(Alle) 30-vuotias äiti, millainen elämäntilanne sinulla on?
Mielenkiinnosta kyselen, itse olen 27-vuotias 2v lapsen äiti.
Ap
Kommentit (48)
Minä ammattia vastaavassa työssä, myös mies käy töissä, asutaan vuokrarivarissa.
Rahaa ei jää säästöön, mutta tullaan toimeen ja lapset saa harrastaa ja on puettu hyvin.
poika 3w ja kihlattu, työpaikka menee alta 9.11, mutta uus paikka on jo tiedossa, kihlattu myös töissä ja ens vuonna mennään naimisiin ja muutetaan yhteen, eli hyvin menee täällä vaikka kuoppiaki riittää...
vuokralla,olen juuri jättänyt avopuolisoni.Kolme alle kouluikäistä lasta,nuorin pieni vauva.Köyhää on.
24v. kahden lapsen äiti. Omaa yritystä pyöritän, opiskelen yliopistossa. Asutaan kerrostalossa omistusasunnossa. Tarkoitus muuttaa omakotitaloon kunhan opinnot on hoidettu tarpeeksi hyvään malliin. Avioliitossa ollaan. Mies on duunarihommissa. :)
lapset 9v ja 6v, kolmas tulossa parin kuukauden päästä, avomies. omakotitalossa asutaan ja rempataan pienellä budjetilla ajan kanssa. pari kissaa ja koira. perus keskipalkkaisia olemme molemmat aikuiset. itse olen sairaslomalla synnytykseen asti.
ihan tyytyväinen olen, vaikka välillä onkin tiukkoja aikoja.
No, ihmettelen vaan. Onko noin monelle täydellistä elämää se, että on kotona ja miehellä on vakityö? Entäpä teidän ammattitaitonne?
Itse olen 28 ja yksi lapsi. Oma koti (lainalla), molemmilla työpaikat ja suhde toimii oikein hyvin. Olen hyvässä kunnossa ja onnellinen. Olen hyvin tyytyväinen ja yksi iso asia on se, että olen akateemista koulutustani vastaavassa työssä.
kohta 3v täyttävän äiti. Kihloissa, häät heinäkuussa 2011, niitä kovasti suunnitellaan. Oma talo, vakityöt molemmilla, miehellä lisäksi sivutoiminen yritys. Toinen lapsi suunnitelmissa häiden jälkeen.
Olen 22-vuotias. Minulla ja miehelläni on 2-vuotias lapsi ja toinen syntyy marraskuussa. Olen hoitovapaalla vakituisesta työstäni.
Alkuvuodesta olin muutaman kuukauden töissä, mutta jäin uudestaan kotiin, kun lapsi sairasteli paljon ja haluan olla hänen kanssa vielä kotona. Lapsi on liian pieni päivähoitoon. Kokeilimme ensin pph:ta ja sitten päiväkotia.
Mieheni on 24-vuotias ja hänkin vakityössä. Naimisiin olemme menossa ensi vuoden alussa.
Rakensimme viimevuonna talon.
Mies opiskelee ja käy iltatöissä, itse olen hoitanut lapsia koko ajan kotona. Asutaan vuokralla neliössä. Elämä mallillaan... =)
Kaksi lasta, avomies. Asuntolainaa hirveä summa. Vakityö josta kotihoidontuella nyt. Esikoinen koulussa, kuopus 1v. Siinä pääpiirteet :)
avomies 25. Kohta kymmenen vuotta pidetty yhtä. Lapset toinen kolme vuotta ja toinen 16 pvää. Vuokralla asutaan, molemmilla vakkari työpaikat. Tarkoituksena palata töihin 2012 syksyllä ja samalla opiskella työn kautta. Kun opinnot suoritettu, niin oma talo maalta. :)
Minäkin olen valmistunut ja ollut työelämässä, mutta tällä hetkellä haluan kasvattaa omat lapseni itse ja olen tyytyväinen elämäämme näin. Töitä ehdin tehdä vielä kymmeniä vuosia! Minulle ura ei ole mikään suurin tavoite ja saavutus elämässäni.
-31-
Olen 30 v. Lapset 11 v ja 6v, ihana aviomies, iso omakotitalo lähes keskellä kaupunkia, koulutus (hyvä ja mieleiseni), vakituinen työpaikka, taloudellinen tilanne hyvä. Ystäviä riittävästi ympärillä, työtoverit mukavia, lapsilla asiat hyvin.
Ja mitäkö mä vingun? Sitä, että elämässä ei ole nykyään muuta kuin KIIRE.
lapset 8v ja 1v, olen matkustanut maailmalla viimeiset kolme vuotta miehen mukana. Nyt ollaan päätetty jäädä tänne tämänhetkiseen kotipaikkaan 'joksikin aikaa'. Olemme ostamassa taloa. Olen töissä ollut nyt 2kk, ulkomaisen valtion tehtävissä. Koulutus tradenomi.
Olen äitiyslomalla vakituisesta työpaikasta, palaan takaisin töihin vanhempainloman päätteeksi ja mies jää sitten hoitovapaalle.
2lapsen äiti. 7v ja 8kk. olen myös äitipuoli joka toinen vloppu. äitiysloma loppuu ens viikolla. jään kumminkin vielä kotiin:) mies työttömänä. ihan tyytyväinen olen tilanteeseen. toki rahaa saisi tulla jostain enemmän:) omakotitalossa asutaan. osa vielä pankin mut auto on jo oma :)
Ihan kivasti menee. Lapsi meni vuoden alussa tarhaan ja valmistuin kesän aikana maisteriksi. Mies (saman ikäinen) tekee väitöskirjaa. Vuokralla asutaan, mutta asunto mieluisa ja rauhallisella paikalla ja naapuritkaan ei ole mitään rymysakkia. Tulot on pienet, mutta riittävät. Jos jotain isompaa halutaan, niin säästetään.
25v yh, lapset 2v ja 1v. Hoidan ensi syksyyn lapset kotona, ja sitten pitäisi vielä ammatti opiskella. Ei siis ammattia, töitä eikä miestä. Asutaan vuokralla huonolla alueella ja haaveillaan paremmasta elämästä
kolmatta odotan, vanhin lapsi on ekaluokkalainen.
on ammatti. omakotitalo maalla. menen lasten isän kanssa naimisiin vuoden päästä.
olen työtön tällähetkellä mutta olen toki tehnyt paljon erilaisia töitä aiemmin, mm. esimiestehtäviä.
olen onnellinen, ja koen hyväksi asiaksi sen että elämäni on mennyt juuri näin kun on mennyt.
ja kahden lapsen äiti. Kolmas syntyy vielä tänä syksynä. Olen juuri yliopistosta valmistunut, mutta nyt tosiaan äitiyslomalla. Naimisissa ollut jo vuosia, mies (saman ikäinen) työelämässä. Omakotitalossa asutaan suurehkossa kaupungissa, ajellaan farmarilla ja matkustellaan. Yhteisenä harrastuksena miehen kanssa on sijoittaminen, lähinnä osakkeisiin, mutta juuri saatiin hankittua ensimmäinen sijoitusasuntokin.
Olen kaikin puolin tyytyväinen elämääni.