Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla vanhempia, jotka eivät suostu lääkäriin?

Vierailija
28.09.2010 |

Meillä taas sellaista, että äidillä silmässä PAHA verenpurkauma, ollut hänen mukaansa siinä monta päivää hän naureskelee. :o

Sanoin, että eikö sitä nyt pitäis lääkärissä käydä näyttämässä, niin johan alkaa kauhea voivottelu ja valitus " No eihän sitä tähän hätään lääkäriä saa!" ja "minua ette kyllä lekurille vie, se on varma!"

Koko loppuillan sain kuunnella haukkumista ja valittamista asiasta. Hän kuulemma menee ennemin hautaan kuin lääkäriin???

Sama saarna myös veljelleni. Käytettiin äitiä kuitenkin (hirveän väännön kanssa lääkärissä) ja tippojahan äidille määrättiin ja pitää kuulemma seurata ettei mene pahemmaksi.

Nyt me ollaan veljen kanssa niin huonoja ja kiittämättömiä lapsia kun väkisin raahattiin naisparka lääkäriin.

Välillä tätä ei jaksa ollenkaan.. Onko muilla tälläistä? Mikä ihme siinä lääkärissä/sairaalassa on, ettei sinne mennä kun sitä selvästi tarvitaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen se silmänpaineihminen...

Todella tärkeä hoitaa silmänpainetta. Lukekaa netistä Glaukooma.

Nyt minulla menossa kokeilu mikä lääke auttaisi, on ollut Azop, Xalatan, Xalcom, Combigan, Travatan, Alphagan.

Tehtiin näkökenttätutkimus jonka tulos ei ollut hyvä ja lääkäri sanoi että koska näköhermon pääkin on "tuollainen" niin paine alas ehdottomasti.

On tärkeää että tipan ottamisen jälkeen painetaan sormilla silmän sisänurkan läheltä silmien välistä, jotta lääke ei valu nieluun ja jää silmään. Menen vielä silmät kiinni makamaan ja painan n. minuutin ajan.

Onneksi on lääkärit ja lääkkeet, sokeutuminen oli ennen vanhaan silmänpaineen syytä.

Terkkuja ap äidillesi, etten minäkään rakasta lääkäreitä, mutta olen tosi tyytyväinen kun saan apua.

Vierailija
22/26 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina parempi mennä jo pikkusemmissakin vaivoissa lääkäriin. Jos ei siihen lääkärillä käyntiin elämänsä aikana totu, niin tosipaikan tullen sinne ei sitten lähdetä. Niin kävi isälleni ja sillä tiellä on levinneen syöpänsä kanssa. Kun olisi heti oireiden ilmaannuttua mennyt olisi hoitoa saanut, nyt on myöhäistä, kun yleiskunto ei enää hoitoja kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää, että äitini ja siskoni ovat juuri tuollaisia, että no eihän mulla mitään oo, tai sitten että no kaikkihan me joskus kuollaan. Joo, mutta jos menee lääkäriin, niin voi kuolla 50 v päästä eikä vuoden (esim. syöpätapauksissa). Siskoni on yli 30 eikä ole koskaan käynyt gynekologilla eikä siis papassakaan. Kohta en jaksa edes piitata, kuolkoot sitten jos se on niin hauskaa.

Vierailija
24/26 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lapsia viedään yhden yskäisyn vuoksi päivystykseen...

Jos äitisi ei koe tarvitsevansa lääkäriä, ei sinne myöskään kannata mennä. Jokainen meistä kuolee aikanaan, ja joskus on helpompaa antaa sairauden viedä kuin alistua kivuliaisiin ja tuskallisiin hoitoihin, joiden lopputuloksena jää terveyskeskuksen vuodeosastolle kitumaan.

sairaudethan eivät koskaan ole kivuliaita tai tuskallisia? Kärsi vaan halutessasi mutta jos menisit lääkäriin niin saattaisit saada lääkityksen ja sitä kautta helpotuksen kipuihin/sairauteen.

Niin niin, lääkärit ja hoitajat on ihan turhaa porukkaa, lakkautetaan samantien koko ammattikunta.

Vierailija
25/26 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlaiset vanhemmat, eivät mene lääkäriin vaikka mikä olisi. Huomenna vien äitini väkisin eli jos ei lähde mukaani, soitan ambulanssin. Olen välillä niin loppu. 

Vierailija
26/26 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa raivostuttavan tutulta. Oma äiti oksentelee ja yskii jatkuvasti, valittaen päivä päivältä huononevaa todella pahaa oloa, eikä kykene syömään murustakaan, mutta suuttuu heti kun varovaisesti ehdottaa lääkärissä käyntiä. Ei vaikuta piittaavan siitä millaista huolta tästä läheisille koituu. Ei sitten muuta kuin läheisten oma elämä piinalliselle paussille ambulanssin soittoa odotellessa. Sanovat että vanhojen viisautta tulisi kunnioittaa, mutta se on kyllä vanhojen ihmisten itse keksimää hölynpölyä. Kiukuttelevan, negatiivisen, ylimielisen ipanan vanhuus ihmisestä muovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän