Suomen rumin nainen?
Tässä ainakin yksi kärjessä:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/10519603-big.jpg
Toinen on tuksu
Kommentit (38)
En voi laittaa nimiä, mutta eiköhän rumimmat löydy sellaisesta joukosta joilla on pahoja palovammoja kasvoissa, vaikeita epämuodostumia ym. Siis ihmisiä joita on oikeasti vaikea katsoa. Itse tiedän naisen, jonka kasvot syöpä on tuhonnut. Kiukuttaa suunnattomasti Tarja ja Tuksu- vastaukset. :(
Vammainen tai vammautunut on sinusta ruma? SINÄ olet ruma. Sisältä.
Sunko mielestä esim. tulen muodottomaksi sulattamat kasvot on kauniit? Voitit juuri "päivän tekopyhin" -palkinnon.
Tuksun tai Tarjan näköisiä naisia kävelee ulkona jatkuvasti. Vaikkwi heitä pitäisi kauniina niin miksi rumanakaan?
Rumuus on niin kauhea sana, mutta jos sanakirjamääritelmää haetaan niin juuri epämuodostunut tai kasvonpiirteiltään tuhoutunut ihminen on ruma. Siis ulkoiset piirteet poikkeavat mahdollisimman paljon yleisestä kauneus- ja symmetriaihanteesta. Joidenkin ihmisten ulkonäkö on sellainen, että monet kääntävät päänsä inhoten pois. Rypyt ja kaksoisleuat ovat pientä tuollaiseen kärsimykseen verrattuna.
Kuka on Tuksu? asun ulkomailla ja aika pihalla Suomen jutuista..
Mervi on mun mielestä ihan ok näköinen. Ylipainoinen vaan ja se tekee kasvoista pullamisen näköiset.
Googlettamalla löytyy läjäpäin kuvia.
En tiedä vaikka joku heittäisi rikkihappoa kasvoilleni huomenna. Mikään kaunotar en ole nytkään, enkä tiedä pärjäänkö viisikymppisenä Tapolalle tai kuusivitosena Haloselle kauneuskilvassa.
En ymmärrä, miksi on ok kutsua näitä naisia rumiksi, vaikka he ovat selvästi varsin tavanomaisen näköisiä ikäluokkansa edustajia. Pointtini ymmärrettiin nähtävästi täysin väärin. Halusin muistuttaa, että on olemassa ihmisiä, jotka elävät täysin ulkonäkönsä vankeina ja erakkoina. Tavallisten näköisten naisten haukkuminen ei ole yhtään sen ylevämpää toimintaa kuin muistuttaa, että kaikilla ei ole edes ylellisyyttä nauttia ehjistä kasvoista tai kasvojen ihosta.
Googlettamalla löytyy läjäpäin kuvia.
Ok, kiitos.. t. kysyjä
Siis toinen pullukka mutta meikkinaama.
Eihän ne läskit kaunista, mutta en nyt menisi rumiksi kumpaakaan haukkumaan. Tosin en kauniiksikaan.
Dietillä saisi varmaan kummastakin kauniin.
en ymmärrä mitä stupido palkinnon saaja sanoi väärin. Tekopyhyyttä moinen.
Hiukset roikkuu ja ylipainoa ihan kiitettävästi ja muutenkin. Vaatteetkin kulahteneita.
Just tällä viikolla katselin koulunpenkillä kuinka muut niin naisellisia.
Rumaksi naisen tekee se, että kasvojen symmetrisyydessä on jotain outoa tai sitten on vaikka todella isot ja näkyvät nenäreiät tai valtavat hörökorvat tai etuhampaat. Samoin joskus näkee ihmisiä jotka näyttävät vähän hevoselta, jos tiedätte mitä tarkoitan.
Esim. Mervi.
Miksi tahallaan loukata toista ihmistä?
Olet täys paskapää!
rumina ulkonäön perusteella, mutta sisäinen rumuus kyllä tekee ruman kenestä tahansa. Minusta Mervi Tapolalla on kauniit piirteet, se jumalaisen näköinen nuori nainen näkyy kyllä hänestä. Ja uskon muuten, että hän aikoo vielä kuosiin laittautua, kun toipuu erosta ym.:) Samaa mieltä olen Tuksusta. Kaikki ihmiset ovat valtavan kauniita hymyillessään aidosti!
mutta naista ei saa sanoa rumaksi?
Katsokaapa ketju jossa kysyttiin suomen ruminta miestä.
En ole epämuodostunut, ihoni tosin on huono (couperosa-posket, vihertävät silmänaluset jne.). Tukkani kuiva hiirenhäntä, joka rasvoittuu päivässä, väri maantienharmaa eikä muuksi muutu sillä värit eivät tartu siihen. Lihava olen, mutta normaalipainoisenakin näytin rumalta. Raskausarpia kaikkialla, nykyään en voi edes t-paitaa pitää sillä arvet tulevat pitkin käsivartta...
Mielestäni olen vaatteet päällä melko tavis, mutta en nähtävästi olekaan. Vaikka olen aikuinen nainen, joudun etenkin teinityttöjen kiusaamaksi (huutelevat, haukkuvat päin naamaa vaikka en tunne, arvostelevat vaatteitani jne.). :( Mielestäni en ole ns. vajaa mitenkään, en kävele oudosti enkä pukeudu ihmeellisesti (ostan tavallisista vaatekaupoista vaatteeni). Mutta kai sitten olen...en ole miehillekään kelvannut, tuota nykyistä lukuunottamatta.
En ole epämuodostunut, ihoni tosin on huono (couperosa-posket, vihertävät silmänaluset jne.). Tukkani kuiva hiirenhäntä, joka rasvoittuu päivässä, väri maantienharmaa eikä muuksi muutu sillä värit eivät tartu siihen. Lihava olen, mutta normaalipainoisenakin näytin rumalta. Raskausarpia kaikkialla, nykyään en voi edes t-paitaa pitää sillä arvet tulevat pitkin käsivartta...
Mielestäni olen vaatteet päällä melko tavis, mutta en nähtävästi olekaan. Vaikka olen aikuinen nainen, joudun etenkin teinityttöjen kiusaamaksi (huutelevat, haukkuvat päin naamaa vaikka en tunne, arvostelevat vaatteitani jne.). :( Mielestäni en ole ns. vajaa mitenkään, en kävele oudosti enkä pukeudu ihmeellisesti (ostan tavallisista vaatekaupoista vaatteeni). Mutta kai sitten olen...en ole miehillekään kelvannut, tuota nykyistä lukuunottamatta.
Varmasti tämänkin lukevista suurin osa tuomitsee kokemasi kohtelun törkeäksi, mutta ei näe tällä ja netissä kasvottomasti tapahtuvalla julkkisten rumiksi haukkumisella mitään yhteistä.
aivan ehdottomasti itseänsä BB-Tiaksi kutsuva Tia Kiuru. AIVAN JÄRKYTTÄVÄ MUIJA! Haki big brother taloon ja karkasi samana päivänä saadakseen etuliitteen BB. säälittävää. Ja lie kuinkahan monta piikkiä naamaansa tunkenut. Siis AIVAN KAUHEA! lisää kauheuksia googlettamalla..
http://www.google.fi/imgres?start=147&um=1&hl=fi&sa=N&biw=1366&bih=610&…
miksi niitä Kivilahden äitiä ja tyttäriä sanotaan seurapiiriKAUNOTTAREIKSI.
Sunko mielestä esim. tulen muodottomaksi sulattamat kasvot on kauniit? Voitit juuri "päivän tekopyhin" -palkinnon.