Suomen rumin nainen?
Tässä ainakin yksi kärjessä:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/10519603-big.jpg
Toinen on tuksu
Kommentit (38)
joskaan ei kauniskaan mutta oikeasti ruma nainen on ihan toisenlainen kasvoiltaan. Ylipaino tai pöhöttyneisyys vielä ei tee ketään Suomen rumimmaksi.
mutta hänellä kyllä paljon muuta annettavaa kuin ulkonäkö, toisaalta.
BB-henna mikä-lie ja lukuisat muut wanna-be-tyrkyt joilla on leikelty ja paranneltu sitä sun tätä luurankomaisessa kropassa, mutta perusilme on nyreä ja silmät niin tyhjät että niistä voi nähdä takaraivoon asti.
Suurimmat ansiot taitaa olla siinä, että presidenttimme näyttää joidenkin arvioiden mukaan Conan O'Brienilta.
Politiikasta tältä jäpättäjältä ei juuri ansioita löydy, mikä kuvastaa hyvin sitä, kuinka turha instituutio koko presidenttiys Suomessa nykypäivänä on.
Sen sijaan en ymmärrä lainkaan tarvetta siihen, että pitäisi määrittää Tapolasta tai Tuksusta (tai ylipäätään kenestäkään) Suomen ruminta ihmistä.
Ajatukset tällaisen takana ilmeisesti kuvastavat hyvin laajemminkin nykypolvien arvomaailmaa?
ei sillä että mulla mitään maanviljelijöitä vastaan, arvokasta se niittenkin homma on. Tokihan niitä hyvännäköisiäkin piikoja löytyy.
Suurimmat ansiot taitaa olla siinä, että presidenttimme näyttää joidenkin arvioiden mukaan Conan O'Brienilta.
Politiikasta tältä jäpättäjältä ei juuri ansioita löydy, mikä kuvastaa hyvin sitä, kuinka turha instituutio koko presidenttiys Suomessa nykypäivänä on.
Sen sijaan en ymmärrä lainkaan tarvetta siihen, että pitäisi määrittää Tapolasta tai Tuksusta (tai ylipäätään kenestäkään) Suomen ruminta ihmistä.
Ajatukset tällaisen takana ilmeisesti kuvastavat hyvin laajemminkin nykypolvien arvomaailmaa?
ja yhdyn täysin tuohon, joka kuvaili muutkin nahaksi kuivuneet julkkikset.
Mervi Tapola munkaan mielestä ruma, jos nyt ei mitenkään viehättäväkään. Jos pitäisi äänestää kumpi on rumempi Mervi vai Tuksu, niin antaisin ääneni ehdottomasti Tuksulle.
En voi laittaa nimiä, mutta eiköhän rumimmat löydy sellaisesta joukosta joilla on pahoja palovammoja kasvoissa, vaikeita epämuodostumia ym. Siis ihmisiä joita on oikeasti vaikea katsoa. Itse tiedän naisen, jonka kasvot syöpä on tuhonnut. Kiukuttaa suunnattomasti Tarja ja Tuksu- vastaukset. :(
Enpä nyt presidenttiydestä puhunutkaan, vaan Tarjasta henkilönä.
Olisi kiva joskus kuulla noista ansioista.
Tapola vastaa ihan ikäisiään tavisnaisia.
En voi laittaa nimiä, mutta eiköhän rumimmat löydy sellaisesta joukosta joilla on pahoja palovammoja kasvoissa, vaikeita epämuodostumia ym. Siis ihmisiä joita on oikeasti vaikea katsoa. Itse tiedän naisen, jonka kasvot syöpä on tuhonnut. Kiukuttaa suunnattomasti Tarja ja Tuksu- vastaukset. :(
Minua kiukuttaa nyt myös!
toisin, kuin sellanen "malli", kuin Sini Laisma/Helmi, muistatteko häntä? Olen vuosikaudet äimistellyt, että miltä suunnalta pitäis katsoa, että näkis hänessä mitään kaunista?
Mutta kertokaa nyt te mulle, jotka paremmin näette ja tiedätte ja ymmärrätte?
erilaisia käsityksiä ihmisillä on rumuudesta.
Vammainen tai vammautunut on sinusta ruma? SINÄ olet ruma. Sisältä.
Olen kuulemmma Jopen esitämän pikkutytön näköinen ,kun se tavaa Seiska lehteä.
Tuksun tai Tarjan näköisiä naisia kävelee ulkona jatkuvasti. Vaikkwi heitä pitäisi kauniina niin miksi rumanakaan?
Rumuus on niin kauhea sana, mutta jos sanakirjamääritelmää haetaan niin juuri epämuodostunut tai kasvonpiirteiltään tuhoutunut ihminen on ruma. Siis ulkoiset piirteet poikkeavat mahdollisimman paljon yleisestä kauneus- ja symmetriaihanteesta. Joidenkin ihmisten ulkonäkö on sellainen, että monet kääntävät päänsä inhoten pois. Rypyt ja kaksoisleuat ovat pientä tuollaiseen kärsimykseen verrattuna.
hiukka pöhöttynyt kyllä.