Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat miehet! Teetättekö DNA - isyystestin jokaiselle lapselle?

Vierailija
29.09.2010 |

Minä olen teettänyt, vaimon luvalla ja teetän seuraavallekin lapselle, joka syntyy 9 viikon päästä. Periaatekysymys kun ajattelee tilastoja, joissa biologinen isä ei olekaan aina se aviomies.

M36

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi MITENKÄÄN verrata siihen tilanteeseen, että joku nainen valehtelisi minulle vuosikausia, että olen jonkun lapsen isä, kun en sitä ole.

TOTTAKAI rakastaisin sitä adoptiolasta kuin omaani. Oleellista tässä on se petos, ja se ei siitä muuksi muutu, vaikka sitä miten selittelisi.

En ymmärrä miten tähän vedettiin mukaan se, että miehellä olisi toinen perhe jossakin. Tietenkään se ei ole hyväksyttävää. Kuka väitti, että olisi?

Tosiasia on, että en enää rakastaisi samalla tavalla lasta, joka muistuttaisi minua tästä petoksesta aina kun näkisin hänet.

Ja kyllä, minulla on kaikki inkkarit kanootissa, penaalit kynässä ja muumit laaksossa.

Vierailija
2/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin juuri, että ironia ei toimi tässä ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kyllä edes käsittää miten joku voi vaatia, että mies tuollaisessa tilanteessa enää rakastaisi samalla tavalla lasta. Tällä vaatijalla taitaa olla muumilaaksossa asuntoja vuokralla.

Vierailija
4/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se vuosikausien rakkaus lasta kohtaan katoaa taikaiskusta? En voi ymmärtää isää, joka hylkäisi lapsen tuossa tilanteessa. Itsekästä! Aikuisista viis, lapsihan tuossa kärsii eniten.

En voi kyllä edes käsittää miten joku voi vaatia, että mies tuollaisessa tilanteessa enää rakastaisi samalla tavalla lasta.

Vierailija
5/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lapsellahan on isä jossakin!

Hopihopi äidin kädestä kiinni ja oikean isän luokse, missä olisi pitänyt jo olla alusta saakka.

Vierailija
6/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti haluaa biologisen isänsä tavata. Mutta mutta. Hylkäys kertoo kyllä tuon entisen isän luonteesta jotakin hyvin oleellista.

Vierailija
7/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta millainen mies hylkäisi lapsen, jonka on omanaan kasvattanut? Rakastaako se lapsi yhtä-äkkiä vähemmän sitä miestä, jota pitää (edelleen) isänään? Ja miten lapsi muka voisi pitää isänään miestä, jota ei ole ikinä tavannut? Miten isän rakkaus pieneen ihmiseen voi yhtä-äkkiä loppua? Ei tuollainen mies voisi olla hyvä isä kellekään lapselle oli kenen geenit hyvänsä.

Sitä ei voi MITENKÄÄN verrata siihen tilanteeseen, että joku nainen valehtelisi minulle vuosikausia, että olen jonkun lapsen isä, kun en sitä ole. TOTTAKAI rakastaisin sitä adoptiolasta kuin omaani. Oleellista tässä on se petos, ja se ei siitä muuksi muutu, vaikka sitä miten selittelisi. En ymmärrä miten tähän vedettiin mukaan se, että miehellä olisi toinen perhe jossakin. Tietenkään se ei ole hyväksyttävää. Kuka väitti, että olisi? Tosiasia on, että en enää rakastaisi samalla tavalla lasta, joka muistuttaisi minua tästä petoksesta aina kun näkisin hänet. Ja kyllä, minulla on kaikki inkkarit kanootissa, penaalit kynässä ja muumit laaksossa.

Vierailija
8/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä niin vain teetetä

tutkittavaksi. Kuulemma kysyntä kasvaa koko ajan.

Vierailija
9/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten tuttavaperheen pariskunta erosi. Mies päätti tehdä isyystestit pariskunnan 13- ja 15-vuotiaille tyttärille. Mies sanoi perheelleen tekevänsä testit, jotta hänen ei tarvitse enää eron jälkeen elättää lapsia, jos lapset eivät ole hänen. Lapset olivat miehen, mutta tyttäret loukkaantuivat isän teosta niin, etteivät ole eron jälkeen pitäneet yhteyttä isään.

hyväksyy lapset omikseen syntymässä, ei sitä voi mitkän dna-testit horjuttaa. Ei isä sitä hyväksy, että on biologinen isä, vaan sen, että on lasten isä. Ei sitä voi perua.

Avioliitossa isä on automaattisesti isä. Jos isyyden haluaa kiistää, se pitää tehdä heti syntymän jälkeen, ei joskus 5 vuoden päästä...

Vierailija
10/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perustellusta painavasta syystä senkin jälkeen.

Vierailija
11/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on moraalisesti täydellisen paskamainen teko uskotella jollekin miehelle, että hän on niiden sinun lastesi isä, jos hän ei sitä ole.

naisen kanssa ei vissiin sitten ole mitenkään moraalitonta? Onhan siinä mies vuosikaudet valehdellut vaimolleen olevansa uskollinen ja ettei hänellä ole muita lapsia kuin yhteiset. Naisen vale on aina pahempi kuin miehen.

Vierailija
12/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pointti onkin se, että kyseessä on "lapseni". Hänelle tekee hyvää ottaa äitinsä kanssa yhteyttä oikeaan isäänsä, sillä minä en pystyisi hänelle enää syvää isänrakkautta tarjoamaan - enkä myöskään ymmärrä miten sitä voitaisiin minulta vaatia. Ja edelleen - tämähän on sen äidin syy, eikö totta?

eikä kovin läheinen suhde lapsiisi. Harmi heidän kannalta kannalta, jokainen lapsi ansaitsisi oikeasti rakastavat vanhemmat, molemmat.

Vierailija
13/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos isyys on sulle täysin sen aktin varassa oleva suoritus niin pystyisitkö antamaan täyden isällisen rakkautesi vaikka sitten täysin ventovieraaseen teiniin, sovitaan vielä että täysin vieraasta kulttuurista kotoisin olevaankin ja etenkin rahallisen rakkautesi (koska siitäkin on paljon puhuttu) jos hän yksi kaunis päivä ilmestyisi ovesi taakse ja kiistatta omasi olisi? Entäs jos olisit käynyt spermaa luovuttamassa ja 18v. myöhemmin tulisi kolmoset oven taakse?

Vierailija
14/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on moraalisesti täydellisen paskamainen teko uskotella jollekin miehelle, että hän on niiden sinun lastesi isä, jos hän ei sitä ole.

naisen kanssa ei vissiin sitten ole mitenkään moraalitonta? Onhan siinä mies vuosikaudet valehdellut vaimolleen olevansa uskollinen ja ettei hänellä ole muita lapsia kuin yhteiset. Naisen vale on aina pahempi kuin miehen.

Huoh...

Näetkö eroa?

Tämä on sinun lapsesi == Minulla ei ole muita lapsia

Vierailija
15/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...

Näetkö eroa?

joka jatkuu vuosikausia. Petos mikä petos.

Vierailija
16/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...

Näetkö eroa?

Ookoo. Kokeillaas toista.

Tässä on sinun lapsesi == olen aina pissin jälkeen pessyt käteni.

Vierailija
17/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausien salailu vielä.

Vierailija
18/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...

Näetkö eroa?

Ookoo. Kokeillaas toista.

Tässä on sinun lapsesi == olen aina pissin jälkeen pessyt käteni.

joka pissin jälkeen :) Uskollinen se on luvannut olla ja väittää ettei sillä ole muiden kanssa lapsia. Kyllä se olis iso petos jos pettäisi ja jos näitä lapseni sisaruksia alkais ilmaantua.

Vierailija
19/91 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei ole kummankaan geeniperimää. Silti minä olen hänen äitinsä ja mieheni hänen isänsä. Säälin aloittajan lapsia.

Vierailija
20/91 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niitähän tulee vaikka kuinka. :o Eikös se nyt ole fiksumpaa olla ihan hipihiljaa, ettei tarvi maksaa kuin niistä omalle vaimolle syntyneistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan