Ei mitään raskausoireita. Huolestuttavaa?
Missä vaiheessa raskausoireita voi olla? Viikko hedelmöityksen jälkeen? Viikolla 6? Milloin?
Kommentit (11)
mones raskaus sulla on?
mä aloin 2 ekasta oksentelemaan rv 7. rinnat tuli kipeäksi jo ennen menkkojen alkupäivää.
olen tiennyt olevani raskaana jo ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa.
Nyt olen viikolla 8, eikä vieläkään minkäänlaisia raskausoireita (paitsi positiivinen raskaustesti ja kuukautisten poisjäänti). Milloin raskausoireiden pitäisi alkaa?
ap
Kolme raskautta takana. Yhdessä mulla ei ollut minkäänlaisia oireita ja epäilin, että testit olisivat olleet väärässä. Yhdessä oksentelin viikolta 5 alkaen seuraavat neljä viikkoa ja yhdessä oli vain pientä kuvotusta ihan alussa (n. viikolla 4).
Samaa ihmettelen kun oireet oikeastaan puuttuu.
Aikaisemmissa kahdessa yökötti aamupäivät ja pitkin päivää, rinnat turpos enemmän jne.
Nyt olen laihtunut ja kauhea migreeni (ja viimeksi jäi migreeni pois).
2 positiivista testiä olen tehnyt ja viikolla 6 olen. Huolestuttaa jos kaikki ei olekaan hyvin.
Mies sanoo, että kyllä ne oireet vielä tulee, mutta saa nähdä millaiset.
Kyllä tiedän niitäkin naisia joita on vaan vähän väsyttänyt eikä muuta.
Kyllä me varmaan raskaina ollaan :)
raskausoireiden "pitäisi" alkaa sitten kun istukka alkaa tuottaa sitä istukkahormonia! mutta se onkin toinen kysymys milloin se tapahtuu!
väsymys, eipä juuri muita oireita, muutakun kasvava vatsa myöhemmin. =)
Mulla ei ekasta raskaudesta ollut mitään oireita.
Tokasta oksentelin, mutta vasta viikko plussan jälkeen. Oksentelu loppu sit viikon päästä ja tuli keskenmeno.
Kolmas raskaus samalla tavalla kuin toinen, mutta sillä kertaa ei mennyt kesken.
Vaihtelee siis jopa samalla naisella eri raskauksissa, joten ymmärrät varmaan, ettei täällä kukaan voi sitä sulle kertoa, että miten just kohdalla on.
Ja ei ole mitään hätää vaikka ei oliskaan oireita. Mun 2 ensimmäistä raskautta on olleet oireettomia, lukuunottamatta loppuajan närästystä. Toki rinnat on olleet arat, mutta onko se oire?
Nyt odotan kolmatta ja nyt on oireita. Viikkoja yhdeksän ja kuvottavaa oloa, olen joutunut oksentamaankin ja ihan hirvee väsymys. Mä jaksan sen avulla että toivon tän menevän jossain vaiheessa ohi!!
Maha on kovana ja välillä särkee päätä. Ei tää ei oo ollenkaan kivaa, menee ihan ilo raskaudesta.
No, ei tässä voi muuta kuin kärsiä ja odottaa.
Vanha ketju.. Mut mulla 4.raskaus,kaikissa jotain oireita jo ennen kk pois jäämistä. Jäätävä pahoinvointi ja väsymys,nälkä,unettomuus ja vessassa ravaaminen 5 rv lähtien. Viimeksi oli keskenmeno.
Nyt kohta rv6,ei mitään oireita. Ei nälkää,ei huonoa oloa,ei mitään. Olen 99% varma että on mennyt kesken jo heti alussa. Viimeksi ei ollut km mitään oireita. Viikon päästä varhaisultra.
1.raskaus: Rinnat kipeytyi noin viikko ennen kuukautisten alkua. Tätä jatkui 15.viikolle saakka, ei muita oireita. Synnytys rv 41+2
2.raskaus. Rinnat kipeytyi samalla tavalla kuin ekassa, ei muita oireita. Keskenmeno rv 7+4
Huoh,mitä kyssäreitä