Tunnin päästä SAUNAAN AAH meneekö muut mammat?
Kommentit (25)
Mulla on luonnostaan alhainen verenpaine ja sauna laskee sitä aina liiaksi, eli tulee huono olo jos joudun saunaan.
Asun ulkomailla ja saunassa olin viimeksi joskus kesällä Suomessa.
En kyllä sähkösaunasta piittaisikaan ja loppujen lopuksi en kaipaa koko saunomista :)
kun on just tatuoitu niin ei hyvää tekisi..
sauna olisi mutta käytän sitä vain pyykkien kuivattamiseen. Ärsyttävää kun kaikkiin uudempiin ja osaan vanhemmistakin asunnoista on väkisin tehty se sauna. Eihän sitä kaikki ollenkaan käytä ja on vaan hukkaneliöitä.
Mulle ei tule edes hiki löylyssä, vaan iho alkaa vain punottaa. Olen ihan vetämätön ja huonovointinen saunomisen jälkeen, joten olen luopunut siitä kokonaan.
Nyt saunajätskiä ja kahvia, niin jaksaa valvoa.
miehen kanssa kahden kesken, kunhan taapero on saatu nukkumaan tuossa tunnin päästä :) Yleensä käydään lauantaisin koko porukalla saunassa, mutta tänään iski pikkuneitiin kuumeinen räkätauti, joten hänen osaltaan jää saunominen tällä kertaa välistä.
Rakastan saunomista ja käyn yleensä 3-5 kertaa viikossa saunassa :)
eiköhän se sauna ole jo lämmin. Pitääpä lähteä keräileen lapset mukaan :D
Ja nyt laskiaispullia, nam :P (kun ne on niiiin hyviä että ei sinne laskiaiseen asti jaksa odottaa.ja tiedä vaikka olis just sillon oksutauti ja jään paitsi..selityksen makua?)
Mukavat puulämmitteisen kiukaan löylyt odotettavissa. Lapset ja mies käyvät ensin, minä voin nauttia ihan yksinäni. Muu porukka ottaa niin kovia löyöyjä, että olen alkanut käymään eriaikaan.
Kylmä bisse kruunaa saunaillan, vain yksi tietenkin!
kun nuo miehet tulevat ulos saunasta.
Laitan ensin tässä savinaamiota... Ja täytynee avata yksi siiderikin ;-)
virallinen avantouinti kausi aloitettiin ja kesäuinti kausi lopetettiin viime lauantaina.
Mö en vaan tykkää saunoa. En ollenkaan. Voi tois pahoin sen jälkeen useamamn tunnin. En käy koskaan saunassa.
eilen kävin, joten nyt ei taas tarvitse aikoihin mennä:)
yleensä joka päivä