tapahtuma se on

Vierailija
18/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

He rakastavat shoppailua,minkäs teet kun on saanut sellaiset geenit molemmilta vanhemmilta ;)

Pian 4v.poika hakee innostuneesti 1v.tytölle ihania vaatteita ja tavaroita ja kyselee ostetaanko nämäkin :)

Vierailija
19/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos vain mahdollista, niin ottakaa lapsi reppuun/liinaan. Jos lapsi on jo niin iso ettei onnistu ja kaupoille pitää päästä niin sitten rattaisiin. Mikäs teet. Itse kuitenkin jouduin kerran vaunujen kanssa jonattamaan hissiä vartin, että pääsin. En tosin ollut hulluttekemassa, vaan jumpassa. Eikä hissi ollut edes se keskustan Stokkan suosikkihissi, vaan laidemmassa oleva, yleensä vähän käytetty.

Vierailija
20/41 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lapsellisille" ihmisille eikä onneksi tarvitse sinun lupaasi sinne tulemiseen. Pysy itse poissa jos ei hermo kestä.

Taatusti olen siellä hyökkäysvaunujeni kanssa, usko pois.