Nelli Näkijä vastailee tiedonhaluisille
Kommentit (217)
Uskon kuitenkin siihen, mitä näit. Kiitos :)
t. 19
Mitä näet avioliitostani? Onko mieheni onnellinen vai haluaako jotain muuta? Olemmeko yhdessä aina?
Montako lasta näet meille? Saammeko vain yhtä sukupuolta vai kumpiakin? La:ni on elokuussa miten kaikki menee ja kumpiko tulee?
Mitä näet työrintamallani?
Kiitos jos viitsit nähdä
Olen vähän alle kolmekymppinen eronnut nainen, nyt uudessa ihanassa parisuhteessa ollut jo reilu kaksi vuotta, elokuussa häät. Yhteistä lasta ei ole, näetkö meille joskus yhteisen vauvan? Minulla edellisestä liitosta lapsia. Miten meidän elämä menee? pääsenkö yli epävarmuudesta, mustasukkaisuudesta ja luottamuspulasta koskaan, joka kiusaa uutta parisuhdettani? KIITOS paljon vastauksesta...
Kuvailit minua ja oloani varsinaisen hyvin, olo on tosiaan ollut ja on kovin hermostunut ja epävarma, ailahtelevaa aikaa niinkuin sanoit. Kunpa vaan keksisin sen, että mitä ne omat tarpeeni ovat. Oli ihana kuulla, että näet tulevaisuudessa minulle raskauden. Uskallanko vielä kysyä, että tulenko saamaan tyttölasta?
Kiitos sinulle ja kaikkea hyvää elämääsi!!!
Elämänne näyttää melko seesteiseltä, ja näen että monen sattuman kautta olette päätyneet elämäänne yhdessä viettämään. Näen lapsenkaipuusi, ja näen että tulet tulemaan raskaaksi, mutta en näe lapsen sukupuolta.
Sinun elämässäsi jokin asia selviää lähitulevaisuudessa; saatat jonkin keskeneräisen asian loppuun. Näyttää sille, että olet melko onnellinen elämässäsi suhteellisen pienistäkin asioista, mikä tulee tulevaisuudessa olemaan sinulle suuri vahvuus!
Palaanko hoitovapaan jälkeen vanhaan työpaikkaani vai vaihdanko uuteen? Jos vaihdan, niin onko uusi työpaikka minulle hyvä?
Entä miten käy meille esitetyn korvausvaatimuksen (asuntokauppa-asia) kanssa? Joudutaanko oikeuteen ja tuleeko ratkaisu olemaan meille edullinen?
T. Kolmen lapsen äiti
miten avioliittomme kanssa kyä, palautuuko luottamus? Mitä mies miettii elostamme? Entä lapsemme, miten he pärjäilevät?
Kiitos!
Elämäsi on tällä hetkellä joiltakin osin ristiriitaista, ja näen että olet ajoittain myös hyvin väsynyt. Kuitenkin näen, että olet tarmokas ihminen, ja tulet kyllä saavuttamaan itsellesi asetetut tavoitteet, kuten valmistumisen. Lähitulevaisuutesi näyttää valoisalta, ja paljon tästä on sinun oman aikaansaamisesi ansiota.
En näe lasta lähitulevaisuudessa sinulle, mutta myöhemmin tulet kyllä lapsia saamaan, ja jos tätä tunnetta on uskominen niin kaksi kappaletta. Näen elämässäsi miehen, mutta myös sen, että olet jollakin tasolla hyvin epävarma suhteestasi tähän mieheen. Epäröit jotain suhteessanne, mutta näen että lähitulevaisuudessa asiat tulevat selviämään sinulle. En voi varmaksi sanoa, että onko nykyinen miehesi tulevien lastesi isä, koska koko lapsinäky oli hieman epäselvä (johtuisikohan siitä, että lapset ovat tiedossa vasta myöhemmin tulevaisuudessa).
Onnea opintojen loppuuviemiseen :)
yhdenillan jutulla työkaverin kanssa. Haluaisin panna työkaveriani, mutta en halua tuhota sillä pitkää avioliittoa, kun lapsiakin on...
Tasaantuuko työelämä?
