Pitkätukkaisten poikien äidit!
Loukkaannutteko jos joku luulee poikaanne tytöksi?
Itselleni on nyt kaksi kertaa meinannut käydä niin että olen luullut pitkätukkaista poikaa tytöksi. Tilanteen on juuri ja juuri pelastanut se että olen kuullut lapsen nimen ja lapsi on siten osoittautunut pojaksi enkä ole kerennyt kysymään esim "Minkä ikäinen teidän tyttö on?"
Hävettää itseäni että miellän automaattisesti pitkätukkaiset lapset tytöiksi..
Kommentit (29)
ei siis niin pitkä, että ponihännän saa, mutta pitempi kuin muilla.
Ollaan kyllä itse naureskeltu, että mitäs jos laittaiskin siskonsa pelipaidan päälle, minkä selässä lulee AINO ja menee pelamaan tyttöjen joukkueeseen :)
Poika itse haluaa tämän pituisen tukan, joten miksi se pitäisi väkisin siiliksi ajaa???
Moni kaveri haluaisi myös vähän pidemmät hiukset, mutta näiden vanhemmat (lue: äidit) ei anna ja haukkuvat siinä sivussa meidänkin pojan hiukset!
loukkaantua, jos poikaa luullaan tytöksi? Onko se joku loukkaus? Onko sitten hienoa vai loukkaavaa, jos tyttöä luullaan pojaksi? Hohhoijaa näitä kivikautisia kysymyksiä...
ja se on vain mun mielipide. Samoin miehet onmun mielsetä kamalan näköisiä jos pitkä tukka.
Ponnari päässäkuleva mies, yh hyh.
Täällä on pitkätukkainen mies ja kaksi pitkätukkaista poikalasta (10 ja 6v).
etenkin ulkomailla. Jäätiin hetkeksi Kyproksella tulliin ( :
Poika ei välittänyt, oli lähinnä huvittunut.
Nätti poika, mikäpä tuossa kun kun sanotaan kauniiksi ( ;
Sanoin, että parin vuoden kuluttua kukaan ei enää sanoa sinua tytön näköiseksi.
että vähänkin "trendikkäämmän" mamman pojalla on pitkät hiukset.
Omallani on vielä lyhyet kun ei ne kasva :/. Ikää herralla on 10kk. Jos kasvaa kivan näköiseksi niin saa olla pitkät. Jos kasvaa muutama haiven siellä täällä niin leikkautan lyhyeksi.
Ainut hiustyyli jota en ymmärrä on se, kun pikkukullalla on niin ihkun pitkät hiukset eikä se anna koskea niihin niin ei vanhemmat sit raaski leikata. Ja hiukset on karsee takkukasa vauvahiuksia.
on lyhyt tavallinen poikatukka. Olisin mielelläni kasvattanut pitkät mutta kun hiustenkasvu on ollut niin kertakaikkisen heikkoa että olivat vielä 2½v ihan järkyn näköiset, niskassa ja korvilla vaan kasvoi eikä päällä ollenkaan. Pakko oli leikata että olisi siistin näköinen. Nyt (4v) hiuksia päässä jo normaali määrä ja voisi kasvattaa mutta miten tuosta nyt enää siististi kasvatat kun siinä on selkeä lyhyeksi leikattu malli?
- joka alkaa siis olemaan aika pitkä. 7-vuotiasta ei luulla enää tytöksi, vaatteet myös vaikuttavat asiaan.
En loukkaantuisi, jos joku luulisi tytöksi, poikaa itseään voisi hieman häiritä.
Miksi tytöllä ei saa olla lyhyet?
Meidän tytöllä on lyhyet hiukset juurikin siitä syytä että niihin tarttuu _aina_ purkkaa, sinitarraa, liimaa tai sitten tytöt vain ovat kokeilleet että tuleeko hiuksiin samanlainen tähtikuvio kuin kuviosaksissa. Joo ei tullut..
Pojallamme on sellaiset vissiin puolipitkät hiukset. Itse on sanonut että ei halua lyhyitä. Eikä ole kukaan luullut tytöksi, eikä tyttöämme pojaksi..
kyllä leikata, jos on niin jäykän typerän asenteellinen, ettei voi pojalle laittaa hiuslenkkiä... Huh, ei kyllä luulisi, että eletään 2010-lukua, kun joidenkin kommentteja täällä lukee.