Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HJERONYMUS ihonhoito kosmetologilla. Onko jollain kokemuksia?

Vierailija
07.10.2010 |

Auttako oikeasti epäpuhtauksiin? Mustapäihin?

Ei ole mistään halvimmasta päästä kosmetologin hoitoja niin olis kiva kuulla muiden kokemuksia ennen kasvohoidon varaamista :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla (pintakuiva, muuten normaali iho) naama kuivui ihan järkyttävälle karstalle. Ei auttanut oikein mikään rasva. Apteekista hain tehokkainta rasvaa, mitä sieltä löytyi, farmaseuttikin sanoi että tosi pahalta näyttää. Sitten kolmen viikon päästä alkoi normalisoitua. Tyttäreni (19v, normaali iho) käy säännöllisesti, hänelle se sopii ja hän tykkää siitä kovasti. Ilmeisesti minun naamani on jotenkin poikkeus, kun ei käy.

Vierailija
2/14 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika herkkä iho, mutta rasvainen ja paljon mustapäitä ja "valkopäitä" mitä ikinä sitten ovatkaan..

täytyy varmaan jutella vielä tuon kosmetologin kanssa, että soveltuukohan tuo hoito minulle.

Olisi mukava saada vähän puhtaammaksi ihoa vaikka ymmärrän kyllä, ettei mikään hoito pysty ihmeisiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on mustapäitä nenä täynnä ja poskiin tulee sellaisia kovia valkoisia pallukoita, joista sitten tulee valkoista rihmaa, kun kovasti puristaa. Ihan parhaiten minulla toimii huolellisesti tehty mekaaninen puhdistus noin puolentoista kuukauden välein. Olisin niin mielelläni käynyt tuossa Hjeronymuksessa, kun se ei satu, mutta kun ei käy niin ei käy.

Vierailija
4/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologilla tehdystä ihonpuhdistuksesta oikeasti apua? Siis nypitäänkö mustapäät ja noi valkopäät pois vai mitä siellä tehdään... :P

Säännöllisillä käynneillä ainakin minun nassuni pysyy hyvässä kunnossa.

Vierailija
5/14 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin oikea osoite ihan ihotautilääkäri? Samalla rahalla käy yksityisellä ja voi todella saada apua iho-ongelmiin. Naaman ei tarvitse näyttää hirvittävän "akneiselta", sillä iho-ongelmia on monen asteisia.

Ihoa voi hoitaa ja puhdistaa vaikka kuinka ja antaa palaa rahaa erilaisiin hoitoihin, mutta se ei loppujen lopuksi yksistään auta, jos kyse on esim. hormonaalisesta. Tottakai puhdistaminen ja hoitaminen oikeilla tuotteilla on tärkeää ja se tukee ulkoisesti.

t: entinen näppynaama, jonka epäpuhtaaseen ihoon apu löytyi ihotautilääkäriltä, ja aivan liian kauan vitkutin sinne menoa (naamassani ei siis ollut mitään punaisia kipeitä paiseita, vaan runsaasti epäpuhtauksia, ja mitkään kosmotologien tekemät hoidot ei "auttaneet", tottakai iho aina tuntui hetken paremmalta, mutta pian tilanne oli entisellään. )

Vierailija
6/14 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin, ja naama alkoi puskemaan talia ihan hulluna ulos sen jälkireaktiona monta viikkoa. kosmetologin mukaan toinen kerta auttaa, joten toinen kerta tehtiin, ja sen jälkeen pitikin hakea antibiottikuuri lääkäristä. Olin aivan hirveän näköinen.. Jos ei ole tarvetta noin rankkaan hoitoon en suosittele!!

Vierailija
7/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo koskaan käynyt ja mieli tekis mennä. yrittääkö ne kosmetologit aina kaupata niitä kalliita mömmöjään...?

Vierailija
8/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös hiemna herkkä iho. Sekaiho. MUtta mulle on sopinut hyvin. Pari kolme kertaa vuodessa olen käynyt ja iho kyllä sen jälkeen on aina parempi. Ihmeisiin se ei tosiaan pysty, mutta auttaa kuitenkin pahimpaan hätään.

Vierailija
9/14 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani on kohta vuoden vanha ja naamani on siis mukavasti päässyt repsahtamaan :D näppyjä on mutta ei varsinaisia finnejä. Olisikohan ihan tavallinen ihonpuhdistus parempi? Onko kukaan kokeillut noita Proactiv-tuotteita? Tänään jo meinasin tilata sellaisen paketin...x)

Vierailija
10/14 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimenomaan tarkoitat sitä ihonpuhdistusta. Juuri varasin ajan loppukuulle. Auttaa paljon, vaikka ei sekään ihmeisiin pysty. Säännöllisesti siis käytävä joka tapauksessa, että saa pidempi aikaisen vaikutuksen. Itse käyn 2-3 krt vuodessa, eli aina kun huomaan, että rupean itse nyppimään kasvoista mustapäitä tms.

Vierailija
11/14 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kyllä tykännyt. Mulla ei suuria epäpuhtauksia ole, mutta kuitenkin hyvin talia työntyi ulos. Siinäkin kyllä mustapäät ja miiliumit poistetaan mekaanisesti ihan niin kuin tavan kasvohoidossakin.

Just eilen kävin ihanassa mustikkanaamio kasvohoidossa. Sisälsi ihanasti hierontaa jopa hartioille asti. Otin torkut siinä sivussa. :)

Vierailija
12/14 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aine on niin vahvaa, että sain ihan kunnon kosmetologin tehtyä hieronymoushoidon, aivan järkyttävt aplovammat ympäri maailmaa. Pari viikkoa kesti, että pääsin ihmisten ilmoille, näytti aivan kauhealta. Ruvet korosti kasvoja pitkään ja kaksi syvempää arpeakin jäi muistoksi. En suosittele kenellekään! Kosmetologi kyllä sanoi, etti ollut nähnyt vastaavaa reaktiota, muta eipä paljon lohduttanut. ULtraääni + mekaaninen puhdistus parempia.

Vierailija
13/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologilla tehdystä ihonpuhdistuksesta oikeasti apua? Siis nypitäänkö mustapäät ja noi valkopäät pois vai mitä siellä tehdään... :P

Vierailija
14/14 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin useamman vuoden teini-iässä hjeronymus hoidoissa, kun oli aknea. Itselläni oli (ja on varmaan edelleen, kun on isot ihohuokoset) paljon talia ihon alla. En sen jälkeen ole edes juuri halunnut mennä mekaanisiin puhdistuksiin, koska monet kosmetologit innostuvat puristelemaan ihoani aivan liian kauan, ja toisaalta lyhyessä ajassa työ taas ei ollut tarpeeksi huolellista. Minulle ei hoidosta tullut koskaan mitään jälki reaktiota (seka-iho), ja iho oli useamman kuukauden hoidon jälkeen aivan mahtavassa kunnossa. En ollut uskoa kun parin viikon jälkeen ensimmäisen hoidon jälkeen iho oli finnitön :D