Tärkeimpänä, onko terveyteeni tulossa muutoksia, sairastanko jotain vakavaa?
Näen sinussa muutoksenhalua, monellakin elämän osa-alueella. Olet pohjimmiltasi turvallisuudentunteen hakuinen, mutta kuitenkin kaipaat muutosta tiettyihin asioihin. Näyttäisi siltä, että vaikka palaisitkin hoitovapaasi jälkeen vanhaan työpaikkaasi, vaihdat sen uuteen melko pian. Uusi paikka näyttää olevan enemmän mieleesi, ja näen että työyhteisö on lämpimämpi uudessa paikassa.
Korvausvaatimusasiassa näen, että inhimilliset seikat ovat vaikuttaneet tähän pisteeseen päätymiseen. Sovittelumahdollisuus on olemassa, mutta näen että joku asianosaisista on valmis menemään myös oikeuteen. En näe asian ratkaisua, mikä tarkoittaa, että tilanteeseen pystyy vielä vaikuttamaan puolin ja toisin. Näen kuitenkin, että perheenne taloudellinen tilanne tulee lähitulevaisuudessa olemaan ok, jotenka tappiota tästä ei perheellenne oletettavasti tule.
Saammeko kaikki järjestymään ilman suuria ongelmia?
Onko eräs tällä hetkellä elämässämme tärkeä henkilö luotettava?
Kiitos!
Sinulla ei ole aihetta paniikkiin, eikä kyseinen asia ole sellainen, että voisin konkreettisesti kertoa sinulle tilanteen, että mitä tarkalleen tapahtuu. Näen, että tulet siis olemaan yllättynyt jostakin asiasta, mikä miehestäsi paljastuu. Älä ole pelokas, sillä kuten sanoin, kyseessä on ihan " vaaraton asia" , ei sellainen mistä sinun pitäisi olla erityisen huolissaan :) Mukavaa kevättä sinulle!
Elämäsi on muutoksentäyteinen lähitulevaisuudessa, mutta muutokset ovat sinulle mieleisiä. Näen, että myös opiskelet kyllä tulevaisuudessa, mikä kielisi kouluunpääsystä. Hyviin tuloksiin voit päästä lähitulevaisuudessa myös rakkauselämässäsi, jos vain uskallat heittäytyä! Rakkautta sinulle on eittämättä tiedossa elämääsi.
Parisuhteessanne, aivan kuten meidän kaikkien parisuhteissa, on ollut myös pieniä kriisipesäkkeitä. Suurensuuria ristiriitoja en näe. Näen, että tilanteenne on nyt kääntymässä parempaan suuntaan, ja voit nauttia kesästä ilman huolta heikosta parisuhteen kunnosta. Naimisiinmenoa en näe sinulle vielä lähitulevaisuudessa, eli tänä- tai ensikesänä et vielä pääse pukeutumaan valkoisiin. Näen kuitenkin lähipiirissänne iloisen perhetapahtuman lähitulevaisuudessa, eli pääsette osaksi jonkun muun onnea. Myös näky sinusta morsiuspuvussa minulle tulee, eli vaikka häät eivät lähitulevaisuuden asia olekaan, niin vihille sinä ennen pitkää käyt. Raskausajankin näen olevan sinulle vielä edessä, ja näenpä senkin, että kyseinen raskaus tulee hienoisena yllätyksenä. Tarkkaa ajankohtaa en pysty tältä näkemältä sanomaan.
Vierailija:
Talokauppa ei toteudu ihan sellaisenaan kuin ajattelit, mutta toteutuu loppujenlopuksi kyllä. Pientä skismaa aistin jo nytkin, ehkäpä rauhallisempi ote auttaisi? Naimisiin menette kyllä, ja näen että aikataulukin melko hyvin pitää. Näen kuitenkin, että sinulle aiheutuu paljon stressiä jostakin, stressaatko juuri häistä? Oli syy mikä oli, niin muista, että aika on vain aikaa, etkä voi vaatia itseltäsi enemmän kuin todellisuudessa jaksat.
Lapsia en näe teille lähitulevaisuudessa, mutta näen sinulle raskauden kuitenkin myöhemmin, samoin kuin näen positiivisen muutoksen miehessäsi raskauden aikoihin!
Kiitos kovasti Nelli! Sinulla on kyllä uskomaton kyky nähdä asioita. Minä olen aivan järkyttävän kova stressaamaan asioita niin kuin näitkin. Olen nyt kevään stressannut työasioita, mutta ne alkaa olla jo selvillä. Nyt olen sitten stressannut juuri tuota talokauppa asiaa, ehkä vähän niitä häitäkin. Ja kyllä skismaa talokaupoista on ollut, joskin nyt asiat alkaa olemaan sovittuna, kunhan ne nyt vaan pitäisi.
Tuo helpotti minua paljon että näet minulle raskauden, olen kovasti pelännyt lapsettomuutta. Lapsien aika ei ole ihan vielä, vasta häiden jälkeen, toivottavasti näkemäsi pitää :) Kiitos vielä..
Avioliittonne on säröillä, mutta näen paljon yritystä saada asiat paremmaksi. Näen että luottamus on mennyt suhteessanne melko totaalisesti, ja koskaan ette voi samantasoista luottamusta enää saavuttaa takaisin. Kuitenkin opitte luottamaan toisella tavalla, parisuhdettanne kunnioittaen, ja opitte elämään asian kanssa. En näe, että tällä tavoin teistä kumpikaan olisi onneton, vaikkakin näen että lähitulevaisuudessa vielä asiat mietityttävät, ja vaihtoehtoja punnitaan raskaastikin.
En näe miehesi taholta sen ristiriitaisempia ajatuksia kuin omasikaan ovat, joten näen teidän olevan melko samalla viivalla, kun alatte setviä asioita. Lapsenne eivät ole jääneet missään vaiheessa vaille rakkautta ja huolenpitoa, ja he voivat hyvin. Muistattehan, että vaikeina aikoina lapset voivat saada rakkautta muiltakin kuin vanhemmilta. Oma aika teille kahdelle näyttäisi olevan tarpeen!
Nyt Nellin moraali pukkaa näkemisten tielle, eli en halua antaa sinulle mitään apuja tuossa tilanteessa toimimiseen. Olen henkilökohtaisesti hyvin paljon pettämistä vastaan, joten toivon että löydät ratkaisun tuohon itse. Onnea elämääsi.
Kerroit, että elät tyytyväisenä miehesi kanssa, ja sen näen myös minä! Rakkautenne on käsinkosketeltavaa. Parisuhteenne näyttää avoimin mielin rakennetulta, ja näenkin että sinulla on taipumusta suunnitella asioita pitkälti tunteidesi pohjalta. Luonteesi puolesta sovit hyvin työhön, jossa saat olla ihmisten kanssa tekemisissä, näen sinussa paljon lämpöä ja välittämistä kanssaihmisistä. Työelämäsi näen vakaana, mitään suuria muutoksia ei ole lähitulevaisuudessa tiedossa, voimme siis olettaa ettei terveytesi reistaa ainakaan lähiaikoina.
Raskauden näen melko vahvana sinulle, eli toiveenne perheenlisäyksestä voi hyvinkin käydä toteen jo lähitulevaisuudessa! Ennen perheenlisäystä näen kuitenkin pienen pettymyksen sinulle jossakin asiassa, mutta kyse ei ole mistään vakavasta, ja miehesi tukiessa selvität asian leikiten!
Vierailija:
Asuntoasiat ovat todella solmussa, meidän erimielisyyksiemme takia. Miehelläni on todella taattu paikka, suvun kautta! :) Itselläni kaksi työtä joista toinen varma ja ei mieluisa, toinen epävarma mutta mieleinen..
Tämä vaalea nainen jäi todella mietityttämään. Mutta kaiken odotan tapahtuvan kuten on tarkoitettu. Tuo ero on hyvin mahdollinen, siksi kysyinkin alunperin yhteisestä elämästä. Saan olla poikani puolesta todella onnellinen että hänellä on noin ihana isä.
Itse olen ollut useita vuosia hukassa, masennuksen kanssa. Sen takia en koe olevani helppo kumppani. Toivon kaikkea hyvää jatkossa.
T:neitsyt maria