Naimisissa olevat miehet! Teetättekö DNA - isyystestin jokaiselle lapselle?
Minä olen teettänyt, vaimon luvalla ja teetän seuraavallekin lapselle, joka syntyy 9 viikon päästä. Periaatekysymys kun ajattelee tilastoja, joissa biologinen isä ei olekaan aina se aviomies.
M36
Kommentit (91)
10 -25 % lapsista ei ole niille isille, joille pitäisi olla.
10 -25 % lapsista ei ole niille isille, joille pitäisi olla.
Muistin, että joka kahdeksas.
M36
olkapäillään sillä on kolmas lapsensa, 3-viikkoinen poika, eikä kenestäkään ole testejä teetetty.
Lapset on just tasan sen ja jos se muuta alkas epäillä niin se olis tän liiton loppu.
Lapset on just tasan sen ja jos se muuta alkas epäillä niin se olis tän liiton loppu.
M36
Vain joka kahdeksannelle.
Muistin, että joka kahdeksas.M36
Onneks mun vaimo on suvaitsevainen ja hyväksyy mun skeptisyyden
M36
että saa sitten halutessaan teettää testit ilman että loukkaannun. Todennäköisesti myös joka kahdeksas mies on uskonut vaimonsa sanaa... Meillä miehen ei tarvinnut kuin nähdä poikansa naama, sen verran on samaa näköä ettei kuulemma koe tarpeelliseksi:)
Suomessakin on paljon lapsia, jotka ovat syntyneet avioliitossa. Mutta eivät ole sille oikealle isälle. Ihminen on heikko.
Samalla tavoin, kun vieraissa jatkuvasti juokseva pienten lasten isä. Jotkut jopa ovat naimassa hoitoaan, kun puoliso synnyttää lasta. Siitetään lapsia parisuhteen ulkopuolella ja toki mielellään vedellään ilman kumia.
Joten...summa summarum.
ei miehet täällä mammojen palstalla liiku
ap, olet originaali
Minä teetin eron jälkeen, jokaiselle.
Omia olivat.
Pari vuotta sitten tuttavaperheen pariskunta erosi. Mies päätti tehdä isyystestit pariskunnan 13- ja 15-vuotiaille tyttärille. Mies sanoi perheelleen tekevänsä testit, jotta hänen ei tarvitse enää eron jälkeen elättää lapsia, jos lapset eivät ole hänen. Lapset olivat miehen, mutta tyttäret loukkaantuivat isän teosta niin, etteivät ole eron jälkeen pitäneet yhteyttä isään.
M36 on idiootti, joka keksii näitä juttuja jos jonkinmoisista aiheista. Huoh. Älkää hei oikeesti kommentoiko näitä sen ääliömäisiä aloituksia. Kukaan mies ei oikeesti teetä DNA-testejä, en ole ikinä kuullutkaan moisesta. M36 on tämänkin ketjun viesteistä kirjoitellut suurimman osan mukamas jonain toisena. Anna mun kaikki kestää..
Aina, kun vieraat ihmiset (ja tututkin) näkevät tyttäremme, he sanovat, että "kylläpä ovat X:n (mieheni) näköisiä.
Ja minä taas olen mieheni kanssa aivan eri näköinen, eli tämä riittänee "testaukseksi"....;)
Pari vuotta sitten tuttavaperheen pariskunta erosi. Mies päätti tehdä isyystestit pariskunnan 13- ja 15-vuotiaille tyttärille. Mies sanoi perheelleen tekevänsä testit, jotta hänen ei tarvitse enää eron jälkeen elättää lapsia, jos lapset eivät ole hänen. Lapset olivat miehen, mutta tyttäret loukkaantuivat isän teosta niin, etteivät ole eron jälkeen pitäneet yhteyttä isään.
Myöhemmin se ei enää vapauta elatusvelvollisuudesta.
M36
M36
Et ole normaali ihminen todellakaan!
Juttusi kuulostavat exäni persoonallisuushäiriöisiltä ja sekavilta. Sinulla ei ole ollenkaan naista, vaan olet pykopaatti, jos kaikki, mitä tänne olet kirjoittanut, on totta!!!
Ja tuosta tuoreimmasta viestistäsi vielä kalskahtaa vainoharhaa....toivottavasti vaimosi on jo kaukana sinusta!
Ei ketään noin hullua kai olekaan???
Et ole normaali ihminen todellakaan! Juttusi kuulostavat exäni persoonallisuushäiriöisiltä ja sekavilta. Sinulla ei ole ollenkaan naista, vaan olet pykopaatti, jos kaikki, mitä tänne olet kirjoittanut, on totta!!! Ja tuosta tuoreimmasta viestistäsi vielä kalskahtaa vainoharhaa....toivottavasti vaimosi on jo kaukana sinusta! Ei ketään noin hullua kai olekaan???
M36
Tosin ukkoni kuvitteli, että minulla olisi ollut suhde, josta olin raskaana. Siinäpä mukava odottaa yhteistä lasta kun toinen kuvittelee omiaan... Kiristi nimiasiassa, ettei tunnusta lasta, jos en anna hälle periksi. Tunnusti kuitenkin ja vielä jälkikäteen vittuili, että jos hän ei olisi tunnustanut niin ei tarvisi huolehtiakaan ja plaaplaa, että minä olen manipuloinut hänet tunnustamaan. Pöljintähän tässä on se, että minulla ei koskaan ole ollut muita miehiä ja tuo lapsikin on aivan ilmetty isänsä. Sanoin aina noihin tollouksiin, että hommaa ihmeessä se testi niin saat mielenrauhan. Mieluummin testi kuin tuollaista jankkaamista! Mutta mehän olemmekin avoliitossa vain ;)
moni isä ei olekaan se oikea isä. En tajua, miksi naiset näin älähtivät! Tietoa löytyy tästikin asiasta.
M36