Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itku! Poikani leikkasi tänään ihanat pitkät hiuksensa!!

Vierailija
14.10.2005 |

kolmevuotias poika on kyseessä, jolla oli maailman kaunein vaalea hartioille ulottuva tukka...no, jätin hetkeksi askartelemaan yksikseen ja kun tulin katsomaan, hiuksia oli lattialla iso kasa ja toisella puolen päätä kaljuja läikkiä...ITKU TULI!!! Minun kaunis, kaunis pellavapääni!!!

Tänään pitänee varata aika kampaajalle, että leikkaa sitten loputkin lyhyeksi:' ' (

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea tapaus!

Vierailija
2/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totta, minä olen paljonenemmän pahoillani kuin poika joka odottaa saavansa nyt kampaajalla lyhyen tukan (kun sanoin että nyt pitää leikata sitten loputkin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan hiuksia leikannut muuten kuin etutukan ja hieman tasoittanut eli nämä hiukset ovat olleet lähes vauvasta pojan päässä:(:(

Vierailija
4/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietipä pikkuisia siilitukkia vastaan pitkätukkainen pellavapää ---minun mielestäni jälkimmäinen on ainakin ihanin.

Vierailija
5/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on todellakin mukava huomata että sulla on POIKA.

Vierailija
6/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka ei ollut kuitenkaan olkapäille vaan korviin saakka oleva ihana vaalea kiharapilvi. Leikkasi koko otsatukan pois eli edessä oli 2 mm sänki. Ekan kerran teki 4 vuotiaana ja tokan kerran 7 vuotiaana

Vierailija
7/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ehkä sä nyt viimein tajuat, että sulla on poika, eikä tyttö... =)

Vierailija
8/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain inhoan sitä armeijamaista siilitukka-tyyliä pojilla. Yleensä se vielä pääsee ylikasvaneeksi, jolloin se vasta kauhea onkin.

Vierailija
9/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä silti kukaan pojaksi luullut, vaikka poikatukan sainkin. Että ei se hiuksista kiinni ole.

Vierailija
10/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luopuakaan.

Vierailija
11/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalla ei ole muli-siilitukka, mutta siisti lyhyehkö tukka.

Ällö sellainen hiirenhäntä fleda.

Vierailija
12/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti menee kylmät väreet, kun ajattelen teidän pitkätukkaisia poikia... Joilta on vaan otsatukkaa leikattu koko elämän aikana! Miten kehtaatte pitää sellaisia hiuksia pojalla?

Vierailija
13/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään " tavis" . En todellakaan ymmärrä pienten poikien " pulimista" mutten kyllä heitä mitään " yök" -kommenttejakaan...

Vierailija
14/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käsittää, miksi kaikilla pikku-pojilla pitäisi aina olla lyhyt tukka. Tytöillä kyllä saa olla pitkä tai lyhyt tukka. Vai saako? Varsinkin kihara, pitkä tukka pikku-pojalla voi olla todella ihana! Monesti ihanampi kuin se 99 % pojilla oleva " isojen poikien tukka" . Miksi kaikkien pitää jo pienestä asti näyttää samalta???

Ap, voin kuvitella, miltä susta tuntuu! Meidän pojalla on samanlainen tukka kuin teidän pojalla oli ja itkisin myös, jos sen joku leikkaisi. Täytyypä muistaa, etten jätä poikaa saksien kanssa kahden.

Vierailija
15/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän pojalla ei ole muli-siilitukka, mutta siisti lyhyehkö tukka.

Ällö sellainen hiirenhäntä fleda.

Vierailija
16/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oikeasti menee kylmät väreet, kun ajattelen teidän pitkätukkaisia poikia... Joilta on vaan otsatukkaa leikattu koko elämän aikana! Miten kehtaatte pitää sellaisia hiuksia pojalla?

Vierailija
17/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipäätään jätät lapsen keskenään saksien kanssa? Voisi sanoa, että ONNEKSI lähti vain hiuksia päästä eikä silmät.. Mä olen lisäksi sitä mieltä, että pojilla kuuluu olla lyhyet hiukset. Ei nyt mikään siilitukka, mutta lyhyet ja siistit ja tietysti myös puhtaat.

Vierailija
18/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika itse ei ilmeisesti pidä ja näin sen ilmoitti. Tärkeää ei ole minkä pituiset hiukset lapsella on vaan se että on sellaiset missä hän itse viihtyy. t. 2 pitkätukkapojan äiti.. ja pojilla on ne pitkät hiukset juuri omasta tahdostaan.

Vierailija
19/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä halusi lyhyen tukan, keskustelustamme päätellen:

-Miksi leikkasit hiuksesi?

-Paperi loppui.

Eli poika halusi jotain leikattavaa. Ja hyvänen aika, vai ei kolmevuotiasta saisi jättää lapsille tarkoitettujen askartelusaksien kanssa hetkeksi " kahdestaan" ??? Mikä ylihuolehtiva äiti olet? No, jos sinun poikasi ei osaa käyttää saksia, niin älä oleta että kaikkien lapset olisivat yhtä kömpelöitä...Ymmärrän, ettei osaa, jos ei ole saanut leikata koska " voi mennä silmä puhki" .

On kyllä idioottimaisia kommentteja, tuntuu että täällä saadaan riita aiheesta kuin aiheesta. Minä en voi sille mitään, että ylikasvaneet pallomaiset siilitukat näyttävät mielestäni hirvittävän rumilta. Ja sellaisia ne on käytännössä aina, kun lapsen tukka kasvaa niin nopeasti...(ja poikani tulla ei ollut mikään takkuinen hiirenhäntä, vaan paksu ja vaalea ihana tukka, josta moni tyttö olisi kateellinen:)

No niin, ei tässä auta itkeä, kohta lapseni näyttää siltä kuin 99% pikkupojista...

Vierailija
20/24 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisi niin pahasti silmään se pitkä tukka pojalla. Oli se järkyn näkönen. Leikkauta vaan sille nyt asiallinen poika tukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän