Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutteko eri huoneessa puolisosi kanssa, syy miksi. ??

Vierailija
29.09.2010 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä aika usein. syynä puolison kuorsaaminen ja/tai erilaiset työaikataulut.

Vierailija
2/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen yön päästä eri huoneessa. Syy: asutaan siitä alkaen eri maassa loppuvuoden, niisk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse samassa huoneessa olla. Minä tykkään valvoa katsoa telkkaria ja olla netissä ja lukea. Mies on enemmän iltauninen.

Vierailija
4/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso kuorsaa ja minä heräilen yöllä ja lueskelen mielelläni vähän aikaa jos en saa unta.

Ei se erillään nukkuminen rakkautta ja seksielämää välttämättä tuhoa. Jos nukkuu paremmin jaksaa enemmän...

Vierailija
5/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta, uni tulee paremmin ja mies kuorsaa .

Vierailija
6/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta, uni tulee paremmin ja mies kuorsaa .

hyvä uni on tärkein.

Vierailija
7/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tilaa tarpeeksi. Vähintään eri sängyt laitetaan. Oma nukkumarauha on hyvä asia, ei voida kumpikaan sietää mm. koskettamista nukkuessa. Aktiivisen seksielämämme hoidamme nytkin useimmiten muualla kuin vuoteessa.

Vierailija
8/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kun on ihan pieni vauva, mutta toisen pitää herätä töihin

- toinen on flunsassa tms ja yskii, niistää tms koko ajan

- toisella on valtavasti univelkaa ja vauva / taapero heräilee.

Vierailija
9/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kolmas lapsemme syntyi ja oli vauvaiässä ja mies oli vuorotöissä ja sanoi tarvitsevansa oman rauhan että jaksaa töissä. Mä en kyllä pitänyt tilanteesta, tuntui kuin oltais erottu, mutta homma jäänyt jotenkin kesken kun mies kuitenkin vielä pyöri nurkissa. Seksielämääkään ei tänä aikana ollut! Mulle ne oli henkisesti tosi raskaat vuodet, lopulta vaadin yhteiseen makkariin palaamista tai eroa. Nyt sit nukutaan taas yhdessä, mutta toisaalta haikailen niitä aikoja kun sain katsoa telkkaria sängyssä just niin myöhään kun tahdoin tai lukea keskellä yötä jos ei uni tullut yms...

Vierailija
10/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on lisäksi aivan erilainen rytmi: itse menen aikaisin nukkumaan, mies valvoo pitkälti yli keskiyön.

Vierailija
11/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja TOSI kovaa.

Vierailija
12/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei myös aikuisilla. Nukun paremmin, kun kukaan ei ole vieressä kääntyilemässä ja huokailemassa.

Vierailija
13/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä imetin ja nukuin makuuhuoneessa lasten kanssa, mies nukkui työhuoneessa sohvalla. Olimme myös eri kerroksissa, mä sain rauhassa nukkua ja hoitaa lapsia. Mies katsoo telkkaa ja pelaa tietokoneella yölläkin. Jos joku lapsista valvoi, niin kiikutin miehelle yöllä. Mä sain rauhassa nukkua. Saatoin mennä vaikka jo klo 18 nukkumaan ja mies toi vauvan sitten syötettäväksi ja nukkumaan vaikka klo 22.

Vierailija
14/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva kolmantena ja hyvin mahutaan :)

Vierailija
15/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tapaamme, nukumme sylikkäin.

Vierailija
16/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaan paljon yksityisyyttä. Haluaisin lukea sängyssä niin myöhään kuin huvittaa ja nukkua rauhassa ilman kuorsaamista vieressä.

Vierailija
17/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en saa unta, en varsinkaan saa sitä, jos vieressä joku tuhisee.

Vierailija
18/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on raskaudenaikainen refluksi, joten sängynpääty on nostettu. Siksi sängyn keskellä oleva tukijalka ei ole maassa, joten sänky on melko heiluvainen. Miehen painon alla heiluilisi aika lailla, joten mies nukkuu muualla.

Joskus aiemmin ollaan vuoroteltu varasängyssä nukkumista, kun vauva on oikein valvottanut. Toinen on sitten edes saanut nukkua paremmin eri huoneessa.

Vierailija
19/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneissa ollaan, mies kuorsaa, minä herään joka risahdukseen. Mies valvoo illat, minä en. Pienin änkee viereen, minä pystyn hyvin nukkumaan hänen kanssaan, mies tuntuu häiritsevämmältä kovan kuorsauksensa kera. Välillä ahdistaa, että näinkö mennään hautaan asti?

Kieltämättä nukumme nyt molemmat hyvin kolmilapsisen kaaoksen keskellä.

Vierailija
20/36 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri huoneissa.

Koska mies ollut toisessa maassa töissä:(