Paljonko valehtelet pituutesi ja painosi?
Riippuuko valehtelun määrä siitä, kuka ja missä kysyy? Esim. sairaala / neuvola,...
Kommentit (43)
- 1-2 cm, olen törkeän pitkä. Paino tällä hetkellä -3 kg.
Synnytyksessä valehtelin anestesialääkärille painoni noin 8 kg pienemmäksi, koska miehenioli paikalla, enkä ollut hänelle kertonut painavani loppuraskaudessa enemmän kuin hän. Ajattelin vain, että jos tulee kevyemmän epiduraali, niin siinähän sitten kärvistellään. EPi tehosi kuitenkin onneksi!
Tasaluku on vaan helpompi. Painoa ei tarvitse valehdella, kun en ole läski.
Synnytyksessä valehtelin anestesialääkärille painoni noin 8 kg pienemmäksi, koska miehenioli paikalla, enkä ollut hänelle kertonut painavani loppuraskaudessa enemmän kuin hän. Ajattelin vain, että jos tulee kevyemmän epiduraali, niin siinähän sitten kärvistellään. EPi tehosi kuitenkin onneksi!
Ei hyvin mene jos miehellekkin pitää valehdella paljon painaa...
Ei hyvin mene jos miehellekkin pitää valehdella paljon painaa...
Synnytys sujui jo rutiinilla. Kaikki oli ok, ja homma täysin hallussa :-) . Joo myönnän, että oli tyhmää. Kuitenkin meillä on edelleen todella romanttinen suhde, enkä edes pieriskele/kakkaa mieheni läsnäollessa.
-Dorka
mutta painon pyöristän useimmiten 125:n kiloon. Oikeastihan siis painan 127, mutta tällä painolla kahden kilon vaihtelunkin voi pistää nesteiden piikkiin.
Synnytys sujui jo rutiinilla. Kaikki oli ok, ja homma täysin hallussa :-) . Joo myönnän, että oli tyhmää. Kuitenkin meillä on edelleen todella romanttinen suhde, enkä edes pieriskele/kakkaa mieheni läsnäollessa. -Dorka
Siis pituus valehdellaan tietenkin yläkanttiin.
Ei mua ainakaan ole sen jälkeen virallisesti mitattu
t: 40v
mitat 173 ja 64, mutta en valehdellut 10 kg painavampanakaan. Miksi ihmeessä valehtelisin?
AV:lla aina sanon pituudekseni 170cm ja painoksi 50kg ja kuppikooksi 65D :)
Synnytys sujui jo rutiinilla. Kaikki oli ok, ja homma täysin hallussa :-) . Joo myönnän, että oli tyhmää. Kuitenkin meillä on edelleen todella romanttinen suhde, enkä edes pieriskele/kakkaa mieheni läsnäollessa. -Dorka
tuli ja tuli. Ihan järkkyä! Muissa otin ruiskeen...
dorka
Mut joo, en valehtele, enkä muista missä olis ylipäätään painoa kysytty. Neuvolassakin piti astua vaa'alle.
Pituudesta pääsen kertomaan tarkan luvun, sillä minut mitattiin ihan hiljattain lääkärillä kun piti näyttää lapselle mallia ;) Olinkin kasvanut puoli senttiä!! ja edellisestä mittauksesta 15 v aikaa... Mahtoikohan olla edellinen kerta iltapäivällä ja tämä aamulla, mut ainakaan en ollut vielä mennyt kasaan ;)
dorka
dorka
Paitsi se Sonta kyllä häiritsi ja ne miehen tomppelit kommentit.
Ja jos mut olisi tarvinnut nukuttaa, olisin kertonut lääkärille, että valehtelin painon. En toki vauvaani olisi riskeerannut.
-dorka
Minä painan mitä painan ja jos joku kysyy niin kerron.
170/83
olen mitä olen ja kyllä sen suurinpiirtein päältäkin näkee, että pituutta on 165 ja kiloja 55.
Teini-iässä valehtelin äidille painoni, kun äiti painoani kyttäsi. Hän oli siis huolissaan että siitä, että syön liian vähän ja soiteli töistäkin kotiin kysyäkseen olenko syönyt. Treenasin tuolloin paljon, enkä käytännössä ehtinyt lappaa energiaa sisään samaa tahtia kun sitä lähti ulos. Painoin tuolloin 48 kiloa, mutta lisäsin siihen pari kiloa aina kun paino tuli äidin kanssa puheeksi.
olen oikeasti jotain 171 tai 172cm, mutten jaksa alkaa noiden senttien päälle laskemaan, vaan ilmoitan aina pituudekseni 170cm. Painoa tulee vahdattua useammin joten sen kerron niin kuin on, tällä hetkellä 64.
Vaikea uskoa että nelikymppinen olisi vielä kovin kasassa kun mulla 35-vuotiaana oli 1,5 cm pituutta enemmän kuin 18-vuotiaana.
Pituudesta pääsen kertomaan tarkan luvun, sillä minut mitattiin ihan hiljattain lääkärillä kun piti näyttää lapselle mallia ;) Olinkin kasvanut puoli senttiä!! ja edellisestä mittauksesta 15 v aikaa... Mahtoikohan olla edellinen kerta iltapäivällä ja tämä aamulla, mut ainakaan en ollut vielä mennyt kasaan ;)
enkä nyt edes käsitä mitä hyötyä siitä olisi, että lääkärille tai terveydenhoitajalle valehtelisin. Ja jos kysyjä on suurinpiirtein samanmittainen, niin kyllä se pituuden valehtelun huomaa ainakin seistessä.
Valehteletteko te myöä ikänne ja ammttinne ja tulonne ja lasten määrän??