Mitä teet nielupropuille kun niitä nousee piiloistaan itsekseen?
Kommentit (24)
vai voisko sen hoitaa samalla kuin steriloinnin? se on suunnitelmissa.
ei niihin leikkauksiin noin vain päästä. Lääkärin mielestä kun risoissa ei ole mitään vikaa...
tulehtuneita nielurisoja? Yäks!
Välillä painelen ja kaivelen, pysyy hetken aikaa kurkku ihan siistinä.
ja heitän kompostiin
Mitä niillä pitäis sit tehdä?
sainpa nimen noille valkoisille palluroille, joita joskun tulee suuhun.
Ei mulla ole ikinä tuollaisia ollut, mistä ne tulee?
Omissani on arpia.
Serkullani on ja sen henki haisee ihan kamalalle!
Muutoin tunnen suun mausta kun niitä on kehittynyt, vanupuikolla ronkin suurimmat pihalle ja taas pärjää kuukauden. Ne on veemäinen juttu kyllä... :(
ja saan ne kielellä "imettyä" pois! :)
mut vaikka katon millasella halogeenilla ja suurentavalla peilillä kurkkuun, niin en nää niitä.
Miten te pystytte niitä poitamaan?
Mulla sitten omia aikojaan poistuvat, jostain..
kurkistaa joskus vaalea pää sieltä poimuista, mutta jos vain tunnen mausta, että niitä on, niin kyllä ne pulpahtaa kun painelee vanupuikoille oikeasta kulmasta... :D Ei siis välttämättä näy vain peilistä.
Yksi kerrallaan tulevat suuhun hampaiden pesun yhteydessä ehkä kerran kahdessa kuukaudessa.
Ehkä niitä on mulla sitten aika vähän?
mut vaikka katon millasella halogeenilla ja suurentavalla peilillä kurkkuun, niin en nää niitä. Miten te pystytte niitä poitamaan? Mulla sitten omia aikojaan poistuvat, jostain..
minäkään niitä yleensä näe, alkaa vaan maistua suussa pahalle. Tällöin painan jollain sopivalla välineellä, jossa on tylpähkö pää sieltä nielusta niiden reikien (risojen) vierestä jolloin proput pulpahtelevat ulos ja voin sylkeä ne lavuaariin.
Mun kurkku tulee toiselta puolelta kipeän tuntuiseksi, noin kerran kuussa kanssa. Siitä tiedän, että taas pitäisi proppuonkalo tyhjentää. Painelen onkalon reunalta ja sieltä ne sitten lähtee, onneksi. Ällöjä on.
Voiko proppuja olla lapsillakin? Poikani henki haisee nimittäin välillä aivan karmeelle, vaikka kuinka pesee hampaita.
Sanon vain, että alko oksettaa...
Itse ronkin ne pumpulipuikolla pois.
Ja on tosi vaikea kaivaa ne ulos kun oksennusrefleksi tulee jos työnnän jotain kurkkuun! APUA!!! Yksi tuli eilen itse ulos mutta siellä on lisää, henki haisee ja maistuu ihan sille :( YÖÖK.