Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hammaslääkärin puudutuksesta kysymys..

Vierailija
29.09.2010 |

tänään paikkailin (taas) hampaitani ja puudutus laitettiin n. klo 13. mulla puutui koko toinen puoli kasvoista ja poski turposi. Nyt, 5 tunnin jälkeen naama on edelleen puutunut ja puhettakin on vaikea tuottaa, syömisestä puhumattakaan. Kuinka kauan kestää?? ei mulla ennen ole mitään tallaista ollut, nyt laitettiin kaksi piikkiä (kaksi hammasta paikattiin, molemmat samalta puolelta)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on kyllä reilusti puuduteltu (esim. viisureiden poistossa) suuta, siis useita piikkejä tökitty pitkin leukaa... Ja kesken toimenpiteidenkin välillä lisätty. Mutta kyllä ne yleensä on tainneet 2-3 tunnissa hävitä ne puudutukset.

Ovat tainneet antaa sulle oikein hevosen annoksen niitä myrkkyjä jos naama edelleen roikkuu :-/

Vierailija
2/4 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovatko tehneet jotain "epätavallista" kun ei mulla ennen ole turvonnut poski. Väitti, että on vaan turvotuksen tunne ja ei kuulema laittanut puudutetta sen enempää kuin kahden hampaan kohdalle. Oli jotenkin ihan outo jo siellä. nyt edelleen poski turvoksissa ja hemmetin hankala syödä/puhua ja hymyilykin on ihan toispuoleista. Voisin kuvitella, että halvaantuneelta tuntuisi samalta.

kellään muilla vielä kokemuksia??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli poski, nenänpieli ja alaleuka puuduksissa useamman tunnin.

Täällä issä asutaan kävin hammaslääkärissä ja ensinnäkin aikuisillekkin laitettiin ikeneen geeliä ennen puudutuspiikin iskemistä. Niin paljon mukavampi kokemus.

Puudutus oli hyvin paikallinen ja ohi puolessa tunnissa operaation jälkeen.

Vierailija
4/4 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hysteeristä itkukohtausta toimenpiteen ollessa jo ohi? Voikohan puudutus aiheuttaa sellaisen reaktion, kun ei mulla ainakaan tietoisesti ole mitään kammoa. Pienen reiän paikkasin viimeksi ilman puudutusta eikä ruvennut itkettämään jälkeenpäin :)