Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen vaimo suutahti!

Vierailija
03.10.2010 |

Ovat olleet vuoden naimisissa (24 ja 30 vee) niin perhejuhlissa ollessamme taputin häntä kevyesti mahaan ja ihan leikilläni kysyin että "jokos morsiammen mahassa paistuu pulla?" Niin hän sai TOTAALISEN raivarin, haukku mut pystyyn ja sanoi veljelleni että "ME lähdemme nyt!"

Ei hemmetti!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut koskaan sanaa lapsettomuus? Entä onko sanan yhteydessä tullut koskaan esiin, miten h****tin rankkaa lapsetoomuuden kokeminen voi olla!?!

Itse lapsettomuushoidot läpi käyneenä voin todeta, että idioottimaista käytöstä aikuiselta (?) ihmiseltä!! Syytä olisi todellakin pyytää anteeksi ja HETI, kun selvästi loukkasit!!!

Kaikkia typeriä sitä onkin, ja sitten tullaan tänne vielä ihmettelemään veljen vaimon "herkkänahkaisuutta"... just joo!

Vierailija
22/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen mahan taputtaminen ei ole sopivaa. Se on yksityisaluetta.

Puhumattakaan sitten kommentistasi. Luulisi jo maalaisjärjen sanovan, että se on kaikkien käytössääntöjen ja hienotunteisuuden vastaaminen. Onko sinulta mennyt kokonaan ohi se jatkuva ja runsas julkinen keskustelu siitä, miten vauva-asioiden uteleminen toiselta on täysin no-can-do?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..huomauttaa vielä, että kyse ei ole vain siitä, onko kälyllä ehkä lapsettomuusongelmia. Kysymys oli sopimaton yhtä kaikki, halusivatpa he lapsia tai eivät, tai onpa heillä vaikeuksia saada lasta tai ei. Tuollaisia vain EI kysytä, ei läheisiltäkään. Piste.

Vierailija
24/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toimi todella tökerösti. Nyt olisi anteeksipyynnön paikka. Eikö tosiaan käynyt mielessäsi, että tuo on aihe, josta ei sovi vitsailla? Jos he haluavat asiasta puhuttavan, HE ottavat asian puheeksi. Et sinä. Se ei kuulu sulle kissan paskan vertaa!

Vierailija
25/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin vielä huomioon sen, että tuollaiset raskauskyselyt tai vihjailut voivat pyöreämmästä naisesta tuntua todella pahalta. Jos on vaikka menkkaturvotusta ja maha pömpöllään, ja joku urpo tulee laukomaan siitä vitsejä, niin ei tunnu varmasti kovin mukavalta.

Vierailija
26/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toiset pitaa aina ottaa huomioon niin eihan me voija kertoa edes kohta ruottalaisvitseja ja mista joku voi tietaa karsiiko vaikka lapsettomuudesta jos ei kerrota...mut heti sotakirveet kaivetaan esiin ku vitsaillaan ja kysellaan, huoh.

Kyl meillakin suvussa aina vitsaillaan ja eipa sita kukaan nokkaansa hernetta ole vetanyt ja lahtenyt prinsessana liitamaan.

Vierailija
27/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli nyt vaan piste i:n päälle. Ei kukaan yhdestä kerrasta saa tuollaista raivaria. Taidat olla aika rasittava tyyppi..

Vierailija
28/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sanomisista yleensä suutu, mutta että joku tulisi mahaani koskettelemaan niin se saisi raivon valtaan.

Minua ei yksinkertaisesti kosketeta ilman lupaa ja varsinkaan yllättäen. Kättelyt yms. ovat tietenkin ihan ok, mutta en pidä muuten vieraiden ihmisten kosketuksesta, enkä varsinkaan jos se kosketus tulee ilman ennakkovaroitusta

Vierailija
29/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä viestiketju antoi sinulle jotain miettimisen aihetta.

Vierailija
30/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan ole noin nolo kuin ap. "jokos morsiamen mahassa pulla paistuu"..ei voi olla tosijuttu. tai sitten ap:n alykkyysosamaara on tasoa koulutettu apina.

Vierailija
31/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin tätä provoksi, mutta valitettavasti olen joutunut huomaamaan että tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa eikä edes kovin harvassa.

En tiedä miten muuten sanoa tämä, kuin toteamalla että sinä olet ap joko idiootti tai kusipää pahimmasta päästä.

Vituttaa niin, kun ollaan miehen kanssa yritetty lasta jonkin aikaa, muttei ole kuulunut, ja sitten jotkut jatkuvasti kyselee ja vihjailee. En todellakaan pahoita mieltäni kaikesta, mutta vituttaa, kun äitini on ränkyttänyt tästä asiasta jo ties kuinka kauan. Ja siis olen tehnyt hänelle hyvin selävksi, etten ole kiinnostunut tuollaisia puheita kuuntelemaan. Tosin ei ole sanonut mitään sen jälkeen, kun veljeni kielsi häntä kovin sanoin puhumasta sellaisia.

Vierailija
32/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huomaa, kuinka heikko oikeinkirjoitus ja muukin typeryys kulkevat käsi kädessä.

Vierailija
33/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuonikäiset vielä mene naimisiin. Järkevät ihmiset malttavat kyllä odottaa sitä oikeaa, eivät paukkaa ensimmäisen vastaantulijan kanssa alttarille.

Vierailija
34/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuonikäiset vielä mene naimisiin. Järkevät ihmiset malttavat kyllä odottaa sitä oikeaa, eivät paukkaa ensimmäisen vastaantulijan kanssa alttarille.

vai ei tuon ikäiset mene naimisiin. no mitäs sanot siitä että minä menin naimisiin mieheni kanssa kun itse olin 20v ja miheni 28 ja oltiin tuolloin tunnettu n vuosi :)

ja nyt jo 10 onnellista vuotta yhdessä ja neljä lasta että revi siitä.

Niin ja itsekin olisin varmaan ollut yhtä tökerö kuin Ap.

T:ei Ap

Vierailija
35/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun anoppini voisi laukoa vastaavia mauttomuuksia,onneksi ei tarvitse olla tekemisissä.

Vierailija
36/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä suostuis näkemään tollasen sanojaa ainakaan ennen kunnon anteeksipyyntöä! Ei tarvi edes olla kyse lapsettomuudesta tms. Itse suuttuisin siitä koskemisesta ja varmaan siitä, että omassa vatsassani on pari ylikiloa, tulkitsisin tuon suoranaiseksi kettuiluksi.

Ja pitäisin mieheni siskoa totaalisena idiottina ja riidankylväjänä loppuikäni.

Vierailija
37/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka heilllä on keskenmeno tuoreena. tai lapsettomuuutta tai mitä vain. he kyllä imoittavat, jos ilmoitettavaa on.

Vierailija
38/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olisikin eikä haitannut, niin monelle raskaanaolevallekin tuo on aivan äärimmäisen ärsyttävää. Mahan taputtelu ei mielestäni kuulu normaaliin kanssakäymiseen kuten kättely tai halaus, eikä raskaanaolo ( varsinkaan oletettu ) tee siitä automaattisesti oikeutettua. Tarttukaa sitten vauvan synnyttyä rintoihinkin kiinni prkl, eihän ne ole silloin minun ruumiinosani vaan vauvan ruokailupaikka ;)

Eikä tuosta heitosta nyt muutenkaan osaa mitään positiivista repiä kun ajattelee miksi kysyit asiaa: Näyttääkö hän lihoneelta, pitääkö hänen olla raskaana siksi kun ovat "vastanaineita"? Ehkäpä tuollaisesta kommentista ei tule ensimmäisenä vitsi mieleen - ja ainakin kirjoitettuna sanavalintasi kuulostaa melkoisen alentavalta.

Eipä silti raivari ole normaali reaktio tuollaiseen, joten veikkaan lapsettomuusongelmaa tai sitä ettei ole ensimmäinen kerta kun päästät sammakoita suustasi... Sinuna pyytäisin anteeksi!

Vierailija
39/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tuttava, jota en ollut pitkään aikaan nähnyt, teki samoin. Tuli silittämään mahaa ja kysyi: mitä TEILLE kuuluu? Kysyin vähän hölmönä, että kelle meille.. Tuttava kysyi, etkö olekaan raskaana. Sanoin öö, en.. On vaan liikunta jäänyt vähemmälle, niin muutama kilo tullut lisää..

Minusta oli kyllä törkeää käytöstä :O

Vierailija
40/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäki no ainaki suutuisin jos yritäisin lasta,ja homma menis kokoajan pielen. Muttan en ainaka ois vetäny mitään raivoreit koska se on lapsellista!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä