Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai, että ottaa päähän.. Huutiksesta

Vierailija
29.09.2010 |

Huusin tuotteen jo 2 viikkoa sitten. Myyjällä oli tarkat ehdot maksusta ym. Noh, maksoin heti samana päivänä tuotteen eikä ole vieläkään tullut sitä tuotetta mulle!

Jos vaatii toiselta maksua heti, niin miten itse voi olla niin leväperäinen ettei sitten vastavuoroisesti postita heti? Meilläkin oli myyjän kanssa sama pankki, joten saman päivän aikana näkyi varmasti tilillä.

Ärsyttää!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän siellä ihmettelee, että eipä tuo maksakaan..

Vierailija
2/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ilmoitan, että olen maksanut. Myyjä vastasi mun mailiinkin, että "kiitos ilmoituksesta".

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ja jonkin verran myyn, tykkään siitä, kun inhoan kaupoissa käymistä, mutta melkoinen filtteri saa olla päällä. Itse odottelin juuri 2 vkoa maksua ja kyseisellä hlöllä itsellään on tiukka orderi, että maksut 5pv sisällä. Niinpä niin.

Nolottaa, että on tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
4/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hinku niitä myytyjä tuotteita on vielä pyöritellä nurkissa? Minä ainakin haluan päästä niistä ja koko myyntirumbasta heti eroon :) Paketit siis lähtee postiin heti samana päivänä kun maksu on tullut tai viimeistään seuraavana päivänä.

Vierailija
5/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus voi mennä nuo maksut sivu suun, kun katsoo pankkitietoja. Ei kannata itsekään hermostua :)

Vierailija
6/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyjänä lähetän tavaran samana päivänä kun maksu näkyy tilillä. Kun on kauppoja avoinna, tarkistan tilin joka aamu.

Vierailija
7/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mullakin joskus saattaa jäädä joku maksu huomaamatta

Vierailija
8/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee varmaan tosiaan laittaa mailia myyjälle..

Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen joutunut tuotetta odottelemaan.

-ap

Vierailija
9/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis maksan ja postitan nopesti. maksan samalla kun meklari viesti tulee/luen sen. postitan heti kun maksu näkyy.. itse en hyväksy hupihuutoja ja toivon aina, että jos maksu myöhästyy paljon, eli odotellaan tilipäiviä sun muita, siitä ilmoitetaan minulle. näin olen myös toimitus ehdoissa toiminut ja harvoin saan mitään viestii.. nyt odotan monia viimeviikolla maksettuja lähetyksiä ja isompaa maksua viikko sit sulkeutuneeseen kohteeseen... tuo isompi kohde keräsi paljon huutajia, tekisi mieli laittaa uudelleen kohta huutoon!

Huutis pitäis olla rehellisten myyjien ja ostajien paikka. Olis ihan hirveetä jos minulta ostettu kohde olisi unohtunut tuonne postitettaviin... kunnian asia toimia nopeasti, koska itsekin tiedän, miten kovasti ostostaa odottaa saapuvaksi!

Vierailija
10/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ks. myöhästelyketju.

Vierailija
11/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo ukaasit on laitettu kohteeseen, niin en huuda. Mutta joskus nuo ukaaist löytyvät vaan sieltä Meklarin viestistä..

Itselläni on kaksi negaa.. Syy HIDAS maksu!

Myyjä 1. Kohteessa oli karmeat ukaasit, maksu kahdessa päivässä tai kaupat peruuntuu jne.

Kohde sulkeutui perjantai-iltana ja maksoin lauantai aamuna Nordeasta OP:n eli rahat olivat myyjän tilillä tiistaina. Laitoin maksusta myyjälle viestin ja huomautin myös, että rahat näkyvät tililläsi TIISTAINA!

Sunnuntaina antoi sitten negan, kun ei maksua näy.. Tiistaina sitten muutti palautteen HIDAS MAKSAJA palautteeksi!

Ja kehtasi itse vielä haukkua, että annoin kostonegan! Ei ollut kostonega, vaikka negan annoinkin.. Postitus kesti 2,5 viikkoa ja myyjä ei informoinut mitään postituksesta.. Mutta uusia kohteita kyllä viitsi laittaa myyntiin tuona aikana melkein päivittäin.. Ja ihan vittuillakseni laitoin myyjälle viestin, että ihan vastaisuuden varalle, laita kohteisiisi tieto, että ainoastaan OP:n asiakkaat saavat huutaa kohteisiisi..

2. myyjä. Kohteessa oli ukaasina, että maksu kolmessa päivässä. Kohde sulkeutui perjantai-iltana ja ehdin vasta lauantai-iltana tarkastamaan meilit. Myyjä oli laittanut jo lauantai aamuna viestin, että lunastatko, kun susta ei kuulu mitään?

Vastasin, että kyllä lunastan, miten niin? En ole ehtinyt tänään koneelle kuin vasta nyt. Ja kohde on nyt maksettu Nordeasta X pankkiin (en muista mikä myyjän pankki oli) eli rahat ovat tililläsi tiistaina tai keskiviikkona.

Sunnuntaina tuli uusi viesti; missä rahat, kun ei näy vielä tililläni! Jos rahat eivät ole huomenn tililläni, perun kaupat ja annan negan.

Selitin uudestaan, että viikonloppuna EI rahat liiku suuntaan eikä toiseen! Ja myyjä kehtasikin väittää, että kyllä liikkuu. Koska muiden ostajienkin maksut näkyivät heti (myyjällä myytyjä kohteita muistaakseni 10!) ja kysyin, että mikäköhän huutajien pankit mahtoivat olla..

Ei vastannut enää mitään. Mutta negan antoi hitaasta maksusta.. Ja tietty luonnollisesti postitus kesti 13 päivää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan