Miten joku voi toivoa helteitä, vaikka 20 astettakin tuntuu paahtavalta ulkona kävellessä?
Sopiva kesäsää olisi maksimissaan 20, ei enempää.
Kommentit (68)
Voisiko olla, että kaikki ihmiset eivät ole kuin sinä? Minä olen pieni ja laiha ja palelen aina, 20 astetta ei ole vielä lähelläkään lämmintä säätä.
Ihmisiä on erilaisia. Oliko tää yllätys sulle?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla, että kaikki ihmiset eivät ole kuin sinä? Minä olen pieni ja laiha ja palelen aina, 20 astetta ei ole vielä lähelläkään lämmintä säätä.
Laita nyt hyvä ihminen vaatetta päälle niin et palele.
T. Mummo Keravalta
Vierailija kirjoitti:
Liikutko säännöllisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita nyt hyvä ihminen vaatetta päälle niin et palele.
T. Mummo Keravalta
No niinhän minulla onkin. Sitten te pullerot nauratte minulle, kun olen villapaita päällä "kesäsäässä".
20 asteessa tarvitsee vielä takin ja pitkät housut, paitsi ehkä lihavat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikutko säännöllisesti?
Kuutena päivänä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
20 asteessa tarvitsee vielä takin ja pitkät housut, paitsi ehkä lihavat ihmiset.
Entä lihavilta näyttävät, mutta oikeasti lihaksikkaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikutko säännöllisesti?
Juoksetko? Siinä luulisi tulevan hiki 20 asteen lämmössä.
20+ on hyvä kesälämpötila suomalaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä lihavilta näyttävät, mutta oikeasti lihaksikkaat?
Ei lihaksikas kyllä näytä lihavalta, vaikka mistä katsoisi.
Koska vasta 30 astetta tuntuu minusta lämpimältä.
20 astetta on liian kylmä meressä uimiseen. Ja kesällä parasta on uida.
Vierailija kirjoitti:
Koska vasta 30 astetta tuntuu minusta lämpimältä.
Sitten kannattaa muuttaa etelän maihin.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku sairaus,itse olen alipainon rajoilla ja paras sää kesällä on juurikin noin 20 astetta,helteistä en tykkää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikutko säännöllisesti?
Juoksetko? Siinä luulisi tulevan hiki 20 asteen lämmössä.
Juostessa tulee kuuma ja hiki, vaikka olisi -10 astetta pakkasta. Ei se kerro mitään siitä, onko mukava kesäsää.
Yleensä lihavat läskit inhoavat helteitä kun he hikoilevat kuin sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku sairaus,itse olen alipainon rajoilla ja paras sää kesällä on juurikin noin 20 astetta,helteistä en tykkää yhtään.
Eiköhän se olisi tässä 40 vuoden aikana jo huomattu, jos kyse olisi sairaudesta.
Onneksi toukokuu oli viileämpi.