Lue keskustelun säännöt.
Sain kandista palautetta, huoh :(
30.09.2010 |
Sain siis kandin työstäni ekaa kertaa palautetta. Onneksi sitä ei mitenkään lytätty, vaan kehuttiin että hyvällä mallilla on, mutta kamalasti olisi vielä tiivisteltävää, pohdittavaa, muokattavaa jne.
HUOOOH mä en enää jaksais!
Kommentit (2)
Aloitin työn teon ilman minkäänlaista ohjausta, ohjaaja ei nimittäin ollut ikinä tavoitettavissa. Kun työ oli valmis arvosteltavaksi, hän ei vastannut edelleenkään mitään. Vaihdoin sitten ohjaajaa, ja olen kyllä tyytyväinen, että hän on paneutunut ohjaamiseen!
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä en saanut mitään järkevää palautetta mistään, ja työstäkin tuli ihan p*ka.