Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

unohdin liottaa liivatelehdet, pistin suoraan

Vierailija
02.10.2010 |

kiehuvaan veteen, vain osasta tuli juoksevaa ja lisäsin sen sit juustokakkuun eli 1/3 osa tarvittavasta määrästä meni kakun sekaan mutta siis liottamatta! menikö nyt pilalle?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä on vaan 1/3 osa vaadittavasta määrästä. Ei se liottaminen ole välttämätöntä.

Mä aina liotan, sitten kaadan kuuman veden ja neste menee siivilän läpi massaan. Näin ei taatusti tule klönttejä valmiiseen tarjottavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän