Naimisissa olevat miehet! Teetättekö DNA - isyystestin jokaiselle lapselle?
Minä olen teettänyt, vaimon luvalla ja teetän seuraavallekin lapselle, joka syntyy 9 viikon päästä. Periaatekysymys kun ajattelee tilastoja, joissa biologinen isä ei olekaan aina se aviomies.
M36
Kommentit (91)
mies kasvattaa koko ikänsä ihmistä, jota luulee lapsekseen, vaikka tämä ei sitä ole.
Lainsäätäjä ei tietysti ymmärrä sitä suurempaa, inhimillistä petosta, mutta minusta on itse asiassa täysin käsittämätöntä, että asiaa ei ole kriminalisoitu taloudelliselta kannalta.
Kysymyksessä on petos, jolla toiselta ihmiseltä huijataan pahimmassa tapauksessa kymmeniä tuhansia euroja.
Uskomattominta luettavaa oli toi kahden teinin isä joka teetätti tutkimukset. Tais pikkasen mennä erosta kuuppa sekasin silläkin.
Onko miehen oltava mielestäsi täysin varma isyydestään ilman mitään todisteita tilanteessa jossa oletettavasti on voinut olla taustalla pettämistäkin?
Onko tilanteessa ollut oletettavasti pettämistä? vai onko se kuvtelma pettämisestä vain miehen päässä?
Sitäpaitsi kaikilla lapsilla on ollut sama poikkeus ulkonäössä kuin itselläni, joten ei ole ollut siinäkään mielessä epäilyksiä.
mies kasvattaa koko ikänsä ihmistä, jota luulee lapsekseen, vaikka tämä ei sitä ole.
Lainsäätäjä ei tietysti ymmärrä sitä suurempaa, inhimillistä petosta, mutta minusta on itse asiassa täysin käsittämätöntä, että asiaa ei ole kriminalisoitu taloudelliselta kannalta.
Kysymyksessä on petos, jolla toiselta ihmiseltä huijataan pahimmassa tapauksessa kymmeniä tuhansia euroja.
mutta sitten vehtaa muiden kanssa? Ja voihan sillä miehellä olla lapsi toisen kanssa ja jopa maksaa sille lapselle vaimon tietämättä elareita. Eikös se raha ole silloin pois vaimolta ja perheeltä? Petos mikä petos.
Sanoin miehelleni kun nyt tama kolmas tulossa, etta halutessaan saa valita DNA-testin :) miksi tuosta pahastua. Tosin meilla on tuttu jolle tosiaan kaynyt noin...tunnustanut isyyden jonkun postimiehen lapselle, ei kiva
Kahdelle ekalle ei olla tehty. enka nyt usko etta kaikissa tapauksissa on kyse luottamuspulasta.
Uskomattominta luettavaa oli toi kahden teinin isä joka teetätti tutkimukset. Tais pikkasen mennä erosta kuuppa sekasin silläkin.
Onko miehen oltava mielestäsi täysin varma isyydestään ilman mitään todisteita tilanteessa jossa oletettavasti on voinut olla taustalla pettämistäkin?
Onko tilanteessa ollut oletettavasti pettämistä? vai onko se kuvtelma pettämisestä vain miehen päässä?
haluaa tehdä testit ja unohtaa sinut tyystin jos ei ole biologinen isä. Avioero tuskin muutenkaan on lapsille helppo.
Minä olen teettänyt, vaimon luvalla ja teetän seuraavallekin lapselle, joka syntyy 9 viikon päästä. Periaatekysymys kun ajattelee tilastoja, joissa biologinen isä ei olekaan aina se aviomies. M36
Salasin asian 10 vuotta, ja kärsin siitä valtavasti, koska toivoin että lapsi olisi mieheni.
Asian selvittyä (tunnustin sen itse lopulta) mies tietenkin järkyttyi ja kärsi asiasta jonkin aikaa, mutta lopulta totesi, että on hänen lapsensa kuitenkin, oli biologinen isä kuka tahansa.
Eikö tuo ole aikamoinen epäluottamuslause vaimollesi, että jokainen lapsenne pitää erikseen testata?
Onko näitä dna-testejä teettelevien miesten vaimoilla sitten oikeus lukea sähköpostit, tutkia kännykät, postit ym? Jos kerran miehen ei tarvi luottaa pelkkään vaimon sanaan niin kai sitten myös naisella on oikeus vaatia vähän luotettavmpaa todistetta miehensä uskollisuudesta kuin pelkkä miehen sana?
Samoin tutkii kännykkäni minun luvallani säännöllisesti ja postit ja kirjeet luemme yhdessä. Saman teen myös hänelle hänen luvallaan. Suhde toimii molemminpuolisesti =)
M36
Onko näitä dna-testejä teettelevien miesten vaimoilla sitten oikeus lukea sähköpostit, tutkia kännykät, postit ym? Jos kerran miehen ei tarvi luottaa pelkkään vaimon sanaan niin kai sitten myös naisella on oikeus vaatia vähän luotettavmpaa todistetta miehensä uskollisuudesta kuin pelkkä miehen sana?
Samoin tutkii kännykkäni minun luvallani säännöllisesti ja postit ja kirjeet luemme yhdessä. Saman teen myös hänelle hänen luvallaan. Suhde toimii molemminpuolisesti =) M36
Lapsille sillä voi olla väliä, varmaan kiva kuulla teininä, että isä jota rakastat haluaa tehdä testit ja unohtaa sinut tyystin jos ei ole biologinen isä. Avioero tuskin muutenkaan on lapsille helppo.
Kerropa nyt minulle, kumman syy asia on pohjimmiltaan? Sen äidin, vai sen isän joka saa tietää, ettei lapsi ole hänen?
lupaa dna-testeihin heltyis jos aviomies sellaista alkais vaatia. Ja useimmilla taitais tulla paha särö avioliittoon moisesta vaatimuksesta ja epäilystä. Unohdatte nyt nimittäin sen, että suurin osa lapsista on tasan sen miehen jonka äiti sanoo olevan.
Kyllä mä raivostuisin jos mies alkais moisia testejä tekemään, lapset kun on miehen, enkä koskaan ole antanut minkäänlaista aihetta epäillä muuta. Raivon jälkeen tulis varmaan pettymys siitä, ettei mies minuun luota. Kyllä siinä oikeasti olis ison keskustelun paikka jos niin kävis.
Kerropa nyt minulle, kumman syy asia on pohjimmiltaan? Sen äidin, vai sen isän joka saa tietää, ettei lapsi ole hänen?
Lapsia kuusi ja yhdellekää ei ole tehty. Luottamusta kun löytyy niin ei ole tarvinnut tehdä.
Miehen rahat ovat laillisesti miehen, eivät sinun rahojasi.
Ja voihan sillä miehellä olla lapsi toisen kanssa ja jopa maksaa sille lapselle vaimon tietämättä elareita. Eikös se raha ole silloin pois vaimolta ja perheeltä? Petos mikä petos.
parisuhteesta puuttuu luottamus!! Uskomatonta. Olis ahistavaa elää kontrolloituna. Taidat olla provo?
Mä väitän, että useimmilta naisilta ei mitään lupaa dna-testeihin heltyis jos aviomies sellaista alkais vaatia.
Lapsille sillä voi olla väliä, varmaan kiva kuulla teininä, että isä jota rakastat haluaa tehdä testit ja unohtaa sinut tyystin jos ei ole biologinen isä. Avioero tuskin muutenkaan on lapsille helppo.
aihetta epäillä muuta, vai oliko testien tekeminen vain kiva kosto paskalle exälle. Miettikö se isä pätkääkään mitä moinen vaatimus lapsille aiheutti? Välit lapsiin meni, mutta tiedämpä varmasti että ne on mun, eipä mee elarit hukkaan. Kannattiko todella?
myös teetän DNA-äitiystestin jokaiselle lapselle. Koskaan ei voi olla liian varma!
Miehen rahat ovat laillisesti miehen, eivät sinun rahojasi.
Ja voihan sillä miehellä olla lapsi toisen kanssa ja jopa maksaa sille lapselle vaimon tietämättä elareita. Eikös se raha ole silloin pois vaimolta ja perheeltä? Petos mikä petos.
vai onko se kuvtelma pettämisestä vain miehen päässä?