Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen vaimo suutahti!

Vierailija
03.10.2010 |

Ovat olleet vuoden naimisissa (24 ja 30 vee) niin perhejuhlissa ollessamme taputin häntä kevyesti mahaan ja ihan leikilläni kysyin että "jokos morsiammen mahassa paistuu pulla?" Niin hän sai TOTAALISEN raivarin, haukku mut pystyyn ja sanoi veljelleni että "ME lähdemme nyt!"

Ei hemmetti!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla tekemisissä kaltaistesi kanssa.

Vierailija
42/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin kysyttiin perjantaina keski-ikää lähestyvän naisihmisen taholta odotanko vauvaa vaikka olen mielestäni hoikka. Sattui päällä vaan olemaan A-linjainen paita joka yhdistettynä huonoon ryhtiin voisi antaa jotain aihetta spekulointiin.

Hämäännyin, raskaana en ole.

Näin jälkeenpäin olen tosi loukkaantunut, ahdistaa kohdata se ihminen uudestaan.Olemme samassa työpaikassa joten kohtaamista olen luvassa päivittäin.

Minusta tuollainen kyseleminen osoittaa jonkinlaista arvostelukyvyn puutetta, ei ole kenenkään asia odotanko vai en vai olenko vaan lihonnut/turvonnut.

Tahditonta kysellä moista keneltäkään, koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä osaa edes kirjoittaa sanaa "morsiamen".

Vierailija
44/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät vaikka hän olisi saanut keskenmenon tai ei toiveistaan huolimatta ole tullut raskaaksi! Tai jos hän ja veljesi ei halua lapsia? Oikein sinulle kun suuttui, hah!

Vierailija
45/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo olisi niin tyhmä ja junttimainen teko, etten voisi tuota vitsinä ottaa, en vaikka en kärsikkään lapsettomuudesta.

Vierailija
46/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en näe tuossa ap:n teossa mitään pahaa?

Itse voisin ihan hyvin sanoa ja tehdä jotain samantapaista oman veljeni vaimolle (joka tosin on läheinen) tai muuten kiusoitella/kysyä suoraan että jokos on tulossa lisää lapsia tai että ootteko ajatelleet isompaa perhettä tms.

Itseltänikin on kysytty, enkä mä ole suuttunut, kerran kysyin leikilläni "mukasuuttuneena" että aijaa, näytänkö mä niin läskiltä vai ja nauroin kysyjän kanssa.

En tiedä sitten, ehkä on tosiaan jotain lapsettomuutta tuon ap:n tapauksessa, kun noin suuttui.

Mun mielestä tuossakin asiassa on vaan menty niin liiallisuuksiin, mitään ei saa enää keneltäkään kysyä kun täytyy pelätä ettei toinen vaan vedä hirveitä herneitä nenään...

Vierailija
47/47 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla hiukan röyhkeää. Muuten tuossa ei ole mitään pahaa.

Kuten ei siinäkään, että kyselee lapsista. Itse tosin kysyn muodossa onko lapsia toiveissa, tai jos tiedän että on niin kysyn onko tulossa.

Meidän piireissämme (olemme n. 30-vuotiaita, akateemisia tai korkeakoulutettuja, sekä luovilta että perinteisimmiltä aloilta) ei ole tapana hyssytellä normaaleja asioita eikä salailla esim. lapsettomuutta. Avoimuus on helpompaa kaikille, silloin voi iloita yhdessä eikä suruja tarvitse kantaa yksin.

Lapsettomia pareja tuttavapiirissä on pari, ja saman verran vapaaehtoisesti lapsettomia. Muilla on lapsia tai ovat sinkkuja.

Me tosin puhumme myös liittojemme vaikeuksista, henkilökohtaisista ongelmistamme, sairauksista, riippuvuuksista ym. siinä missä iloistakin, nämähän saattavat lapsiasian lisäksi joissakin piireissä olla tabuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi